Puck naar Estland

Aankomst Estland

Ja dames en heren zijn we weer..:D Wat een dag wat een dag.. Het vliegtuig was een klein kippenhok, het kofferluik wilde ook niet dicht (dus vertraging), Talin is best leuk,, maar best glad met al dat bevroren sneeuw wat er ligt en karaoke zou nooit meer het zelfde zijn.. Ja mensen een goed begin van onze reis. We overnachten 1 nacht in het hotel Park inn. Een prima hotel. Ik slaap een nacht met Christine op de kamer en onze kamer zou ge-upgread zijn.... Nou amme-nooit-niet duss.. We slapen in een kamertje wat nog net niet 2 bij 2 is. De 1 persoonskamer waar peter-paul in slaap is net een paleisje en waar merion (onze lerares), margrit en janine is net het witte huis zo groot!! Maar we mogen niet klagen de mensen zijn gezellig en we hebben een mooi vooruitzicht. Bij aankomst even onze spullen geinstalleerd en daarna zijn we de boel gaan verkennen:D Wat ziet het er hier allemaal ontzettend leuk uit... Overal zwart sneeuw en iedereen lijkt wel een beroemtheid, omdat ze allemaal met een zonnebril op lopen:p Neeee gekheid het is echt leuk. Ik heb mijn favoriete kraampje/winkeltje al gezien.. Ze verkopen daar van die echte, dik gebreeen, schapenwolle (met hertjes EN sneeuwvlokjes erop) poncho's. Leeeuuukk:D:D Jullie snappen natuurlijk wel dat ik morgen de zo een ding ga halen en heel estland even gaat showen dat ik hun land heb gespekt met mijn goed verduurde geld.... Dusss..... Em daarna zijn we overal een beetje rond gaan kijken.. Merion (de lerares, voor mensen die hier pas beginnen te lezen;) ) heeft overal wel wat over te vertellen. En zo lopen we dan kijkend en luisterend Talin door. We zijn bij een oud klooster wat wezen drinken, met wat lekkers er bij. Daarna weer verder struinen en luisteren naar wat Merion nog meer te vertellen had. Uiteindelijk ergens in een kelder beland waar we lekker hebben gegeten, er kwam nog een bedelende man binnen die niet weg wilde dus belde de bediening de politie.. Nooouuu en toen ging die wel hoor. Na het eten weer rustig terug gelopen naar ons hotel. Daar hadden we bij het inchecken al te horen gekregen dat er 's avonds karaoke was en daar hebben we even flink gebruik van gemaakt. Uiteindelijk is het een top avond geworden. Iedereen (de 3 mensen die de karaoke spullen hadden geinstaleerd) heeft van onze zang technieken mogen genieten. 1 man was zo dronken was zo dronken dat die nog net niet van zijn bar kruk af knalde dus toen hebben ik en peter-paul zijn zorgvraag behandeld en hem van de barkruk naar een bank begeleid en hem daar zijn ding laten doen. Ja en toen was die ineens weer wakker. Niet veel later is hij verstandig zijn bed op gaan zoeken (hopen we) want we hebben hem op zien staan en dat hij al zijn spullen pakte, maar waar hij toen naar toe is gegaan..!? Geen idee daar hield onze zorgvraag op. Daarna nog maar een paar nummertje gezongen en toen lekker gaan slapen. Ik kan maar een ding zeggen een top begin van een leerzame trip in estland;) Mensen weltruste en tot de volgende knoop.

Reacties

Reacties

Floor

Toch wel Casanova gezongen he?! ;)

Leuk om te lezen puckie!

wim

leuk om te lezen dat de klik er al is
geniet er maar van

Joke van Velzen

Hallo Puck,

Dat is boffen dat je ingeloot bent. Weer eens een heel ander land met andere gewoontes. Je waant je dus nu in een winterlandschap. Zo'n job wil iedereen wel waar je deze tripjes mag maken. Maar uiteindelijk moeten jullie ook een werkplan indienen dus er moet ook nog gewerkt worden. Geniet er van.
Groetjes Joke

petra van Marrewijk

Hoi lieve Puck,

Ik lees het al, dit worden weer twee leuke weken met veel ervaring en kennis op doen.
Heerlijk dat je dat allemaal mee mag maken.
Hoe is het met je knie? Denk wel goed als ik al die wandel verhalen lees.
Nou voor straks slaap lekker en tot schrijfs.

xx van mij xx

Janine

Heey Puppie!
Echt heel veel plezier daaro! Het zal ook wel heel veel indruk op je maken en dan besef je pas hoe goed wij het hier hebben!
XXXX

petra van marrewijk

hey kuuk zijn er ook nog leuke mannen
paps

Carla Copier

Hey Puck, ik heb me even op school bij gelezen wat Estland aan gaat. Moest toch mijn mond houden tijdens oefenexamens. Leuke avonturen maak je mee. groetjes en succes.
Carla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active