Puck naar Estland

verandering

Vanochtend was het wat moeilijk wakker worden.maar gewoon een beetje gas bij geven en gaan met die banaan. Na het aankleden, eten en onze tocht naar de instelling was ik helemaal wakker. Eerst heb ik even gecomputerd en nadat ik terug kwam van de wc zei janine ineens dat ze niet meer met mij wilde werken. Ze wilde graag in haar eentje verder gaan met U. Daarop zei ik ja en amen en ben verder gegaan met mijn eigen ding. Ik heb een plan voor pec's uitgewerkt en dit met Monica en Merion besproken. Ik had hiervoor ook nog een berichtje op facebook gezet en gelijk reageerde Judith hierop. Nog geen kwartier later zaten we te skypen en heb ik alles even met judith door genomen. 's middags heb ik voor de eerste keer met M met pec's geoefend. Dit ging helemaal super.ik ging met een snoepje voor M zitten. Uiteindelijk had hij door dat dit snoepje voor hem was en wilde hem pakken monica begeleide hem dan eerst naar het plaatje en daarna naar mij en dan kreeg hij een snoepje. Daarna hebben we het nog wat keren geprobeerd en daarna deed hij al gelijk het kaartje pakken en deze aan mij geven. Dit nog een paar keer herhaald te hebben heb ik het kaartje wat verder weg gelegd en net gedaan of ik niks had. Weer moest M even denken, maar daarna stond hij op en ging het kaartje pakken en daarna liep hij met een grote lag naar mij toe om het snoepje in ontvangst te nemen. Toen hij het kaartje aan mij had gegeven en hij het snoepje kreeg kreeg ik een dikke knuffel. Echt heel lief:D. Deze manier hebben we ook nog enkele keren herhaald en toen de snoepjes z goed als opwaren hebben we de oefening beindigd. Dit was een super dag. Daarna heb ik het een en ander opgeschreven en toen ik monica weer zag kwam ze met twee mappen aan lopen. Deze mochten we gebruiken om er een pec's map van te maken. Eenmaal thuis (in het hotel) ben ik aan de slag gegaan ik heb van de map een strook afgeknipt en deze kan M dan gebruiken om zijn pec's op te plakken. Morgen dit verder afwerken. Alvast weltruste en tot morgen;)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active