Puck naar Estland

Het begin

Hallo allemaal

Ik wil al heel lang au pair worden en nu is het moment aangebroken om dat te gaan doen. Ik ben net klaar met school (alhoewel mijn diploma uitreiking nou niet helemaal soepel ging

Undecided
) en heb nu tot volgend jaar augustus/september de tijd om of te gaan werken of om naar het buitenland te gaan. Uiteindelijk heb ik dit laatste gekozen.3 weken terug heb ik contact op genomen met het au pair bureau. Ik kreeg een starters pakket opgestuurd dat ik in moest vullen en later op moest sturen. Dit allemaal als een jekko ingevuld en opgestuurd. Een aantal keer gebeld met de au pair organisatie en vandaag naar een info dag geweest. Veel informatie binnen gekregen (misschien iets te veel
Tongue out
).

Nu wachten tot een leuk gezin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active