Puck naar Estland

pfffff...

vandaag lekker vlotjes mijn bed uit. Margrit en ik waren uiteindelijk als eerste beneden. We hebben netjes op de andere gewacht en daarna zijn we gezellig met zijn allen gaan eten. Daarna boven nog even spullen gepakt en daarna weer vertrokken naar de instelling. Daar heb ik eerst even zitten typen en daarna ben ik gaan kijkenof mijn client al beneden was. Toen ik zag dat hij er nog niet was ben ik eerst Margit gaan helpen met haar client. M kwam zelfstandig naar mij toe lopen toen hij mij zag. Ik heb toen een paar foto`s van hem gemaakt voor op zijn picto bord. Daarna heb ik hem aan het werk gezet. Ik heb hem laten zien wat hij eerst ging doen en wat er dan volgt. Daarna is hij aan de slag gegaan met zijn taakje. Toen ik terug kwam vroeg Margerita of hij met zijn volgende taakje mocht beginnen omdat het puzzelen lang duurde. Met mijn toestemming heeft ze M toen aan het weven gezet. Ik ben toen zijn foto's uit gaan printen en heb de leukste gelamineerd en heb deze op zijn picto bord gehangen. Toen ik binnen kwam zag ik dat Margerita met M en twee andere clienten een spelletje aan het doen was. Dit had zij niet veranderd op zijn picto bord. Ik word een beetje gek dat ik via Monica alles ''goed'' vertaal en 'goed'' uitleg en dan nog maken ze er een zooitje van en gebruiken ze dat ding dus echt niet. Heel irritant zo komen we nooit ergens!!! Maar goed ik ben daarna gewoon weer verder gegaan met mijn dingen. Ik heb aan Monica gevraagd of zij dit een keer goed uit kan leggen dat ze het goed gebruiken. Dan hebben ze er meer profeit van. 'S middags weer het limonade rondje gedaan. Deze keer moest hij van mij alles zelf doen. Je kan aan hem zienndat hij het leuk vind. Soms moet hij nog wel nadenken wie hij nou limonade moet geven. Dan moet je hem nog wel een beetje helpen, maar verder doet hij het goed. Daarna alles netjes afgewassen en weer terug in het mandje gedaan en daarna was de activiteit weer afgerond. Daarna mocht M weernaar boven. Ik heb toen nog even bij U geholpen. Die was een puzzel aan het maken. Dit heb ik gedaan tot het tijd was om te gaan. Eenmaal, terug in het hotel weer niks gedaan ik ben uiteindelijk maar even gaan slapen. Had niks anders te doen. Daarna eten en toen weer vroeg naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active