Puck naar Estland

Lastig!!

Een tijdje niks laten weten, maar het is nu zo ver dat ik met de familie's ga skypen of al heb geskyped. En dat is echt rete lastig al zeg ik het zelf.

De Millan familie heeft mijn voorkeur. Zij hebben leuke, enthousiaste kinderen en zijn zelf ook open en gezellig en misschien word dit wel de familie waar ik heen wil. Hier heb ik vandaag ook mee geskyped. Dit was ook wel lachen, want alle twee de kinderen waren gesminkt hayley als cheeta en Anthoney als leeuw echt heel leuk.

Laughing

Nog geen 2 minuten daarna ook geskyped met de Keelan familie. Hun kinderen waren al naar bed, maar zij zagen er ook erg warm en welkom uit. Ze hadden veel vragen voor me. De eerste keer dat ik ze echt gezien en echt gesproken heb.

(LASTIG

Undecided
)

Om 2 uur ga ik skypen met de Ahern familie. Ik weet niet of naar deze familie wil, het roept me niet echt zeg maar. Ze hebben wel een leuke foto van de familie en de kinderen zien er opzich leuk uit, maar ik weet het niet helemaal met deze familie..

Het is lastig, maar ik denk dat ik stiekem mijn keuze al gemaakt heb Maar dat hou ik nog even voor mezelf tot alles helder en duidelijk is..

Als ik ze vandaag allemaal heb gesproken dan word het gelijk ook tijd om een keuze te maken. Ik moet dan 2 families mailen met daarin dat ik hun wel of niet kies (iets wat ik dus echt niet leuk vind )

Wish me luck

(omdat die gouw laan niet kan vinden op de kaart

Surprised

Nog maar even ouderwets laan hertewijk 21

Laughing
)

Reacties

Reacties

petra

ja hoor, ze is weg.
vanmiddag 14.30uur ging het vliegtuig. maar niet heus in frankfurt hadden ze weer last van de sneeuw.
puck heeft wat met sneeuw.
dus dan maar 15.15uur.
nu zit ze in frankfurt en vliegt vannavond om 23.20uur door naar Singapore.
best wel spannend allemaal.
geniet er van puck
xxx petra xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active