Puck naar Estland

Joepie :D

Ja hoor dames en heren....

Ik heb een familie

Laughing

Vandaag officieel een mail gehad dat een familie mij geacepteerd heeft en dat zij mij officieel als hun au pair willen

Nu komt het allemaal wel heel dicht bij.

Nou... mijn dag!! en laten we morgen dan ook nog maar mee tellen

Tongue out
kan niet meer stuk. hihi.

zoals het allemaal officieel staat vermeld ga ik in wonen bij de Millen family.

Zij hebben 1 dochter en 1 zoon en zijn naar mijn zien/horen/denken opzich wel schatten van kinderen (nou hopen dat het echt zo is)

Dus gelijk maar even de reis organisatie gebeld en het er over gehad en als het goed gaat en volgens plan loopt ben ik misschien binnen 2 a 3 weken weg

Laughing
en dan maar hopen dat ze echt zo leuk zijn als ze over komen. (maar dat zal denk vast wel
Wink
)

Jongens nu is het officieel... UP TO AUSTRALIA

Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active