Puck naar Estland

Het is zo ver:D

Dames en Heren het is zo ver

Cool

Dinsdag 21 December gaat het dan gebeuren. Om half 8 's ochtends zal mijn vliegtuig vertrekken vanuit Amsterdam naar Australie

Laughing

Ik zal daar aankomen op Woensdag 22 december en heb dan een 2 a 3 daagse curces waar ik leer kokenin aussie style

Tongue out

En jullie zullen mij weer terug zien op Woensdag 31 augustus. Ik vertrek dan op Dinsdag 30 augustus.

Haha ohw eindelijk is het officieel

Laughing

Tijd voor een feesie

Tongue out

Ik zal jullie in de tussentijd wel op de hoogte houden hoor met alles wat er nog moet gebeuren en wat er is gebeurt

Wink

SPANNEND!!

Reacties

Reacties

petra van marrewijk

hoi lieve puck,

eindelijk is het zo ver je weet wanneer je weg gaat. over precies 3 weken ga je weg.
spannend maar wel super leuk om te gaan.
geniet nu nog maar van je voorbereidingen.

dikke kus van je moeder

Lidwinw en Bert

Hallo Puck,
O ,o wat spannend maar wat reuze leuk dat jij ook zo reislustig bent en een mooie ervaring op wilt doen in dat mooie Australie.
Heel veel succes met je voorbereidingen, voor dat je het weet is het zover.
Vriendelijke groeten, Lidwine en Bert

Miranda

Hee,

Wat ontzettend snel maar wat ontzettend leuk!

Wat gaaf dat je het zo via de au-pair route doet..

Heel veel plezier met het organiseren van alles! En we keep in touch..

Goodday mate ;)

Xx Miran

steffi

lekkeer vroegjes:)

Robert v koppen

Zoo dan , heulenaar on Tour
waar ga je precies naar toe?

Puck

Ik ga in de buurt van Perth in West Australie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active