Puck naar Estland

Verschil

Iedereen weet ondertussen wel dat het hiet in Nederland goed koud is. Gister was het gevoels tempratuur -15 en dat was te merken ook!!

Ik fietste 's ochtends naar mijn werk en ik had zo iets van oh.. is dit nou alles! (Maar toen moest ik nog naar huis) Tijdens mijn werk moest ik eenbewoner naar huis brengen en toen vond ik het ineens toch wel heel erg koud (en ik thuis maar denken dat ik geen muts en zeilbroek mee hoefte te nemen, omdat ik het niet zo koud vond, Nou mooi mis gedacht) 's avonds kon ik het door de kouw heen fietsen nog even uitstellen door bij mijn ouwe stage groep langs te gaan. Hier heb ik Sinterklaas gevierd en dat was erg leuk. Toen rond 9 uur was het toch tijd om naar huis te gaan en dat was KOUDMijn oren leken wel op ijsklontjes en ik had ook nog wel een extra jas aan kunnen trekken.

Vandaag is het ongeveer -6 (lees ik op mijn moeder der Iphone

Tongue out
) nou mooi dat ik de auto pak! Hier licht er ijs en sneeuwt het en toen ik net met Dwayne (de vader van mijn gastgezin) skypede vertelde hij dat hij het maar fris vond, want het was daar 25 graden
Surprised

25 graden!!! Dat is warm voor hier. Dan liggen wij in onze bikinie aan het strand (in mijn geval hier in de sloot

Wink
) maar goed voor hun is het fris.

Hopen dat het daar op kerst avond dan lekker weer is (dan kom ik daar aan). Ik mag mee eten bij Dwayne zijn grootmoeder gezellig met de hele familie.

Iemand nog tips voor kadootjes voor in Australie?

- Hagelslag

- Pindakaas

- ???

- ???

(ideeen zijn welkom

Laughing
)

Kerst dag zelf gaan we doorbrengen bij de tante van Dwayne. En het goede nieuws is dan dat zij een zwembad heeft

Laughing
He wat vervelend nou
Tongue out

Dus hier nog even in de kouw door brengen en dan eens kijken of ik het uit houd in die hitte.

Reacties

Reacties

Es

Drop!!!!
En kaas:)

sandra van ekelenburg

Hey Puck dacht ook aan drop, maarja iemand was me al voor hihihihi.
Misschien zwart/wit poeder, of misschien tulpen bollen.
Suc6, ennuh ga proberen je verslag bij te houden.
Groetjes van ons allemaal.
xxx San

steffi

neeem klompen voor ze mee:D! en een hoop sneeuw HAHA. hoe ken ik instellen dat k bercht wil als jij een mooi verhaaltje heb geschreven:p

btw maak twitter ofsoo ken ik je op je voet volgen:D

Puck

Haha I hate twitter!!

Bij blijf op de hoogte aan de rechterkant kan je je e-mail in vullen en dan krijg je een mail als ik iets heb neer gezet.

Xx

Lin en Rob

Stroopwafels! En dan in zo'n mooi blikje.. zijn ze dol op! Tenminste, mijn fam in Down Under wel :) Ik hoop echt dat ik er zondag bij kan zijn! Ik hou zoiezo je reismee.nl in de gaten :D Xoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active