Puck naar Estland

Afscheids borrel

Hallo allemaal,

Als eerst even: Leuk dat jullie allemaal mijn berichten lezen:D

Of jullie willen zeker weten dat ik echt weg ben

Tongue out
of jullie zijn geintreseerd hoe het met mij gaat
Wink

Nou wees gerust ik ga echt, maar voordat ik weg ga geef ik nog wel een gezellig afscheids borrel bij mij thuis. Dus voor iedereen die even doei wil zeggen en zich welkom voelt is welkom

Laughing

Voor de mensen die niet weten waar ik woon:

Gouwlaan 40 (het oude laanhertewijk 21)

Kwintsheul

Dusvolgende weekZondag is iedereen van 3 tot 5 uitgenodigd om even doei te komen zeggen als hij/zij daar zin in heeft

Cool

Ik zie jullie wel verschijnen

Wink

Volgende week zondag de 19de

van 3 tot 5 uur

Reacties

Reacties

Svenja

Ha lieve nicht,

Ik heb je beloofd nog het een en ander voor je op de mail te zetten en dat zal ik dit weekend voor je doen.
Helaas kan ik zondag de 19e niet, maar als het kan en als je het leuk vindt, kan ik zaterdag de 18e wel even langswippen. Ik hoor het wel!
Geef maar een gil via Hyves of de mail!

En natuurlijk alvast kei veel plezier!
Ik ben jaloers, want aan de kou hier kan ik nog steeds niet wennen! Haha!

Kuss

Fredstaa en Lindaa

Heee Puck,
Na lang zoeken hebben we eindelijk gevonden wanneer en waar nou jou zo gewilde afscheidsborrel is!!
Wij zijn natuurlijk wel even van de partij als het gaat passen in onze over volle agenda's hahah....
Tot snel kuuks!!

xx

Iris

Ik ga proberen nog even langs te komen!

x.

Michèl

Hoi Puck,

van je moeder kreeg ik het bericht dat je naar Australië vertrekt. Leuke uitdaging. als je nog wijze raad wil hebben dan kun je contact opnemen met Wilfred, die heeft in het verleden 8 maanden bij de Aussies doorgebracht en is vervolgens Nieuw Zeeland gaan verkennen.

Joh en ik zijn van plan om volgend jaar in september en/of oktober naar Nieuw Zeeland te gaan. Wellicht komen we elkaar daar wel tegen.

Groet,

Michèl

petra van marrewijk

lieve puck vandaag je eerste afscheidsparty van je scoutingvriendinnen.
ja en daar wist je niets van af.
Maar ik zat net te tellen nog 10 nachtjes slapen.
geniet er van xx petra

steffi

& die was leeeeeuk:)! vanavond ALWEER een soort van afscheideten met puck. hahah nee hoor vind ik niet erg!

mike harry en dennis

hallo sylvia,

leuk dat je ook naar australie gaat,
ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben daar want er is veel te doen,
zorg wel dat je een gevulde portemonee heb want bij
ons ging die aardig snel leeg,

groeten

Puck

Hahah daar was ik al bang voor, dat je leger terug komt dan dat je gevuld ben.

Svenja

Hee lieve nicht,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver!
Hoe was je afscheidsfeestje?
Heel veel plezier en ik ga je zeker volgen!
Jeetje, wat ben ik jaloers, ik wil ook wel weer terug! Haha!

Have fun girl!

With love!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active