Puck naar Estland

Sneeuw

Als het sneeuwt ben ik altijdde gene die buiten een sneeuwpop aan het maken is of in de sneeuween engel aan het maken is. Of bijvoorbeeld aan de zwet met eensurfplanksamen metEsther van een berg af glijden. Als ersneeuw is heb ik het altijd prima naar mijn zin.

Maar nu!!

BA 0423 London Heathrow CANCALD!!

Tuurlijk heb ik weer!!

Denk je morgen weg te gaan. Optijd je bed in te moeten om morgen optijd op het vliegveld te kunnen zijn nee is mijn vlucht gewoon even gecancald. Dat word dus geen Kerst in Perth bij mijn gast gezin. Dat word dus wachten tot vrijdag (dan is mijn volgende vlucht)

1 lichtpuntje ik kan vrijdag uitslapen want mijn vlucht is dan pas om half 3 daar zit ook een nadeel aan, want dat betekend ook dat ik kerst in een vliegtuig vier (als de kerstman daar langs komt met kadootjes hoor je mij niet klagen

Cool
) en Ik ben pas de 26ste op de plek van besteming. Dus alls moet lekker opgeschoven worden.

- optijd naar bed gaan

- mijn koffer helemaal klaar hebben(en niet meer dan 20 kilo laten wegen)

- mijn handbagage bij elkaar zoeken wat ik bij de hand wil hebben.

- en mijn stres opschuiven naar donderdag

Ohw ohw ohw... Sneeuw is heel leuk, maar NU EVEN NIET!!

Reacties

Reacties

steffi

Nog een voordeel. Steffi langer zienn :D

Floor

Jaaaa puckie nu ben je nog langer bij onsss :)

Es

Je kon mij gewoon niet missen!!!
ZEG HET MAAR GEWOON EERLIJK

Nu kunnen we nog heerlijk 3 dagen sneeuwsurfen! jeeeej(L)

Ada Groenewegen

Hallo Puck

Wij waren ook al zeer benieuwd of je gisteren vertrokken was .
Want in londen is het ook een gaos. Dus je ben nog thuis zo te lezen.
Ja als je ergens je zinnen op heb gezet dan wil je maar het liefst gaan. Maar maak er wat van heerlijk weer om te gaan schaatsen ,of nog even van je vriendinnen genieten.
Was het gezellig zondag??

Goede vlucht Vrijdag we lezen het wel.

Tante Ada

Lidwine en Bert

O,O Puck wat een des ilusie, gewoon aan de grond blijven met beide benen omdat het vliegtuig niet kan vertrekken. Nou hopelijk is het gauw vrijdag en zit je in het vliegtuig met een hele vrolijke Kerstman , haha.
Nog even sneeuwpoppen maken nog even van pap en mams broer en zussen genieten en dan snel de lucht in.
Groetjes . Lidwine en Bert

Rob

Hee Puck,

Balen zeg! Was er al bang voor, er zijn veel vluchten die niet doorgaan. Naja, maak je het hier nog ff gezellig toch?

Rob

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active