Puck naar Estland

Vliegen!!

Vandaag was het dan zo ver ik mocht gaan vliegen. Aangekomen op het vliegveld netjes ingecheked en uitgezwaaid door een hele menigde

Laughing
mocht ik gaan vliegen. (JOEPIE eindelijk ik mag
Cool
). Bij mijn Turminol aangekomen hoorde ik van een duitser die goed engels prate dat de vlucht waarschijnlijk een uur vertraagd zou zijn.

De vlucht was inderdaad vertraagd maar gelukkig duurde dit niet al te lang. Ongeveer 20 minutjes later dan de echte vertrektijd konden we dan ook echt vertrekken. Iedereen mocht het vliegtuig in en ik had zoiets van ja ik ga echt niet een uur in de rij staan omdat ik persee als eerste binnen moet zijn. Dus ik ongeveer als laatste naar binnen en ja hoor dan kan je ineens niet meer je bagage kwijt

Tongue out
Tuurlijk nou dan maar een uurtje met bagage tussen je benen zitten!! (Dat ging trouwens best voor een uurtje.) In het vliegtuig een heerlijk broodje met schimmelkaas op
Surprised
Was nog best te doen, maar er gaat natuurlijk niks boven de echte hollandse jonge kaas. Na een klein uurtje te hebben gezeten (het leek wel een kwartier) werd ons al weer vriendelijk verzocht om onse seatbelds vast te maken, omdat we gingen landen. Toen mochten we via een mooie trap naar buiten in de sneeuw en werden we met een bus (waarvan ik vergeten ben om een foto te maken) opgehaald en naar het reusachtige vliegveld gebracht. Daar aangekomen heb ik eerst maar eens een half uurtje lopen dwalen en ben ik daarna toch maar even de richting gaan vragen in mijn goeiste engels
Cool

Nu moet ik alleen nog tot half 12 wachten totdat ik met mijn vliegtuig de lucht in kan om daar ongeveer 12 uur rond te hangen. Mijn lieve ouders hadden mij al het geniale idee gegeven om de lege stoelen in de gaten te houden en daar op te duiken als we zijn opgestegen en het riemen vast lampje uit is. Opzich wel een lekker idee, want dan kan ik een tukkie doen. Eens zien hoe dat uitpakt.

Als er mensen zijn met de vraag hoe kan ze dit nou allemaal posten. Op het vliegveld hebben ze soms een mooie stend waar je kan profiteren van gratis internet en dat laat ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen

Laughing

Nog ongeveer 5 uur te gaan en dan mag ik weer.

Reacties

Reacties

Floor

Jeeeeeeeeeeeeeeeej! EIndelijk op weg. Spannend hoor!

Linda

Gek om te lezen puck wat jij allemaal meemaakt!
Leuk om te lezen! zeker omdat ik niet bijzonder gewoon normaal in huis ben en maandag gewoon weer aan het werk gaat en volgende week weer naar school!!

Succes!

petra

Hoi lieve puck,
fijn om te weten dat je goed bent aangekomen, ook al is dat zonder koffer.
fijn om te horen dat je een leuk aupair gezin hebt.
Net in australie en dan al shoppen voor nieuwe kleren (ja je moest wel zo zonder koffer)
Al je morgen de koffer weer hebt dan kan je ook je laptop weer opladen met de wereldstekker en al je belevenissen weer op je site zetten.
Wij willen foto’s.
Als je bij Jos ben doe hem de hartelijke groeten en bedank hem ook namens ons dat hij voor je klaar staat.
dikke kus van ons thuis xxx

Lidwine en Bert Vennink

Hallo Puck,
Ben je veilig aangekomen, uit het verhaaltje van mams te lezen is het gelukt.
Fijn dat de reis goed gegaan is, nu lekker in de zon en nog bij gezellige mensen.
Maak er wat moois van.
Wij volgen je hier, de Kerst is voorbij en nu op naar het Nieuwe jaar, voor iedereen weer een nieuwe uitdaging. Maar de zomer laat nog even op zich wachten en jij zit er lekker middenin.
Nou Puck geniet ze volop.
Hartelijke groeten, Lidwine en Bert

de kleinste van de 3

hee puck

als je zin heb kom dan even online op skype dan kunnen we even gezellig praten ;)

groetjes je liefste en kleinste zusje

groote neef

nou nou je gaat als au pair naar aussie en wat lees ik je bent er nog niet en je gaat al shoppen patat eten en pizza en ook nog zwemmen en laat anderen op je koffer wachten
volgens mij ben je gewoon op vakantie hoor hi hi
gr van de hele bende van b

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active