Puck naar Estland

Eind bestemming.

26-12-2010

Nou het is gelukt hoor na 3 vertraagde vluchten ben ik eindelijk aangekomen. Alleen een beetje jammer dat mijn koffer nog in Singapore is

Undecided

Over de vlucht van Amsterdam naar Frankfoort en van Frankfoort naar Singapore valt niet zo veel te vertellen.

In Singapore kregen we te horen dat onze vlucht naar Perth vertraagd was. Opzich wel logies als de vlucht van Singapore naar Perth om 7 uur zou gaan en wij pas om 9 uur aan kwamen met het vliegtuig. Op het vliegveld werden onze tickets omgeboekt en kregen we een tegoedbon om wat te eten. In Amsterdam hadden ze tegen mij gezegt dat ik mijn bagage moest herlabelen, omdat ze dat op de een of andere manier niet konden doen op schiphol. Op Singapore heb ik het dus 3 keer na gevraagd, maar that wouldn't be a problem they would take care of it!!

Sealed
Nou mooi niet dus toen ik in Australie was aangekomen was mijn koffer er natuurlijk weer niet.. Ik was overgens niet de enigste naast mij waren er ongeveer nog 9 mensen hun koffer kwijt.

Daar zit je dan zonder koffer waar dan alles in zit

Surprised
gelukkig kreeg ik van de mensen achter de balie 100 australiese dollars om kleren te kopen.

Nadat mijn back pack was gecontroleerd en ik was uitgehoord over eenandere passagier waar ik mee stond te praten mocht ik weg. Toen ik door de deuren liep zag ik gelijk mijn host vader staan. Die had daar al anderhalf uur staan wachten tot ik eindelijk door die deuren kwam lopen

OEPS...

Op naar mijn host gezin. Aangekomen bij het huis kwam Hayley al gelijk naar buiten. het was toen ongeveer half 6/ 6 uur 's ochtends. Ik kon tot 1 uur 's middags wakker blijven daarna ging ik toch maar even naar bed omdat mijn rug zo een zeer deed (dit komt door het sjouwen met die grote back pack die ik bij me heb als ''hand tas''

Tongue out
) Ik ging slapen en werd ongeveer rond 7 's avonds wakker. Had dus lekker door geslapen. Heb toen nog wat na gegeten, de familie zelf had al gegeten en wilde mij niet wakker mij (sweet of them
Wink
) Na het eten gingen de kinderen in bad en naar bed. Daarna ben ik nog met Dwayne en Helen film wezen kijken in hun ''bioscoop'' (In dit huis hebben ze een apparte kamer met een beamer en speciale geluids instalatie en nog veel meer mooie dingen om dwayne zijn gedownloaden movies op te kijken.

Na de film was het tijd om te gaan slapen, maar van Helen mocht ik ook wel even naar huis bellen. Na 6 keer geprobeerd het nummer in te toetsen kwam helen toch maar even kijke of ze me kon helpen met het intoetsen van het nummer. Je moet eerst the airia code in toetsen van The Vines dan de code van Nederland dan nog eens (0)174 zonder de nul en dan het nummer dat je wil bellen. Nou dat koste me wat enige moeite want ik was de 0 van de 0174 vergeten weg te laten

Sealed

Nadat helen me had geholpen lukte het wel:P Toen heb ik dus even gepraat aan de telefoon. We wilde daarna ook nog skypen, maar dat ging lastig, omdat mijn laptop leeg was en mijn internationale stekker in mijn koffer zat en die nog in Singapore zat.

Dus dat moet maar uitgesteld worden tot morgen.

27-12-2010

Ik ben vanacht rond 3 uur wakker geworden met het gevoel dat het al ochtend was. Na 20 keer van zij te hebben gewisseld kon ik weer slapen werd toen rond 6 uur wakker en ben toen ook mijn bed maar uit gegaan, omdat Hayley en Helen toch al wakker waren.

Vandaag ben ik met Helen, Anthony en Hayley wezen zwemmen.Dwayne moest thuis blijven, omdat hij een apperaatje van de tv moest maken en omdat er iemand thuis moest blijven, omdat mijn koffer vandaagafgegooid zou worden. Daarom zijn we dusmet zijn 3en gaan zwemmen. Dit was wel gezellig. Na het zwemmen hebben we patatjes (het zijn eerder pataten) gegeten en nog een paar kleine boodschapjes gaan doen.Toen we terug kwamen van boodschappen doen stond mijn koffer in mijn kamer

Laughing
Jeee... mijn eigen kleren.
Tongue out
Ik kon nu ook mijn kadootjes geven die in de koffer zaten. Voor Hayley en Anthoney had ik strijkkralen, een houte sneeuwpop en kerstboom die ze konden schilderen enpakje waarin je kerstsokken kon maken. Dat had ikeigenlijk gekocht, omdat ik hier kerstzou gaan vieren, maar datging dus niet helemaal door. Na gelijk met de strijkkralen gespeeld te hebben gingen we eten. We hebben pizza gegeten (he wat vervelend nou). Na het eten een ijsje toe en daarna gingen hayley en Anthoney gelijk in bad en naar bed. Ik heb het zelf ook niet te laat gemaakt, omdat ik bij het schrijven van dit verhaal al in zat te kakken.