Puck naar Estland

Auto rijden.

Ik leef nog...

Surprised
Oh het was echt raar..

Ik heb vandaag mijn eerste rijles gehad aan de andere kant van de weg.. And it whas strange

Ik ben maar 1 keer de fout in gegaan en dat kon ik nog herstellen dus zo erg was het niet. Het is toch wel raar. Ze hebben hier rete veel rotondes en heel weinig stoplichten. en de stoplichten zijn dan nog eens raar ook want die staan niet (zoals bij ons in holland) aan de zijkant van de weg.. nee die staan helemaal aan de overkant van de weg dus dat is echt opletten geblazen, maar wees niet bang ik heb het overleefd

Cool
dus jullie zullen nog veel meer van mij horen.

Deze autorijles gaf Dwayne, maar helen vind het een beter idee als ik 1 of meerdere rijlessen krijg van een echte rij-instructeur (heel goed idee

Wink
) Niet dat dwayne niet goed rijles kan geven, maar heb toch liever iemand die er een papiertje voor heeft
Tongue out

Nu ik deze eerste rijles heb gehad, moet ik volgens helen nu overal naartoe rijden..

Surprised
Beetje jammer.. maar zo leer ik het beter volgens hun.. I hope so
Sealed

Maar naast al dit moeilijke gedoe en alles zijn er natuurlijk ook wat leuke dingen

Wink

- Ik heb een bankrekening geopend.

- Ik heb mijn eerste salaris gehad

Laughing

- Ik krijg duikcursussen (Kikke)

- Het is hier af en toe rete warm/ te warm (dat is minder leuk, maar ik krijg wel een kleurtje door de zon

Tongue out
hihi)

Hm... wat kan ik verder nog schrijven.. Ik zal de foto's op deze site zetten zodat jullie ze vanaf hier kunnen zien;)

Reacties

Reacties

pa

dat is zeker leuk, en Helen heeft gelijk door veel te rijden leer je het. het snelst succes

steffi

Kom je weer on nl moet je het weer opnieuw leren. Gevaar op de weg hahah. Duiken is wel gaaf joh!!

marten

Leuke verhalen, have fun! Duiken is echt de shit en verslavend.. I'm jealous!

Lidwine

NOu nou wat een belevenissen, autorijden ,salaris ontvangen , leuke dingen doen en nog bruin worden ook.
wat een vervelend leven lijd jij op dit moment. Puck het komt over je verhaal of dat jij het enorm naar je zin hebt geniet ze dame.
Groetjes, Lidwine

Lidwine

Nog even terug komen over het lijden wat jij doet maar ik bedoel leid jij met een korte ei. anders doet het avontuur je enorm veel pijn en dat kan ik er niet uit opmaken.
Nogmaals vriendelijke groeten. Lidwine

Ada Groenewegen

Hallo Puck

Je bent echt een nicht van svenja die kon ook al zo leuk schrijven .
Maar jij doet het ook erg leuk.
Je beleeft het helemaal mee met je.
En zo te lezen heb je het goed getroffen met het gezinnetje geniet er van.
Maak er wat mooi,s van
Wij blijven je volgen en zo mee te genieten.
Voor de rest sluit ik me bij de andere aan.
En het is ook goed voor je engels.

Groeten Tante Ada

Svenja

Ha nicht,

Na een behoorlijke reis ben je gelukkig heelhuids aan gekomen, beetje jammer van je koffer, maar ook dat is goed gekomen!
En wat klinkt het nu al super leuk.
En dat autorijden krijg je heus wel onder de knie! Wordt wennen als je weer in Nederland moet rijden haha!
Wat ben ik toch jaloers op je, warm weer! Heerlijk!! Ik begrijp wel dat het af en toe TE warm is. Ga je vanzelf aan wennen!

Geniet ervan meid! Heel veel plezier!
Liefs

Svenja

Oooo en dat duiken! Geweldig!

linda

Ha meisiej!
Wat kick! En wat eng! Haha wordt wennen hier in nederland joh haha. Waar heb je je salaris aan uitgegeven? Of ben je aant sparen voor leuke dingen doen in ausiej. Cultuur snuiven enzo?!! Niet te bruin worden he... je moet niet vernegeren haha..

Hier in nederland is de sneeuw btj aan het weg smelten. Wordt minder glad gelukkig. Nog wel btj koud.. vind ik dan. Kzit nu in de jacht. Met erik en bas hier gegeten en btj darten.. super gesel! Zo maar eens op huis aan. Morgen oliebollen lopen door de heul heen en dan alweer bijna oud en nieuw. Jmr dat je er nieyt bij bent met je gebroken arm haha. Nouw meis, veel plezier!

Kus lin en erik.

bas

heey puck,

ik kan natuurlijk zeggen dat je wel weer moet wennen in nl en dat het af en toe TE warm is dat dat kut is maar dat heb iedereen hierboven al gedaan. Puck have nice time ik kijk zo nu en dan wel ff op je pagina.

Bep

Ha Puck,
Dat zijn al behoorlijk wat belevenissen in een vrij korte periode! Alsof je in een achtbaan terecht ben gekomen. Maar zo te lezen geniet je er wel van en dat is het belangrijkste. Blijf genieten. Leuk dat je ook mag leren duiken .... een geweldige nieuwe ervaring. Natuurlijk ook dat links rijden zal nog de nodige hilariteit opleveren dus blijven oppassen als je op de weg zit. Rustig aan je hoeft niet de trein te halen ..... En de warmte .... dat is een ander verhaal maar in ieder geval beter dan de overstromingen in Queensland toch?!
Puck tot de volgende keer.
Hartelijke groeten uit Dordrecht van allemaal.

Bart namens Bosweg15

Hoi pipeloi,

klinkt allemaal goed, heeft je lesauto ook peddels? Of zijn er bij jou geen overstromingen? Hoorde dat sommige steden ondergelopen zijn en dat er krokodillen rondzwemmen door de straten. Maakt je vakantie natuurlijk wel spannender :)

Groeten van ons allemaal en alvast feestig nieuwjaar, door de tijzone begint jullie nieuwjaar toch later als bij ons? Dan zou ik als ik jou was gewoon op nederlandse tijd beginnen met feesten en pas ophouden als de Aussies dat ook doen!

Carina

Puckieeee!!!

Ik heb je site gevonden, haha ;) Wat een leuke verhalen nu al!
Lijk me ook behoorlijk gek om ineens aan de andere kant te moeten rijden, vooral met rotondes lijkt me het verwarrend!

Meis, een thuisbioscoop.. Wat een straf ;)
En duiken, leukkk!!!

Nou, geniet ervan! Alvast een heel gelukkig nieuwjaar zonder botbreuken haha :D Dus geen autorijden daar tot 1 januari :P

Kussiesss!! En de groetjes van Gert ;)

groote neef

leuk he dat rijden en dan ga je li of re af en dan oeps verkeerde kant ja leuk
en dan je salaris je was toch op vakantie hi hi
want ik lees je gaat ook nog DUIKEN
nou meid geniet er maar van ik zal aan je denken

groet van groote neef ;)

Ellen.

Puck!
Wat een gave verhalen!!
je kan merken dat je het leuk en erg gezellig vind:D
Ze zeggen dat het onwijs mooi moet zijn, als je daar gaat duiken!!
Meid, geniet er nog van!

kussies El

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active