Puck naar Estland

Go wat heb ik veel beleefd!!

15-1-2011

Bezoek.

Vandaag mochten Hayley en Anthony naar zwemles. Dat begon om 9 uur dus ik kon weer lekker uitslapen (ik heb het hier wel slecht, met iedere ochtend uitslapen

Tongue out
) Nadat ik wakker was geworden heb ik lekker een poosje onder de douche gestaan. Nadat ik klaar was heb ik wat gegeten en ben ik in mijn kamer kaarten gaan schrijven. Ik had er een aantal gekocht dus ik ben lekker bezig geweest. Half 11 ongeveer kwamen Helen, Hayley en Anthony weer thuis. Nog geen 10 minuten later kwam Jenny (een vriendin van Helen) met haar dochter Katie langs om wat te drinken.

Katie ging ondertussen spelen met Hayley. Nadat Jenny en Katie weer waren vertrokken heb ik lekker met de kinderen buiten gespeeld totdat we moe waren (totdat ik moe was, want die 2 kids hebben energie voor 100

Surprised
). 's avonds na het eten hebben we nog even buiten gespeeld en daarna was het al weer tijd om in bad te gaan en om naar bed te gaan.

16-1-2011

Zwemmen.

Vandaag gingen Helen, Hayley en Anthony naar Jenny toe om daar te gaan zwemmen. Ik bleef thuis omdat ik nog een groot deel van mijn kaarten af moest schrijven en ik niet zo nodig hoefde te zwemmen. Ik heb dus een lekker stil en rustig dagje thuis gehad

17-1-2011

Samen spelen.

Deze week heb ik ongeveer weer iedere ochtend een oppas. Dus voor mij is dat lekker uislapen (zoals ik al eerder had gezegd ‘'wat heb ik het toch rot''

Wink
). Vanochtend kwam Big Hayley weer oppassen. Ze heeft Anthony en Hayley mee genomen naar haar huis en toen ze terug kwamen hadden ze kadotjes gekregen van Big Hayley. Hayley had een knuffel paard gekregen een kroontje en een snoep zuurstok en Anthony had een opblaasbare lolly gekregen en een snoep zuurstok. De opblaasbare lolly gebruikte Anthony meer als knuppel dan versiering. 's Middags hebben Hayley en Anthony lief samen gespeeld. Soms hoorde je wel eens gejammer, maar dat was al weer gouw te verhelpen door er wat van te zeggen.

Reacties

Reacties

groote neef

Wanneer ga je nou eens werken hi hi
Maar als ik het zo hoor heb je een makkie
Toch een teken dat je ze goed afgericht heb die ouders
Leuke verhalen die je schrijft maar ja zit in de familie
Gr addie

P.s. Heb bram al gevraagt om de oorbel van jos

puck

hoezo.. waarom heeft bran oorbellen van jos?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active