Puck naar Estland

eens wat kleine verhaaltjes

14-2-2011

Good day.

Gister toen ik thuis kwam heb ik lekker uitgerust van het weekend en ik heb ook gelijk maar uitgezagerijent. Vandaag was een goeie dag. Hayley en Anthony waren erg lief vandaag. Nadat we Hayley naar school hadden gebracht hebben we niet echt veel gedaan. Een lekker lui daggie

Wink

15-2-2011

De rollen waren omgedraaid.

Vandaag hadden Anthony en Hayley eens een dagje gewisseld van humeur. Normaal is Hayley altijd bod en sacherijnig, maar vandaag was zij lief en gedroeg ze zich netjes. Nee vandaag was Anthony sacherijnig en niet te zuinig ook. Alles wat ik deed was verkeerd en om alles ging die huilen. 's Avonds ben ik toen met Vilja en Fransesca naar Kings park gegaan. Dit was de eerste keer dat ik Vilja ontmoeten. Het is een aardige meid, maar waar wel een muts en ze is best wel heel erg klein!! 2 koppen kleiner of zo

Tongue out
. In Kings park gingen we lekker picknicken we zijn uiteindelijk helemaal lek gestoken door al die minder prettige muggen
Undecided
.

16-2-2011

Spelde kussen.

Gister voelde ik zo nu en dan een mug op me landen, maar ik dacht ohw..... die hebben me nog niet geprikt, maar dat had ik dus mooi mis. Ik leek wel een spelde kussen zoveel muggen bulten heb ik

Undecided
. Het jeukt echt als de neten niet normaal
Surprised
. Helen heeft met Hayley een afspraak gemaakt. Als ze zich de hele week netjes gedraagt dan krijgt ze een kadootje (beetje jammer dat je je kinderen om moet kopen om lief te zijn
Sealed
). Hayley is nu redelijk aardig en gedraagt zich beter dan normaal. Geen grote mond en geen bijdehand gedrag. Eens zien of ze dat ook volhoud als de week voorbij is
Wink
. 's Avonds toen ik naar de wc ging rook ik vuur geen idee waar het vandaan kwam. Ik heb wat rond het huis gekeken, maar ik zag nergens vlammen vandaan komen.

17-2-2011

Weer een lui dag.

Ik weet het ik weet het

Surprised
. Ik heb niks aan me leven. Ik zit hier een beetje uit me neus te eten en ik doe verder niks anders dan dat
Tongue out
. Vandaag ook niet veel anders gedaan. Anthony had nergens zin in en als ik iets voor stelde dan begon die te schreeuwen of te huilen. Dus maar weer een dagje niks gedaan. En ik vond het eigenlijk wel best ook. Vandaag gewerkt tot 7:30 dat is de langste dag tot nu toe (betaald wel lekker
Wink
)

18-2-2011

Picknick.

Vandaag ben ik met Anthony naar Whitman park gegaan. Hier hebben we gezellig gepicknickt. Was niet zo heel boeiend eigenlijk, maar wel even leuk. 's Avonds ben ik samen met Emily uit gegaan. We zouden Vilja ontmoeten in Subiaco. Toen we daar aan kwamen gingen we op zoek naar de club die Vilja naar ons had gestuurd. Na 5 minuten hadden we de club al gevonden. We liepen naar binnen en het zag er allemaal reten sjiek uit. Iedereen was helemaal netjes gekleed en zat op de bank of stond ergens rond een tafel te kletsen. We liepen naar buiten, want volgens Emily zou Vilja daar ergens zitten. Na wat rond gekeken te hebben vonden we Vilja inderdaad. Ze was met een vriendin Sarah en ze deed een beetje uit de hoogte. Toen ineens liep er een jongeman op Emily af en vroeg haar hoe haar vriendinnen heten (kijkende naar Vilja en Sarah). Emily vertelde hun naam en de man liep straal langs haar en vroeg aan Vilja en Sarah of ze mee wilde naar zijn vriend die stond een paar meter verderop en om daar wat te kletsen. Vilja en Sarah stonden op en liepen naar de andere man toe zonder iets tegen ons te zeggen. Ik en Emily volgde hun en uiteindelijk stonden we daar met zijn 2tjes terwijl Vilja en Sarah met de 2 mannen aan het praten waren en ons totaal negeerde. Na 10 minuten werd Emily boos en stormde de club uit. Buiten de club barste ze bijna uit elkaar van woede en hield een hele preek over dat je zoiets niet bij haar moest doen en dat soort dingen. Ik had in het begin niet helemaal door wat er aan de hand was, maar vond het inderdaad een beetje raar hoe Vilja naar ons deed. We liepen door de straat om te kijken of er wat andere clubs waren waar we naartoe konden, maar we zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, omdat we geen van beide meer zin hadden om te gaan stappen. Toen we bij het trein station stonden te wachten op de trein kreeg Emily ineens een smsje met daarin: Hee waar ben je nou? J. Emily begon gelijk weer te tieren en zij dat ze lekker niks terug zou sturen. In de trein zeiden we niet heel veel tegen elkaar en in de auto ook niet. Ik zette haar thuis af en ging toen weer richting mijn huis. Weer een teleurstellende avond

Frown

19-2-2011

Baby zitten.

Vanochtend lekker uitgeslapen en tegen de middag ben ik richting Joe gegaan. Ik moest 's avonds op James passen, omdat Joe en Helen naar een concert zouden gaan. Dat is wel het minste wat ik voor hun kan doen. Aangezien ik daar altijd mag blijven slapen en hun koelkast mag plunderen wanneer ik maar wil

Tongue out
. 's avonds 2 verschillende films door elkaar zitten kijken. Bij ons is er om de 10 minuten reclame ofzo. Hier is het om de 2 minuten en dat is echt super irritant. Thuis is het al vervellend, maar hier is het nog vervelender
Undecided
. Maar goed dat Dwayne alles download dan hebbie geen last van reclame
Laughing

20-2-2011

Een typische zondag.

Vandaag was het een echte zondag. In Nederland slaap ik uit op een zondag en doe ik helemaal niks en dat heb ik vandaag ook gedaan

Tongue out
. Uitgeslapen en niks gedaan
Wink
.

21-2-2011

Mine, mine, mine

Cool
.

Vandaag met Fransesca, Nicolas en Anthony naar een waterspeelplaats geweest. Dat is 10 minuten van mijn huis dus Fransesca moest eerst naar mijn huis rijden (omdat ze niet wist waar het was) en dan zouden we vanaf hier naar het waterpark rijden. Dat was nog makkelijker gezegd dan gedaan

Surprised
. Overal waar je 50 mocht reed ze 30 en waar je 60 mocht reed ze 40. Dus ik moest continu de rondtonde 2 keer nemen zodat ze weer achter me reed!! Toen we in slakken tempo aan waren gekomen bij de waterspeelplaats parkeerde we de auto en liepen daarna richting de speelplaats. Anthony durfde in het begin niet zo goed, maar toen Nicolas eenmaal door de stralen heen rende deed Anthony dat ook. De enigste die er waren waren wij en nog een ander stelletje met hun kinderen. Nicolas en Anthony stonden aan de andere kant van de waterspeelplaats wat te kletsen met een meisje en op een gegeven moment duurde dat te lang naar mijn zin. Ik liep in mijn bikini naar hun toe en vroeg of ze nog wat gingen spelen. Daarna tilde ik Anthony op en rende met hem door de waterstralen. Dat vond die geweldig. Fransesca zag wat ik deed en wilde dat ook doen met Nicolas, maar het enigste wat Nicolas zei was ‘Nouu.... Hou eens op, dat wil ik niet, stop nou
Yell
zet me neer. Ik moest hier eigenlijk een beetje om lachen, omdat ze alles kopieert wat ik doe met Anthony. En Nicolas moet daar helemaal niks van hebben
Tongue out
(Ik denk dat ze een beetje jaloers is
Cool
). Toen Anthony en Nicolas geen zin meer hadden om met het water te spelen besloten we om naar huis te gaan. Fransesca moest eerst nog tanken, omdat haar tank bijna leeg was. Tijdens dat de kinderen aan het spelen waren had ze een aantal keer haar host moeder gebeld over wat ze in de auto moest stoppen. Ze had ook aan mij gevraagd hoe lang je nog kan rijden als je benzine lampje brand. Ik zei dat ze maar gewoon moest gaan tanken en dat als ze het bonnetje aan haar host mam zou geven dat ze dat geld vast wel terug zou krijgen. Ja maar ik heb nog nooit getankt en mijn host moeder doet dat altijd. Nou een mooie dag om een keer te beginnen dan!!

Toen Anthony en Nicolas aan waren gekleed reden we richting het tank station. Ik ging eerst tanken en wachtte daarna op Fransesca. Terwijl ze aan het tanken was vroeg ik of ze nog wat bij mij thuis wilde drinken. Ik moest me auto ergens anders parkeren en als ze getankt had dan zou ze wel zeggen of ze nog langs kwam ja of nee. Toen ze klaar was reed ze richting de uitgang en ik wees dat ze links moest gaan bij de uitgang. In plaat van links ging ze rechts. Ik vond het wel best en ging links. Ze kijkt maar even hoe ze bij me huis komt. Onderweg kreeg ik een smsje dat ze terug naar huis aan het rijden was (ik denk dat ze echt bang is voor de omgeving waar ik woon

Sealed
). Toen we thuis waren was het al weer bijna tijd om Hayley op te halen. We speelde wat in de speelkamer en stapte daarna weer in de auto om Hayley op te halen. Thuis waren Hayley en Anthony erg lief en ik heb de tv aangezet zodat ze lekker rustig tv konden kijken.

22-2-2011

Schorpioen.

Vandaag heb ik bij Hayley op school geholpen. Ze hadden moeders nodig om dingen uit te knippen en ik wilde daar wel bij helpen. Anthony ging lekker spelen met de blokken terwijl ik dingen aan het uitknippen was. Toen we thuis kwamen heb ik eerst cijfers geoefend met Anthony maar dit was hij al gouw zat. 's Avonds heb ik de film black swan gekeken. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Het was een goede film, maar ik heb betere films gezien. Toen de film was afgelopen liep ik naar mijn kamer. Ik zag mijn telefoon op bed liggen en keek erop hoe laat het was. In plaats dat ik de tijd zag zag ik dat ik 4 smsjes had van mijn mam met de vraag of ik wilde skypen. Ik pakte mijn computer liep weer terug naar de video kamer en ging daar gezellig zitten skypen met mijn paps en mijn mams. We hebben daar een half uur zitten skypen en daarna ben ik weer naar mijn kamer gegaan. Ik gooide mijn laptop om mijn bed liep terug de gang in om naar de wc te gaan en om mijn tanden te poetsen en liep toen weer terug naar mijn kamer. Toen ik in mijn kamer was deed ik de deur dicht en liep naar mijn bed. Toen ik voor mijn bed stond keek ik naar de vloer en daar stond 2 centimeter naast mijn voet ineens een schorpioen (Oeoe... wat een spannend verhaal

Tongue out
). Ik schrok me helemaal het apen zuur. Ik sprong op mijn bed en ik denk dat ik daar zo ongeveer voor een half uur heb gezeten snikent en 7 kleuren schijtend, omdat ik me helemaal het gompes was geschrokken van de beest. Toen besloot ik, om mijn moeder maar eens een smsje te sturen, met de vraag wat ik in godsnaam moest doen
Frown
. Zij stuurde terug dat ik gewoon naar Helen moest gaan (dat had ik zelf ook kunnen bedenken maar goed
Undecided
was even op dat punt dat ik helemaal niks kon bedenken). Nou echt niet dat ik van mijn bed af kom!! Dan moest ik haar maar roepen van uit mijn kamer. Ik heb nog een kwartier op mijn bed gezeten totdat ik ineens iemand hoorde lopen door de gang. Dat moest Helen wel zijn, want Dwayne wasweg voor 3 dagen en de hond blafte buiten dus Helen zou wel zijn speciale riem om doen (als de hond dan blaft dan krijgt hij een soort middeltje op zijn huid gespoten of zo!?). Ik verzamelde al mijn moed sprong over dat enge beest heen en rende naar de schuifdeuren. Ik deed hem open en vroeg met een snik in mijn stem of Helen alsjeblieft een schorpioen uit mijn kamer kon halen. Ze liet vallen waar ze mee bezig was en kwam gelijk naar me toe gelopen. Natuurlijk haal ik die uit je kamer.. ahh gaat het een beetje. Ik had een hele rode kop van het huilen en zei met nog steeds een snik in mijn stem dat ik zo erg was geschrokken dat ik van moest huilen. Dat begreep ze wel aangezien je in Nederland zoiets niet zo 1,2,3 in je kamer staat (tenzij het in een glazen kistje is dan!!) ze pakte een plastic bakje en een papiertje en liep naar mijn kamer. Woow.... Dat is de grootste die ik ooit heb gezien, normaal zien we ze hier in huis maar heel klein, maar deze is toch wel aardig groot (ja natuurlijk stel me maar gerust
Tongue out
). Ze zette het bakje over de schorpioen heen en schoof het papiertje eronder. Zo 1,2, hoplakee bakje en papiertje omdraaien dekseltje erop en klaar is kees. We liepen naar de keuken en daar stopte ze hem in een glazen potje. Nu kon ik met een gerust hart gaan slapen!! Zo ongeveer dan
Sealed
. Dat was even schrikken
Frown
.

Reacties

Reacties

Ada groenewegen

Hallo puck

Ja Ja dat was even schrikken wat die schoerpioen betreft!!
Zo maak je nog een s wat mee.
En iedere dag leer je weer meer ga zo door
Puck het ga je goed en blijf bij je zelf.

Hartelijke Groeten Tante Ada en Ome Nico.

hallo puck

Wat een leuke verhalen zeg! Ik hoorde van je vader over deze site. Leuk om te lezen hoe het met je gaat.

De moeder van Britt

groote neef

Nou meid weer genoten van de avonturen van puck
Zo spannend is het hier niet een beetje zolder verven voor femke
Maar nog 1schorpioen en dan ben je niet meer bang voor spinnen hi hi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active