Puck naar Estland

knip knip

7-3-2011

Verjaardag.

Vandaag was Dwayne jarig. Ik wist dus echt niet wat ik moest kopen, want hij heeft zo goed als alles al. Dus ik heb hem niks gegeven (I know.... Shame on me

Frown
). Dwayne vierde zijn verjaardag op een rare manier. Er was niemand uitgenodigd en er was geen taart en Helen had zelfs geen kadootje voor Dwayne. Echt raar
Sealed
. Als ik mijn verjaardag vier dan nodig ik mensen uit is er taart en verwacht ik heel veel kadootjes
Tongue out
hihi. Dat was dus een beetje raar maar goed. Dwayne was ziek op zijn eigen verjaardag en Hayley voelde zichzelf ook niet helemaal top. Verder niks gedaan vandaag

8-3-2011

Ziek.

Helen bleef vandaag thuis om uit te zieken. Ze was gister al een beetje ziekerig, maar vandaag is ze toch maar thuis gebleven voor de zekerheid. Halverwege de ochtend werd Anthony ook ziek. Met spugen en al. Dat was een beetje jammer voor Helen, want nou moest ze ook voor Anthony zorgen. Zij moest voor Anthony zorgen, omdat hij niks van mij wilde (dat gebeurt altijd als zijn moeder of zijn vader thuis is). Dus nu moest zij ook nog voor hem zorgen. Nadat Anthony eindelijk lag te slapen kon zij zelf ook even tot rust komen. 's Avonds sliep Anthony gelukkig wel goed

Laughing
.Toen het tijd was om Hayley op te halen bleef Helen bij Anthony. Dat was maar goed ook, want toen ik terug kwam zei Helen dat die weer aardig gespuugd had. Mijn auto is nu dus nog mooi schoon
Tongue out
Nu is iedereen ziek geweest. Hopen dat ik niet ziek word
Surprised

9-3-2011

Paps jarig..

Gefeliciteerd paps

Laughing
(het is natuurlijk allang geweest, omdat ik een beetje traag ben. Maar dit is gewoon een principe kwestie!! ). Ondanks dat mijn paps vandaag jarig is, heeft Anthony vandaag zijn dag dus echt totaal niet. Hij is super chagrijnig
Undecided
. Vandaag is het woensdag en dat is de dag waarop Anthony naar zwemles gaat, maar tijdens het zwemmen was hij alleen maar aan het huilen en schreeuwen en hij deed ook totaal zijn best er niet voor. Toen we in de auto zaten en ik hem vroeg wat hij wilde doen zei Anthony dat hij naar het zwembad wilde
Sealed
. Dat ging dus mooi niet door, dan had die maar zijn best moeten doen tijdens zijn zwemles hiero(en ik had ook mijn bikini niet bij me
Tongue out
). Nou de wereld was toen gelijk te klein. Hij moest en zou zwemmen, maar zoals ik al zei dat ging dus mooi niet door (ja ik weet het niet zo streng voor dat kind, maar dan moet die maar luisteren en bij zijn ouders mag die dan alles voor mekaar krijgen, maar zo zit ik niet in elkaar). Toen we uiteindelijk thuis waren gearriveerd en ik zijn gordel los wilde maken mocht ik dat niet doen. Hij wilde in de auto blijven zitten. In het begin had ik zo iets van nou... slecht idee, maar als ik ook maar in de buurt kwam van zijn gordel begon die kei hard te schreeuwen. Ik legde hem uit dat hij eventjes in de auto mocht blijven zitten, maar dat ik hem na een paar minuten zou komen halen, omdat het anders te warm zou worden. Ik liep naar binnen en na 5 minuutjes kwam ik weer terug en toen smeekte die haast of hij alsjeblieft naar binnen mocht. Ik heb hem verder maar met rust gelaten, want alles was verkeerd. Toen we Hayley op gingen halen begon het gezeur weer van voor af aan. Hij wilde Hayley niet ophalen en was ook niet van plan om in de auto te gaan zitten. Toen ik hem uiteindelijk had slingerde ik hem in de auto, propte hem in zijn stoel en maakte zijn gordel vast (gelukkig weet hij niet hoe hij zijn gordel los moet maken of hoe de auto deur moet openen
Wink
), en ging toen zelf in de auto zitten en ree naar Hayley's school om haar op te halen. Met al de andere papa's en mama's erbij durfde Anthony niet te huilen en te schreeuwen. Dus op school was er niks aan het handje, maar eenmaal thuis was alles weer stom en verkeerd. Toen Helen eenmaal thuis kwam deed hij ineens poepie lief en of er niks was gebeurt.

10-3-2011

Dag haartjes.

Vandaag hoefde ik pas om 2 uur te beginnen en dat beviel me best. Ik heb der al een tijdje over na zitten denken om mijn haren kort te knippen. Niet super kort, maar zo kort dat het nog net in een staart kan. Misschien ga ik het dan wat meer los dragen. En aangezien ik vandaag de hele ochtend en een stukje van de middag vrij had besloot ik lekker naar de kapper te gaan. Na wat getwijfeld te hebben en na een poosje tijd trekken stapte ik uiteindelijk in de auto en reed naar een kapper. Tijdens het rijden zat ik nog steeds te bedenken wat ik wilde en of ik het wel echt kort zou knippen. Aangekomen bij de kapper vertelde ik dat ik wat anders wilde en dat het snel moest gebeuren, omdat ik er anders weer zou gaan twijfelen en de standaard zin weer uit spreek ‘'alleen de dooie punten is genoeg''. Ik zij dat ik het kort wilde knippen en dat het nog net in een staart kon en de kapster kwam toen met een voorstel om het in een boblijn te doen. Van achter een beetje kort en van voor wat langer. Ik ging er mee akkoord en daar ging ze dan. Ik durfte niet te kijken, maar toen er een andere kapster voorbij liep keek ze met grote ogen naar mijn haar en naar het haar wat op de grond lag

Surprised
(Oh shit..... Dit gaat niet goed!!). Ik begon hem lichtelijk te stressen, maar zei niks en de kapster ging gewoon verder met knippen. Weer kwam die andere kapster voorbij lopen met grote ogen, lachte naar me en zei dat het er goed uit zag (dat mag ik wel hopen ja
Yell
). Toen ze klaar was deed ze wat spul in me haar föhnde het en toen ik in de spiegel keek hoe het eruit zag was ik helemaal blij met der. Het zag er super leuk uit. Normaal als ik terug kom van de kapper vind ik me haar er niet uit zien, maar nu vond ik het helemaal leuk
Laughing
. Toen ik thuis kwam zei Dwayne er niet zo veel van (het is een man, wat verwacht je anders
Wink
), maar Helen viel het gelijk op. Mijn haar is nu dus lekker kort
Laughing

11-3-2011

Cocktail party.

Vanavond is er een feestje van Romy en Chrissy (ik denk dat ze Chrissy heet, ken der niet!!). En Romy heeft me uitgenodigd dus daar ga ik vanavond gezellig naartoe. Uiteraard ga ik weer met de auto dus ik kan helaas geen drankje drinken

Undecided
. En het is nog wel een cocktail party dus dat is een beetje jammer. Anthony was vanochtend een beetje sacherijnig. Hij was alleen maar aan het jammeren en aan het roepen voor zijn moeder. Toen we Hayley af hadden gegooid op school gingen we weer lekker naar huis. Normaal wil Anthony altijd tv kijken als we thuis komen, maar vandaag wist ik hem zo ver te krijgen om lekker in de speelkamer te gaan spelen en om te knutselen. Ik ging een kaart voor Romy der verjaardag knutselen en Anthony ging een tekening maken. Dit was hij al weer gouw zat dus ging hij zitten vervellen en mijn kaart voor Romy verpesten. Uiteindelijk was ik er klaar mee en toen heb ik de tv maar weer voor hem aan gezet. Daarna had ik geen last meer van hem. 's Avonds de cocktail party was gezellig. Er waren gezellige mensen en ze waren erg geïnteresseerd in het au pair zijnde. Ook heb ik daar lekker gegeten. Ik ging niet te laat naar huis, want ik moest nog lang rijden.

12-3-2011

Zondag!? Of zaterdag!?

Vandaag lekker uitgeslapen en voor de rest van de dag niks gedaan. Normaal skype ik op zondag met mijn paps en mams, maar deze keer gingen we vandaag skypen

Laughing
. Dat was best gezellig, maar nadat we geskyped hadden had ik echt het gevoel dat het zondag was
Undecided
. Dat zou baalen wezen anders had ik morgen al weer moeten werken
Tongue out
.

13-3-2011

Withman park.

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en tegen de middag aan ben ik gezellig met Julia (nieuwe au pair uit Duitsland), Emily en Vilja naar Withman park geweest. Dat is een wild live park waar je kangoeroes kan voeren koala's kan aaien en andere dingen kan zien. Dat was erg gezellig. We hebben koala's geaaid en kangoeroes eten gegeven. Er was ook een farm show. Daar liet een boer zien hoe je schapen moest scheren en 2 mensen mochten met een lasso zwaaien (Niet zo makkelijk als het lijkt). Julia, Emily en Vilja zeiden dat ik dat moest gaan doen dat lasso zwaaien, maar ik had niet zo een zin om voor lul te staan (omdat de man die het als eerst probeerde al vinaal voor gek stond!!). Nadat de man klaar was met zijn show kon je een koe melken en ik als echte boerin wilde dat natuurlijk wel proberen

Laughing
. Daarna hebben we nog een beetje rond gekeken op het terrein en toen zijn we naar huis gegaan. Verder de dag niet zo veel gedaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active