Puck naar Estland

Lekkere mannen in korte broekjes

Was ik druk bezig met het typen van mijn verhalen, kom ik er net achter dat ik die verhalen al een keer had getypt. Dus nou kan ik weer helemaal overnieuw beginnen!!

Undecided
Handig.

24-3-2011

Uitgaan.

Vandaag had ik de morgen vrij. Dwayne was weg en hij zei dat er rond 8 uur 's ochtends elektriciens zouden komen, maar die kwamen niet opdagen. Aan het eind van de dag waren ze er nog steeds niet. De schoonmaakster kwam vandaag om 11 uur en ik heb me eigenlijk de rest van de dag dat ik vrij had zitten vervelen. 's Avonds ben ik uit gegaan met Emily, Vilja en Zara. Dit was wel gezellig. We zaten ergens wat te drinken en toen ineens kwam er een man naar ons toe waggelen. Hij pakte de laatste overgebleven stoel en schoof die aan bij ons aan de tafel. We waren met zijn 4en dus we deden net of hij er niet was en kletste met zijn alle verder. Op een gegeven moment begon hij tegen Zara te kletsen en die probeerde hem zo lang mogelijk te negeren, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer dus ging het gesprek met hem aan. Zara is uit Engeland en heeft een echt engels accent en de man kon haar daardoor niet goed verstaan (of hij had te veel gezopen). Hij negeerde haar daardoor en ding Vilja, Emily en mij aan zitten staren. Toen ik zijn gestaard in mijn richting en dronkenmanspraat zat was keek ik hem aan en vroeg wat hij wilde. Hij keek me met grote ogen aan en zei geschrokken dat hij gezellig bij ons wilde zitten om een praatje te maken. Ik zei ok hoi en gelijk doei, want wij gaan er vandoor. Ik zijnde de andere meiden om op te staan en daar gingen we op naar een andere club. De man nam ons dit niet helemaal in dank af, maar we negeerde hem gewoon. We zijn daarna naar de Deem gegaan. Hier hebben we nog een drankje gedronken en daarna zijn we weer naar huis gegaan. Het was op zich wel een gezellige avond.

25-3-2011

Oppassen?

Vanavond moet ik op Anita en Jenny's kinderen passen (dit zijn vriendinnen van Helen). Ik stuurde een smsje naar Anita met de vraag hoe laat ik bij haar moest zijn, maar toen zei ze dat het niet meer nodig was. Toen moest ik in plaats van op Anita en Jenny's kinderen op Anthony en Hayley passen. Zij gingen 's avonds uit eten met Dwayne zijn broer. Vandaag heb ik ook gekeken op Anthony zijn nieuwe school. Het is net nieuw gebouwd en het gaat als het goed is vanaf volgende week open. Als dit zo is dan gaat Anthony voortaan Donderdag en Vrijdag naar zijn kinderdag verblijf. En dan heb ik dat dus vrij

Laughing

26-3-2011

Kings park.

Vandaag had ik niet zo veel te doen. Ik ging 's ochtends een beetje op facebook rond speuren en toen nodigde Romy me uit om gezellig mee te gaan picknicken met haar, Nathalie en 2 andere meiden die ik niet ken. Dat vond ik wel gezellig dus na een end gereden te hebben en wat te zoeken had ik het eindelijk gevonden. Ik heb 2 nieuwe au pairs ontmoet Carina en Gabriele. Ze komen alle 2 uit Duitsland. Romy en Nathalie moesten eerder weg, omdat Nathalie een verjaardags feestje had van haar vorige host familie, maar Carina, Gabriele en ik bleven nog even en zijn rond 3 uur ook naar huis gegaan. 's Avonds moest ik oppassen bij Bec en Paul. Dit zijn vrienden van Dwayne en Helen. Zij gingen uit eten voor de avond en ik moest toen op Eva en Lily passen. Het zijn echt twee schatjes. Lily vroeg steeds of ik chocolade melk wilde (dit vroeg ze eigenlijk, omdat zij het heel graag wilde). Nadat ze het voor een 5de keer uit de koelkast had gehaald en het toen aan mij gaf las ik wat er op het pak stond en omdat ik dacht dat hij dicht was hield ik hem op zijn kop. Inderdaad je raad het al

Tongue out
. Het pak was niet dicht dus er kwam een hele laag chocolade melk over mij heen (Jummie
Surprised
). Nadat ik mijn shirt had gewassen en weer schoon was was het tijd om het tijd om Eva naar bed te brengen. Toen ik Eva naar bed had gebracht kwam ze zo nu en dan uit haar bed, omdat Lily te veel lawaai maakte of de hond blaft of ze had een anders moesje. Ik heb der denk wel 15 keer opnieuw in bed moeten stoppen. Bij Lilly ging het iets makkelijker. Zij moest nadat de film was afgelopen naar der bed. Ze kwam hier en daar met een smoesje om tijd te rekken, maar haar wist ik aardig snel in haar bed te krijgen. Toen Lily eenmaal in haar bed lag kwam Eva er ook niet meer uit. Daarna heb ik lekker in mijn eentje film zitten kijken en rond 11 uur kwamen Paul en Bec weer thuis en toen kreeg ik 60 dollar
Laughing
Dat is altijd mooi meegenomen
Wink

27-3-2011

Footie.

Vandaag werd ik om 8 uur wakker, maar ik had echt geen zin om mijn bed uit te gaan dus probeerde ik verder te slapen. Een uurtje later werd ik weer wakker en toen dacht ik precies hetzelfde, maar Joe belde me met de vraag hoe laat ik bij hem zou zijn. Hij had zijn laatste cricket wedstrijd vandaag en die wilde ik zien en daarna zouden we naar de club gaan om daar footie (Football lijkt op rugby, maar dit is dan voor echte mannen....................... en je mag het geen rugby noemen anders worden ze boos). Dus toen ben ik mijn bed maar uit gegaan en ben naar Joe gegaan (niet in mijn pyama heb me eerst aan gekleed.................). Eenmaal bij Joe aangekomen duurde het niet lang voordat we vertrokken naar het cricket veld. Toen we in de auto zaten werd ik ineens gebeld. Ik nam op en hoorde ineens een Nederlandse stem aan de telefoon. DANIEL................ ik was eerst helemaal verbijsterd dat daniel me belde, maar na een paar minuten drong het dan echt tot me door dat ik Daniel echt aan de lijn had. Na eerst wat gekletst te hebben kwam hij ter zaken en zij dat ik dringen nodig was en even met iemand moest praten. Ik verontschuldigde me tegen over Joe en James die in de auto zaten, maar Joe zag/hoorde dat het nodig was dus vond het niet erg. Ik deed wat hij me vroeg en handelde de zaak af zoals die afgehandeld moest worden (geloof me ik kan therapeut worden

Cool
. Beetje jammer dat je er zo lang voor moet studeren!!). Toen ik Daan weer terug aan de lijn kreeg bedankte ik hem voor zijn telefoontje en zei dat ik hem nog zou smsen. Nadat ik had opgehangen verontschuldigde ik me nog maar eens een keer tegenover Joe, maar hij zei dat het niet erg was en zo gingen we verder naar richting het wedstrijd veld. Deze wedstrijd duurde minder lang dan de andere wedstrijd die ik heb gezien. Nadat ze de wedstrijd hadden verloren dronken ze nog een biertje (voor de wat jongeren een frisje) en daarna vertrok zo goed als iedereen naar de club om daar footie te kijken. Dat ging beter dan de wedstrijd. De (good looking guys in short shorts
Tongue out
)mannen die speelde wonnen en daar werd met veel plezier op na gedronken. Ook Joe nam een extra biertje (meer dan 1) en vroeg of ik terug wilde rijden. Nou dat wilde ik wel hoor in zijn dikke chrysler
Laughing
. Het was even wennen, maar die auto rijd heerlijk (dat mag ook wel voor 70.000 dollar). Ik vroeg hoe die aan die auto kwam (omdat de laatste keer dat ik er was hij nog een holden reed). Hij vertelde me dat dit de auto van zijn baas was, maar dat hij als hij er in reed last van zijn rug kreeg dus had hij gevraagd of Joe alsjeblieft wilde ruilen met hem van auto. Joe had een aantal keer nee gezegd, maar na lang te hebben gezeurd zei Joe toch ja, maar dan wel aan het eind van de week. Daar was de baas het niet mee eens hij wilde nu ruilen. Dus ruilde ze die zelfde dag nog van auto. Dus nu rijd Joe zijn bas in een Holden van 20.000 dollar en Joe zelf in een Chrysler van 70.000 dollar
Surprised
. En daar heb ik in mogen rijden
Laughing

28-3-2011

Bibliotheek.

Nadat we Hayley naar school hadden gebracht ben ik samen met Anthony naar de Bibliotheek in Ellenbroek gegaan. Op maandag en woensdag op een bepaalde tijd is daar een vrouw die voor leest en knutselt met de kinderen. De mama's en nanny's (ik dus) mochten op een ‘'stoeltje'' (letterlijk stoeltje. Er paste misschien net 1 bil op!!) zitten en de kinderen moesten op het kleed zitten. Anthony moest het allemaal nog een beetje aan zien dus hij kwam bij mij op schoot zitten. Na een paar minuutjes had hij zijn durf terug en ging ook op het kleed zitten en deed vrolijk mee met de andere kinderen die antwoord gaven op de vragen van de voor lees mevrouw. Deze vrouw spoorde waarschijnlijk niet helemaal aangezien ze alles met een raar stemmetje voor las. Ik weet het in een boek heb je verschillende personages en die moet je allemaal met een verschillend stemmetje doen, maar als je haar zou horen praten

Surprised
daar zou jij zelfs kippenvel van krijgen!! Nadat de (wat vreemde) vrouw klaar was met lezen was het tijd om te knutselen. We gingen een kroontje knutselen. Ze legde spullen neer die de kinderen mochten gebruiken en daarna mocht iedereen aan de slag. Anthony wou in het begin niet zo erg, maar ook hierbij was hij na een poosje lekker aan de slag. Hij heeft lekker zitten kleuren en zitten plakken en er is uiteindelijk een leuk resultaat uitgekomen.

29-3-2011

Joe zijn verjaardag.

Vandaag is Joe jarig en ik heb dus echt geen idee wat ik moet geven. Uiteindelijk heb ik maar wat losse dingetjes gekocht en deze bij elkaar gedaan. Een soort reis pakketje. 's Avonds toen ik het gaf keek hij dankbaar toen ik hem het kadootje gaf. Dus hij vond het denk wel leuk... en anders was hij gewoon dankbaar dat ik moeite had gedaan om iets te kopen. Daarna zijn we uit eten geweest. Ik had helemaal netjes een jurk aan gedaan en Joe, Helen en Sarah zagen er ook netjes uit. James had er alleen niet zo veel moeite voor gedaan. Hij liep in zijn trainingsbroek en een shirt erop en toen we in het restaurant aan kwamen had ik me ook niet zo op hoeven doffen dacht ik toen bij mezelf. Maar het was gezellig en we hadden lekker gegeten. Toen begon Helen ineens over mijn verjaardag en dat ze mij ook mee uit eten zouden nemen en Sarah vulde haar op dat ze me daarna mee naar een strip bar zou nemen (uhm..... dat zien we dan nog wel

Surprised
)

30-3-2011

Wie niet luisteren wil!!

Hayley was weer lekker in een mokkige bui. Als de bel gaat en je je kind binnen in de klas breng mag je altijd even blijven om een puzzel te maken of om een boekje te lezen met je kind. Ik blijf ook altijd wel even totdat de juffrouw zegt dat het tijd is om met de les te beginnen, maar vandaag niet. En dat was Hayley der eigen schuld. Ik was met Anthony een puzzel aan het maken en toen Hayley er bij kwam zitten nam zij het helemaal over. Anthony mocht de puzzel niet aan raken en toen Hayley alle puzzel stukjes op elkaar ging zetten blies Anthony die om. Hayley werd boos en haalde uit naar Anthony. Ik stond op en zei tegen Anthony dat we gingen omdat Hayley zich niet kon gedragen. Ze vloog naar Anthony toe en hield hem aan zijn benen vast en smeekte me om niet te gaan. Ik gaf haar nog een kans, maar deze wist ze ook te verpesten en toen nam ik Anthony echt mee en gingen we weg. Hayley was ondertussen begonnen met huilen, maar daar trok ik me niks van aan. Toen ik en Anthony richting de deur liepen kwam er een kindje naar me toen om te zeggen dat Hayley het niet leuk vond dat ik en Anthony weg gingen. Ik bedankte haar hiervoor, maar dan moest Hayley zich maar gedragen. Ze keek me verbaast aan en liep daarna weer naar binnen. Daarna ben ik met Anthony naar zwemles gegaan. Anthony deed heel goed zijn best. Bij thuiskomst niet zo veel gedaan. 's Avonds heb ik film gekeken met Dwayne en Helen. Helaas bevroor de film halverwege. Nu moeten we hem dus een andere keer af kijken!!

31-3-2011

Anthony naar het kinderdag verblijf.

Vandaag kon ik lekker uitslapen zoals gewoonlijk. Deze keer kwam big Hayley niet op Anthony passen, maar ze kwam langs om Hayley EN Anthony naar school te brengen (ja ook Anthony

Laughing
).

Vandaag is Anthony's eerste officiële school dag. Een heerlijk rustig dagje dus

Wink
.Toen ik Anthony op ging halen had hij het prima naar zijn zin (hopen dat dat morgen ook zo is als ik hem weg breng
Surprised
). Toen we thuis waren ging ik naar de wc en toen hoorde ik ineens een kei harde schreeuw gevolgd door nog meer schreeuwen en huilen. Toen ik van de wc af kwam was het huilen niet alleen maar erger geworden ik liep naar de keuken en zag daar Hayley staan met haar vinger in een natte tissue container. Het probleem was dat deze van plastic was met een + sluiting. Ze wilde een tissue hebben. Normaal heb je een stukje van de volgende tissue uit de sluiting steken, maar deze keer was dat niet het geval en Hayley had besloten om die methaar vinger proberen te pakken. Nu was ze alleen klem komen te zitten en het deed pijn (aan haar gekrijs te horen). Eerst moest ik eigenlijk een beetje lachen (welke kneus doet dat nou
Tongue out
), maar daarna vroeg ik of ze op kon houden met schreeuwen (werd half doof
Sealed
) en toen ze eindelijk een beetje stiller was zei ik tegen haar dat ik tot 3 zou tellen en daarna de tissue container van haar vinger af zou trekken. 1,2,3 hoppa... Weer een vrije vinger op de wereld
Wink
. Hayley gaf nog een schreeuw na en daarna liepen we naar de vriezer om er wat ijs op te doen. Niet zo slim om je vinger in zo iets te stoppen!! Maar ze weet dat ze dat de volgende keer dus niet meer moet doen. 's Avonds de ener laatste film van Harry Potter gekeken. Ik vond hem nou niet echt heel erg interessant en ik begreep er ook geen drol van (kan ook zin omdat ik dat boek niet gelezen heb).

Reacties

Reacties

Sandra van Ekelenburg

Hey Puck,
Leuk elke keer je beleveninssen weer te lezen, maaruh wel een verzoekje, volgende keer wel even een foto van die lekkere mannen in korte broekjes hé, wij willen hier ook een beetje mee genieten ;)
Groetjes San

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active