Puck naar Estland

Hoe moet dat nou verder :(

1-4-2011

Haha 1 april!!

Volgens mij hebben ze hier geen idee wat 1 april is, want er zijn geen grappen uitgehaald niks!! Vanochtend was het de eerste keer voor mij dat ik Anthony op school af moest gooien. Gister ging het goed, maar vandaag was 1 grote ramp. Toen we binnen kwamen deed hij heel verlegen en toen ik zei dat ik weg ging liet hij me niet los. Hij begon op een gegeven moment te huilen en als ik hem optilde en richting de leidsters bracht begon die te schreeuwen. Ik heb hem nog even vast gehouden en geprobeerd te troosten, maar dat lukte echt niet. Ik gaf hem toen met veel tegenzin aan een leidster (die al 5 minuten stond te wachten in de ontvangst houding

Sealed
met een blik in der ogen dat het nou eindelijk wel eens tijd was voor mij om op te hoepelen) en ging daarna weg. Toen ik hem weer op kwam halen was er niks aan de hand. Hij merkte me niet eens op totdat ik zijn naam zei. De leidster zij dat 5 minuten nadat ik weg was er niks meer aan de hand was (Hoe typisch
Tongue out
).

's Avonds uit geweest en ik heb een top avond gehad

Cool
(voor het eerst
Laughing
). Heb 1 nieuwe au pair ontmoet Gabrielle en zij is ook zo gek als een klapdeur (net als ik
Tongue out
). Toen we naar de club toe liepen vroeg ik aan iedereen of hij/zij zijn paspoort bij zich had (die heb je hier nodig anders kom je nergens in). Een andere au pair ook Gabriele genaamd had hem niet bij zich, maar we gingen het toch eerst proberen, maar zoals verwacht lukte dit niet. We liepen met haar terug naar het trein station en gingen daarna weer naar de club. Was super gezellig had me geen betere avond kunnen bedenken (had dat wel even nodig na al die mindere avondjes
Laughing
).

2-4-2011

Uitslapen.

Ik kon vanochtend dus echt mijn bed niet uit komen. Iedere keer als ik wakker werd draaide ik me weer om en ging weer verder met slapen. Rond 11 uur kwam ik uiteindelijk mijn bed maar uit. Vandaag zouden Fransesca, Vilja, Zara, Emily en Marion naar een politie bureau in Joondalup gaan en daarna BBQ'en bij Fransesca. Ik wist hier eerst niks van, maar gister werd er ineens een mailtje gestuurd dat ze dat zouden gaan doen en waar ze nou precies af gesproken hadden ik kreeg dit mailtje ook en uiteindelijk bleek dat Fransesca het had georganiseerd en ze mij er niet voor wilde uitnodigen. Per ongeluk had Vilja dit in de openbare mail gezet dus ik kon het ook lezen. Fransesca kwam met het excuus dat ze mij al heel lang niet had gezien en mij daarom niet had uitgenodigd. Ik ben uiteindelijk niet gegaan, omdat ik helemaal geen zin in had (ik had eigenlijk nergens zin in) en ben toen lekker thuis gebleven. Ik kreeg achteraf te horen dat niemand was gegaan en dat Fransesca in haar eentje naar het politie bureau was gegaan, maar het niet kon vinden (ha ha... god straft onmiddellijk

Tongue out
).

3-4-2011

Strand.

Vandaag lekker naar het strand. Ik heb daar afgesproken met Gabriele (uit Duitsland). We waren met zijn 2en, maar uiteindelijk eindigde we met zijn 7en. Zara en Vilja zouden naar rottnest gaan, maar ze hadden de veerboot gemist en kwamen toen ook naar het strand. Julia en Gabrielle (Canada) waren wezen winkelen in Perth, maar verveelde zich en kwamen toen ook naar het strand en Emily had niks te doen dus kwam ook gezellig naar het strand. Toen ik in de trein stapte richting het strand zat ik lekker muziek te luisteren en met mijn telefoon te spelen. We kwamen langs het perron waar Fransesca altijd op de trein stapt. Fransesca stond ook dergelijk op de trein te wachten en ging 5 plaatsen van mij vandaan zitten. Ik had dit echter niet door (was iets te druk met mijn telefoon

Tongue out
). In de trein had ik de hele tijd het gevoel dat er iemand naar mij aan het staren was toen ik een keer op keek zag ik in mijn oog hoeken dat Fransesca in de trein zat en naar mij staarde. Ik zei niks, want zij had ook niet het fatsoen om naar mij toe te komen en hoi te zeggen. Toen de trein stopte in Perth liep ze langs en toen was het ineens... Puck... puck ben jij dat... ohw... ik zag je niet zitten....lang niet gezien... hoe lang zat je al in de trein? Uhm... vanaf Gilthfort (5 haltes voor haar station). Ohw... hi.. oh ok... nou ik moet gaan voordat de trein vertrekt doeii!! Lekker stom dus!! De trein vertrok 10 minuten later en toen ik bij het strand was aangekomen ging ik op zoek naar Gabriele (Duitsland). Na 5 minuutjes had ik haar gevonden en gingen we ergens liggen. Niet veel later kwamen Vilja en Zara ook en Emily volgde ook niet veel later. Een poosje later arriveerde Julia en Gabrielle ook. We hebben gezellig gezwommen en ik vertelde iedereen wel 10 keer hoe ik Fransesca tegen kwam in de trein. Vilja en Zara gingen vroeg weg, omdat ze gingen skypen met hun familie en Gabriele (Duitsland), Gabrielle (Canada), Julia, Emily en ik gingen ergens gezellig eten. We hadden de grootste lol om niks en hadden een top avond. Ik kreeg 's avonds nog een smsje van Fransca of ik ergens deze week af wilde spreken, maar daar had ik niet zo veel trek in. Ook op facebook wilde ze met me chatten, maar ik zat een film te kijken dus had het niet door. In het chat bericht stond dat we moesten praten!? Geen idee waarom en daar heb ik ook helemaal geen zin in!!

Verder was het een top dag aan het strand

Laughing

4-4-2011

Verwijderd.

Ik weet niet hoe ik verder kan met mijn leven... nu ik weet wat ik weet.. heb zo een medelijden met mezelf!!

Dwayne ging vandaag weg voor zijn werk. Hij zou de hele week weg zijn dus ik moest Helen helpen met de kinderen naar bed doen en dat soort dingen. Toen we thuis kwamen van Hayley naar school brengen kreeg Anthony ineens een huil en schreeuw attec. Ik plantte hem in zijn kamer en daar heeft die voor een poos zitten schreeuwen. Tijdens het schreeuwen bracht ik hem wat te eten. Eerst wilde hij dit niet, maar toen ik terug kwam zat hij rustig te knabbelen van het brood. Ik vroeg of hij weer rustig kon doen en of hij zijn brood wilde eten in de woonkamer. Dat vond hij wel een goed idee en rustig liep hij met zijn bordje naar de woonkamer. Ik zette de tv aan en liet hem alleen met zijn eten en de tv. Ik ging even achter de computer zitten om mijn Facebook te checken. Ik had een berichtje van Romy die mij Feliciteerde en met de vraag hoe ik het voor elkaar had gekregen. Ik wist me god niet waar ze het over had, maar toen ik na ging denken en verder op facebook rond ging kijken zag ik het ineens. (*snik* snik*) Fransesca heeft me verwijderd van Facebook en wil geen vriendjes meer met mij zijn (*snik*snik*). Hoe moet dat nou (*snik*snik*). Ik kan toch niet verder leven zonder haar vriendschap

Tongue out
. Nou hoef ik eindelijk niet meer net alsof te doen
Laughing

5-4-2011

Gefeliciteerd Faye, Floor en Niels

Tongue out

Vandaag een lekker rustig dagie. Anthony was een schatje. Hayley was ook lief. Als Hayley thuis komt van school het eerste wat ze dan doet is naar buiten om haar kast te aaien. Vandaag deed ze precies het zelfde, maar ze kwam toen snel naar binnen gerend om te vertellen dat Bonnie (de kat) een wond op haar buik had. Ik nam een kijkje en ze had inderdaad een gat in haar buik van 3 a 4 centimeter. Ik zei dat ze Bonnie maar even met rust moest laten en dat als Helen thuis zou komen dat we het gelijk tegen haar moesten zeggen. Helen was nog niet binnen en Hayley stond al te springen voor haar neus dat Bonnie een gat in der buik had. Helen nam een kijkje en besloot toen om met Bonnie naar de dierenarts te gaan. Hayley mocht mee om Bonnie rustig te houden terwijl ze in de katten kooi zat. In de tussentijd dat Helen en Hayley naar de dieren arts waren gingen ik en Anthony alvast eten. Anthony was lichtelijk sacherijnig en dat is altijd als hij honger heeft. Als Helen en Dwayne er zijn dan wil hij altijd gevoerd worden door Helen, maar ik vertik het en zeg altijd dat hij gewoon zelf moet eten. Dit kan hij ook heel goed zelf, maar Helen voert hem altijd als hij er om vraagt. Toen we klaar waren met eten kwamen niet veel later Hayley en Helen weer thuis. Bonnie moest een nachtje blijven en Helen had gelijk een rekening gehad van 600 dollar. Duur grapje

Surprised

6-4-2011

Tante pia!?

Vandaag heb ik voor het eerst mijn haar vast zitten. Ik heb het sinds dat ik naar de kapper ben geweest los, maar vandaag had ik daar even geen zin in dus zit het vast. Toen ik Hayley naar school ging brengen zag ik een mevrouw hard lopen en ze leek echt super veel op tante Pia. Ik begon wat zachter te rijden, maar ze leek nog steeds op tante Pia toen we elkaar bijna kruiste had ik bijna de neiging om te stoppen, maar toen zag ik dat het niet tante Pia was. Maar ze leek er echt super veel op. Verder niet veel spannends gebeurd. Het is hier nu herfst en dat is echt te merken het begint steeds kouder te worden en ik vind er niks aan

Frown
. Doe mij maar weer het lekkere warme zomerse weer (Het is ook nooit goed he
Tongue out
).

7-4-2011

Haar.

Gister ben zo ongeveer de hele dag bezig geweest met hoe ik mijn haar vast kan doen. Als ik het in een staart wil doen dan vallen er onwijs veel plukken uit. Vandaag heb ik het weer vast en ik heb 3 invlechten gemaakt en nu word ik er niet zo gestoord van. Hopen dat dat zo blijft

Wink
. Vandaag is het ook best koud. Het is 22 graden of zo. Ik loop hier met pantoffels en een vest aan echt bizar. Anthony en Hayley waren redelijk goed vandaag. De kat kwam 's avonds weer terug van de dieren arts. Ze heeft 2 flinke gaten in haar buik. Ze heeft waarschijnlijk met een andere kat gevochten of een hond heeft haar te pakken gehad. Nu moet ze voor 12 dagen binnen blijven en ze heeft een kap om haar hooft dus ze kan haarzelf niet schoon likken daardoor licht er nu ook overal poep in de speelkamer. Lekker hygiënisch dus
Undecided

8-4-2011

Treinen!!

Vandaag toen ik Anthony weg bracht ging hij niet huilen gelukkig. Hij liep naar binnen en zodra hij de andere kinderen zag was alles prima. Toen Anthony daar geïnstalleerd was ging ik met de auto richting het trein station en met de trein richting Perth. Ik had afgesproken om met Gabriele (Duistland) te gaan shoppen. We zouden met de bus naar de winkels gaan, maar er ging iets mis. We zaten wel in de goede bus, maar we gingen de verkeerde richting op. We moesten dus een hele omrit van anderhalf uur maken om bij de winkels te komen. Deze rit zou eigenlijk maar 20 minuutjes duren!! Uiteindelijk kwamen we bij de winkels aan en ik heb een tasje ($14 dollar) en een paar schoenen ($5 dollar) gekocht

Laughing
. Op de terugweg namen we wel de goede route en ik was precies op tijd terug om Hayley en Anthony op te halen. 's Avonds zou er een wijn proeverij zijn, maar de man die de wijn proeverij zou geven belde op het laatste moment af. Uiteindelijk is Helen met de buurvrouw thuis wezen wijnen. Ik ben uit gegaan met de meiden en dat was weer gezellig. Op de terugweg was het lekker spannend in de trein. Als aller eerste stonden er een paar aberidgenol meiden uit de trein te schreeuwen naar vriendinnen. De conducteur vroeg of het wat zachter kon en of ze rustig plaats konden nemen in de trein. Zij voelde zich gepikeerd en gediscrimineerd (en geloof me dat doen ze hier al gouw
Undecided
) en ging nog even door met schreeuwen en begon daarna te bitchen tegen de conducteurs. Gelukkig gingen ze toen de deuren van de trein wilde sluiten zitten en gelukkig stapte er ook een aantal beveiligingsmensen in de trein (dit doen ze altijd met de laatste trein die vertrekt uit Perth). De meiden waren nog niet klaar met hun zegje en gingen gewoon verder met hard praten terwijl de trein vertrok. De beveiligingsmensen hielden ze gelukkig goed in de gaten. Toen de trein vertrok vroeg de man die naast Julia zat waar we vandaan kwamen. Nadat we hadden verteld waar we vandaan kwamen begon hij Julia lastig te vallen. Zijn opa was ook Duits en hij had dingen op zijn telefoon die hij graag vertaald wilde hebben en of julia dingen voor hem kon vertalen!? Hij was samen met een vriend van hem in de trein gestapt, maar zijn vriend toonde verder een enkele interesse in ons en sloot zijn ogen en probeerde te slapen. Toen kwam er een jonge bij zitten die ik in de club had gezien en een kort praatje mee had gemaakt. Ik probeerde me hoofd weg te draaien zodat hij me niet zou herkennen, maar helaas dat deed hij wel en begon tegen me te praten. In het begin was het wel gezellig, maar op een gegeven moment ging die raar doen. Hij vertelde over zijn werk en dat hij naar drukke plekken ging om mensen te vragen om lid te worden van een stichting. STICHTING RED DE KINDEREN. Gabrielle(Canada) vroeg (met der stomme hoofd
Tongue out
) hoe hij dat dan deed!? Nou dat zou die wel even laten zien. Hij stond op en schreeuwde ‘'dames en heren mag ik uw aandacht'' Gabrielle en ik moesten lachen en Julia keek verbaast op. De man die Julia aan het lastig vallen was keek ook naar de jongen en liet Julia daarna alleen omdat die mijn richting op keek en probeerde geen aandacht te geven aan de man die haar vroeg om de spullen te vertalen. Ja dames en heren... Goeden avond, ik ben Aaron en ik ben van stichting red de kinderen. Hee hallo kan jij even wakker worden.. Ja dank je wel. Ik ga jullie wat vertellen over stichting red de kinderen en daar zou ik graag jullie aandacht voor willen hebben. Weer schoten Gabrielle en ik in lachen uit en Aaron keek boos onze kant op. Hallo kunnen jullie even stil zijn ik probeer hier wat uit te leggen... Hallo ik heb het tegen jullie. We moesten alleen maar harder lachen en ook Julia begon nu te lachen. Zonder ons verder aandacht te schenken ging hij verder met uitleggen over dat hij geld op haalde voor stichting red de kinderen en waar het voor was. In de tussentijd was de man die Julia in het begin lastig viel en zijn vriend opgestaan om uit de tram te stappen ze liep langs Aaron die hen een boze blik gaf, omdat ze zijn preek verstoorde en onze succes wenste. Toen we weer verder reden ging Aaron ook weer verder met zijn preek. Gabrielle, Julia en ik waren zijn gebazel ondertussen wel even zat en Julia vroeg of hij alsjeblieft kon ophouden, omdat ze er een beetje moe van werd. Aaron keek Julia boos aan en ging ineens lelijk doen. En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten!! Ik ben hier iets aan het vertellen dus hou je mond dicht. Jullie komen hier niet vandaan dus jullie hebben niks te zeggen over dit land en ik wel, want ik kom hier vandaan en bla...bla...bla.... Julia en Gabrielle waren tegen mij aangekropen, omdat ze wat bang waren voor Aaron. Ik zat hem alleen maar aan te kijken op het punt om hem een knal voor zijn bek te verkopen, omdat hij zo tekeer ging. Toen hij de zin had gezegd ‘' jullie hebben niks te zeggen over dit land en ik wel, want ik kom hier vandaan'' Begon 1 van aberidgenol meiden te schreeuwen tegen Aaron. Het is niet jou land het is ons land jullie blanke zijn alleen maar indringers en je moet je bek houden. Aaron keek haar aan en probeerde zich eruit te praten. Ondertussen waren er 2 beveiligingsmensen onze kant op gelopen om de aberidgenol meid de mond te snoeren. Aaron begon tegen de andere beveiligingsman te praten en te zeggen dat ze zich aangesproken voelde en dat ze altijd in de slachtoffer rol schoten. De beveiligingsman knikte en probeerde Aaron zijn mond te laten houden voor het geval hij zijn collega moest helpen. Julia en Gabrielle waren nog steeds dicht tegen mij aangekropen (hahah mama gans met de kids onder mijn vleugels
Cool
) en ik bekeek het allemaal van een afstandje (popcorn had nu perfect geweest!!). Aaron was weer gaan zitten en begon ineens weer tegen ons aan te praten. Ik keek hem verbaast aan en vroeg of hij zijn mond kon houden. Wat is het probleem dan!? vroeg Aaron. Het probleem!? Je gaat net helemaal uit je naad tegen mijn vriendin en je verwacht nu dat we weer naar jou geouwehoer gaan zitten luisteren nou ik dacht het even niet vriend.... Ja maar zij zei dat ik stil moest wezen, en ik was midden in me verhaal... Heb jij ergens een uit knop zitten Aaron!? Ik wil je niet meer horen en ik wil je zeker niet meer horen praten tegen mij vriendinnen, jebent onbeschoft en jehebt een grote mond dus alle recht om tegen ons te praten is je vernomen. 1 van de beveiligingsmannen keek onze richting op en vroeg wat het probleem was.. nog lichtelijk geïrriteerd van Aaron zei ik tegen de man dat ik niet wilde dat Aaron tegen mij of mijn vriendinnen sprak omdat hij heel erg onbeschoft had gedaan. Hij keek me verbaast aan, maar vroeg niet verder naar enige details. Aaron sprak de rest van de reis niet meer tegen ons en toen hij bij zijn halte kwam stond hij stilletjes op en liep naar de deuren. 1 van de aberidgenol meiden keek naar Aaron en vroeg waarom hij huilde. Hij keek hen aan liep naar ze toe en verontschuldigde zich voor wat hij had gezegd waardoor zij boos werden. Ja maar waarom huil je? ah... waarom!?? Zonder verder iets te zeggen liep hij de trein uit. (Nagemaakte
Undecided
). Nog 3 haltes en we waren bij onze station. Gelukkig gebeurde er niks meer in de trein en konden we rustig uitstappen en naar de auto lopen. Op de terugweg bedankte Julia me dat ik het voor haar opnam tegenover Aaron. We bespraken het nog wat verder in de auto en toen ik iedereen thuis af had gegooid ging ik lekker slapen.

9-4-2011

Saai...

Vandaag heb ik echt helemaal niks gedaan. Ik had nergens zin in en er was ook niks te doen. Rond 3 uur dacht ik hm... laat ik eens naar Joe gaan, maar daar had ik zelfs geen zin in dus ben ik niet gegaan. Om 4 uur ben ik toen wezen skypen met Esther. Dat werd uiteindelijk half 5, omdat ze de hele bende nog moest instaleren. Toen we eindelijk redelijk aan het skypen waren moesten we stoppen, omdat ze met iemand had afgesproken!! Beetje jammer.. dus toen ging ik daarna weer verder met vervelen!!

10-4-2011

Oh niet weer een keel ontsteking he!?

Vandaag wat het ook niet echt een spectaculaire dag, maar vandaag heb ik mezelf opzich wel redelijk weten te vermaken. Morgen weer lekker werken dan heb ik weer wat te doen

Cool
. Toen ik 's avonds naar mijn bed ging had ik weer lichtelijk pijn in mijn keel. Hopen dat dit niet weer tot een amandel ontsteking lijd.

11-4-2011

Gelukkig geen last van mijn keel meer

Laughing
. Toen ik vandaag film aan het kijken was met Anthony kwam hij heel schattig eerst op mijn schoot zitten en ging daarna op mijn schoot liggen. Echt zo lief
Tongue out
. Toen Hayley weer thuis was was ze vervelend. Ik ging haar daarom een beetje pesten!! Het is niet netjes, maar zij was ook niet netjes tegen mij dus ging ik dingen doen die zij niet leuk vind kijken hoe zij zich dan voelt!! (ik weet het ik weet het jij bent de oudste dus wees de wijste... dat doe ik morgen wel!! De wijste zijn
Wink
)

12-4-2011

Mosterd.

Vandaag was Anthony een schatje, maar Hayley totaal niet. Ze was stront vervelend en had alleen maar een grote mond. Toen ik dit alles 's avonds tegen Helen vertelde deed Helen mosterd op Hayley der tong. Ze kreeg het al benauwd toen Helen de mosterd uit de koelkast haalde en ze maakte een hele drama toen Helen de mosterd richting Hayley bracht, maar toen Helen de mosterd op Hayley der tong deed was het alsof de wereld verging. Ze schreeuwde het uit (waarom weet ik niet, want de mosterd smaakte heel lekker toen ik het bij mezelf deed!!). Ik stopte me vingers in mijn oor zodat ik niet doof werd. Hayley schreeuwde en huilde het uit. Nou eens zien of ze zich morgen kan gedragen.

13-4-2011

50%

Vandaag ben ik precies op de helft van mijn tijd

Laughing
. Nog 112 dagen te gaan en dan ben ik weer thuis. Het aftellen kan beginnen en dat is niet perse negatief bedoelt, maar ik vind het een fijne gedachten dat ik over een poosje weer bij al mijn vriendjes en vriendinnetjes kan zijn en dan weer eens gezellig ouderwets (op zijn westlands
Tongue out
) kan uitgaan.

Hayley gedroeg zich netjes vandaag. Ze luisterde goed en deed alles wat ik vroeg. Soms nog wel een grote mond, maar dat veranderde snel als ik het word mosterd zei

Cool
. Vandaag was het alleen totaal niet Anthony's dag. Hij liep naar de wc en ik liep voor 1 keer mee (ik heb hem zindelijk gemaakt dus eigenlijk hoef ik niet mee te lopen) maar toen die zijn broek en onderbroek naar beneden trok plaste hij bijna over mij heen!! Ik kon gelukkig nog net opzij springen. Beetje jammer
Sealed
. Toen we bij Hayley op school en ik met Anita en Julia stond te kletsen zei Anthony ineens dat hij wilde zitten.. en dat bleef hij maar herhalen en toen ineens plaste hij in zijn broek terwijl we voordat we weg gingen nog naar de Wc waren geweest. Ik liep met hem naar de auto en toen ik in de auto keek had ik natuurlijk de tas met schone kleren vergeten
Undecided
. Ik neem dat ding altijd mee en dan net vandaag plas meneer in zijn broek. Maar goed. Ik trok anthony's schoenen uit en zijn broek en zijn onderbroek zette hem in zijn kinderzitje en maakte zijn gordel vast. Ik vertelde hem dat ik hem in de auto liet en dat ik zo snel mogelijk terug zou komen met Hayley. Anthony vond het allemaal wel best en ik sprintte naar de Hayley der klas en nam der vlug mee toen ze naar buiten kwam lopen. Waar is Anthony?? Die zit in de auto, want die heeft net per ongeluk in zijn broek geplast. Doordat ik dat zei moest Hayley hard lachen.. Nou daar kan je wel mee stoppen hoor dame, want jij hebt 2 weken terug nog in je broek gepoept en jij bent 5 en hij is 3 (beetje gemeen, maar over zulk soort dingen hoeft niet gelagen te worden). Ze hield gouw op met lachen en liepen verder richting de auto. Toen Hayley ook in auto zat reden we gouw naar huis waar ik Anthony af douchte en schone kleren aan trok. Verder is der niks spannends gebeurt vandaag. Hayley gedroeg zich op zich redelijk goed.

Reacties

Reacties

pa

wat is het toch een geweldige leerzame periode voor je en je weet het allemaal zo positief op te vangen ga zo door [geweldigkuuk]xxxx

Floor

Pucccckkkk wat leuk je te spreken net. Helaas voor jou vertel ik niks hihi!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active