Puck naar Estland

Eventjes weg.

14-4-2011

Preek.

Ik heb gister avond tot lekker laat film zitten kijken, maar toen ik naar bed ging had ik ineens het gevoel dat het dinsdag was... en dat zou aardig prut zijn, want als het dinsdag was dan zou ik woensdag weer vroeg op moeten staan. Maar gelukkig was het woensdag en heb ik morgen ochtend lekker vrij

Laughing
. Heb heerlijk uitgeslapen terwijl Anthony en Hayley op school waren. Toen ik Hayley op ging halen was het al gelijk weer mis
Undecided
. Ze was lekker bazig en veel aan het bitchen, wat me totaal niet aan stond. Toen we Anthony hadden opgehaald en thuis waren was ze nog steeds bezig en toen kreeg ik ineens een uitbarsting. Wat moet ik in godsnaam doen om je te pleasen!? Ik doe alles voor je, je krijgt zo goed als alles en nog gedraag je je als een vervelend verwent kreng. Zo ben ik nog even 5 minuten door gegaan tot ze begon te huilen. Ik ben weg gelopen en spullen gaan opruimen, want ik had totaal niet de behoefte om haar te troosten. Na mijn preek deed Hayley ineens poes lief tegen me en luisterde ook heel goed. De rest van de middag was het dus heel gezellig. Toen Dwayne thuis kwam nam hij de kids van me over en toen heb ik gezellig met Steffi gebeld.

15-4-2011

Paniek.

Vanochtend was Hayley de hele preek van gister vergeten. Ze had een aardig grote waffel en trok zich niks van mij aan en van wat ik had gezegd!! Toen ik haar op school had afgegooid had ik daar gelukkig geen last meer van

Tongue out
. Toen ik Anthony af gooide op school kwam er een kleine huilend ventje op me af lopen en begon mijn been te knuffelen. Ik pakte hem op en probeerde hem te troosten. Na wat tegen hem gekletst te hebben stopte hij met huilen en keek me met een schattige lach aan. Ik zette hem neer op de grond en begon weer met huilen. Ik ben toen weg gegaan, want ik kon hem niet blijven troosten. Anthony was mij allang vergeten dus een gedag kon er niet af. Lekker rustig middagje gehad. Toen ik Hayley op had gehaald en we richting Anthony reden begon ze ineens heel hard te schreeuwen. We moesten terug naar school, want ze had een chocolade eitje laten liggen in haar klas en die moest ze hebben, want anders zou haar lerares hem op eten. ‘'Eerst gaan we Anthony op halen en dan gaan we terug naar jou school om dat chocolaatje op te halen'' en dat doen we niet je moet om keren nu..... (ik had echt de neiging om niet terug naar school te gaan voor een chocolaatje, maar goed). Zoals ik al tegen haar had gezegd gingen we eerst Anthony op halen en daarna weer terug naar school om haar chocolaatje op te halen. Toen we bij haar klas aan kwamen was de deur op slot. Hayley begon weer te schreeuwen en ik dreigde met als ze niet heel snel op zou houden dat ze dan haar chocolaatjes kon vergeten. We liepen via de andere kant naar binnen en daar liep haar lerares net richting de klas. Hayley zei dat ik om het chocolaatje moest vragen, maar dat vertikte ik. Zij was het vergeten dus zij kon het vragen. De lerares zag Hayley al aan komen en liep met een lach naar Hayley toe met het chocolaatje in haar hand. ‘'dacht je dat ik hem op zou etenJ''. Eerst durfde Hayley geen antwoord te geven, maar schudde daarna ja. Ze moest van mij haar lerares nog maar eens bedankten en daarna liepen we weer naar de auto en reden daarna terug naar huis. 's Avonds ben ik niet uit gegaan. Ik ben gezellig thuis gebleven. Helen had weer een wijn proeverij georganiseerd en die heb ik toen bij gewoond
Laughing
.

16-4-2011

Hayley en Anthony een weekendje naar opa en oma.

's Ochtends werden Hayley en Anthony opgehaald door Dwayne's vader en moeder. Daar zouden ze een nachtje blijven slapen. Toen ze op waren gehaald gingen Helen en ik naar de shoppingmall in Morley om wat paas kadootjes te kopen (dat is heel groot hier Pasen

Sealed
). Ik heb uiteindelijk een jurk gekocht en nagellak. Toen we thuis kwamen heb ik 100 keer mijn nagels proberen te lakken, maar heb het er uiteindelijk toch weer af gehaald (zoals altijd
Tongue out
). In de auto had Helen met mij besproken wat nou leuk was om te doen hier in Perth en toen begon ze over paardrijden en dat ze Hayley daar op wilde doen. Ik vertelde dat ik ook kort op paard rijden had gezeten en dat op zich wel leuk vond. Toen we thuis kwamen en ik in mijn kamer film zat te kijken kwam ze ineens mijn kamer binnen met een papiertje waar op stond dat ik een datum uit mocht kiezen om paard te rijden. Echt lief
Laughing
. Dus nu ga ik of morgen of over 3 weken paard rijden in de boess boess
Cool
.

17-4-2011

Knol rijden.

Vandaag ben ik wezen paart rijden

Laughing
en het was echt zo leuk. Ik wist dat ik op de computer moest kijken om te checken of ik vandaag dat paardrijden had, maar ik kon mezelf niet zover krijgen om mijn bed uit te gaan. Om 11 uur kreeg ik een telefoontje van de manege waar ik zou gaan paardrijden of ik mijn boeking al had gecheckte en alles. Ik bedankte haar voor haar telefoontje en ging daarna uit bed kleden me aan at wat zocht de locatie op op de computer en vertrok daarna naar de plek van bestemming
Tongue out
. Daar aan gekomen zag ik nog 2 andere iets wat jongere meisjes die ook gingen paart rijden. Na een formulier in gevuld te hebben liepen we naar de stallen en daar werden de paarden voor gereden en mocht iedereen op zijn paard klimmen. Ik mocht als laatst en toen iedereen was opgestegen was het tijd om de boess boess in te gaan. We hebben bijna 2 uur door de boess boess gereden. Ik was de enigste die in galop mocht met 1 van de begeleidsters en dat was ook wel heel leuk
Laughing
. Het was een lange rit, maar wel heel leuk. Nou hopen dat ik morgen geen spierpijn heb!! Toen ik thuis kwam was er niemand. Na een half uurtje lekker dingetjes voor mezelf gedaan te hebben kwam Helen weer thuis met de kids. Ze hadden boodschappen gedaan en Hayley had een dromen vanger gekocht. De rest van de middag heb ik aan die dromen vanger gezeten
Surprised
. Lekker crea bea..

18-4-2011

Zit toch wat hoger dan ik dacht!!

Vandaag ben ik met Anthony en Hayley naar het verjaardagsfeestje geweest van Eva (de dochter van Bec en Bec is de beste vriendin van Helen). Dit was erg gezellig. Het thema was Dora en Diego en als verassing kwamen er een echte Dora en Diego langs. Anthony was bang voor ze dus die heeft eigenlijk de hele tijd bij mij op schoot gezeten. Toen Dora en Diego vertokken zijn ik en de kids ook naar huis gegaan. Anthony had er genoeg van in tegenstelling tot Hayley die er een hele drama van maakte en zich als een verwent nest gedroeg. 's Avonds geskypte en dat was 1 groot drama. In het begin kon ik het nog wel droog houden, maar na een paar minuten dus echt niet meer. Hayley kwam me neus uit en ik dacht dat het allemaal wel mee viel, maar het zit toch wat hoger dan ik dacht. Zoe en Faye zeiden dat ik haar gewoon moest negeren en mama zegt dat ik met Helen moet praten. Eerst het negeren proberen en daarna ga ik wel praten!!

19-4-2011

Engeltje.

Vandaag voel ik me nog steeds helemaal prut. Gister aan 1 stuk door zitten dreinen tijdens het skypen (op zich wel handig

Sealed
hoefde ik me make-up er niet meer af te halen
Wink
) en vanochtend voelde ik me nog steeds niet veel beter. Gelukkig kwam Melissa om 9 uur om de kinderen van mij over te nemen zodat ik het even lekker rustig aan kon doen. Ik heb lekker niks gedaan. Melissa nam Hayley en Anthony mee naar withman park dus ik had het huis lekker voor mij alleen. Toen Melissa rond 2 uur weer terug kwam met Hayley en Anthony vroeg ze hoe lang ik hier nog zou blijven. Ongeveer 3 maanden en dan ga ik weer naar huis om te studeren. Oh ok... Hayley vertelde me in de auto dat ze je wel heel lief vind en dat ze je wel heel erg gaat missen als je weg bent. Ik stond daar eerlijk gezegd helemaal perplex van. Hayley hoorde Melissa dat zeggen en verstopte zich achter een stoel. Ohw.. nou dan mag ze dat ook wel een wat meer gaan tonen zei ik. En keek met verbazing naar Hayley. Melissa moest lachen wenste me een goede dag en vertrok daarna weer naar huis. Had vandaag verder niet zo een last van Hayley ik negeerde gewoon alles wat me niet aanstond en dat ging op zich prima. 's Avonds vertelde ik aan Helen wat Melissa tegen me had gezegd en ik zei ook dat Hayley haar gedrag me soms niet helemaal aan stond, maar hier reageerde ze niet echt op. Heb het er verder ook niet meer over gehad.

20-4-2011

Meeting.

Vandaag een lekker rustig daggie. Ik hoefde pas om 9 uur te beginnen en Dwayne nam het al heel gouw weer van me over. Dus dat was lekker makkelijk. 's Avonds ben ik naar een meeting geweest van de easter road trip. Nathalie zou ook gaan, maar die zou wat later komen, omdat ze tot 7 uur moest oppassen. Toen ik eindelijk een pakeer plek (volgens mij was het niet eens een pakeer plek, maar ik heb mijn auto gewoon neer gezet) had gevonden liep ik naar het gebouw toe en voor dat gebouw stond een meisje te kijken hoe ze naar binnen moest. Ik vroeg haar of ze ook naar de meeting ging ‘'jaa'' en daarna zochten we samen naar de ingang. Eenmaal boven zagen we een hele grote groep mensen en tussen die mensen zag ik Derek (van de volley bal) zitten dus dit zou vast en zeker de groep mensen zijn die mee zou gaan. Ik liet weten dat ik een auto had die ik mee kon nemen (daar was iedereen wel erg blij mee aangezien er 34 man was die mee gingen op de trip), maar dat ik waarschijnlijk al 2 mensen in mijn auto had zitten dus dat ik nog 2 mensen kwijt kon. 's Middags had ik met Julia zitten kletsen op facebook en ik had haar weer gevraagd (ik had haar en Gabrielle al 3 weken terug gevraagd of ze mee wilde, maar toen wimpelde ze het af, omdat ze met zijn 2en weg wilde voor dat weekend) of ze mee wilde en deze keer was ze daar heel enthousiast over, omdat de plannen die zij en Gabrielle hadden niet door konden gaan. Dus Julia en Gabrielle zouden ook bij mij in de auto zitten. Toen Nathalie kwam vroeg ze of ze ook bij mij in de auto kon. Natuurlijk kon dat en daarna had ik nog maar 1 plekje over. Het meisje dat beneden de opening van het cafe stond te zoeken (Lexi) kwam naar me toe en vroeg of ze ook bij mij in de auto kon en dat was geen probleem. De auto was nu vol en gezellige meiden auto. Heb er echt super veel zin in

Laughing
(Heb het denk ook wel even nodig).

21-4-2011

Niks nopes nada

Ik heb helemaal niks gedaan. Ik heb alleen maar zitten stressen, omdat ik morgen mee ga met de easter road trip en daar heb ik super veel zin in. Ik kreeg van Lexie een smsje dat zij waarschijnlijk niet bij mij in de auto zou zitten, maar dat zij om 8 uur zou vertrekken in plaat s van 12 uur (er zijn 2 groepen 1 die om 8 uur 's ochtends vertrekt en 1 groep die om 12 uur vertrekt.. ik vertrek om 12 uur). Dat was best jammer, want nu zou er iemand bij ons in de auto zitten die we niet zouden kennen, maar als het een meisje is dan is het prima. Anders word het zo ongemakkelijk met 1 jongen en 4 meiden

Sealed
. Ben lekker vroeg naar bed gegaan, want morgen is de dag dat we gaan
Laughing

22-4-2011

Easter road trip

Laughing

Vandaag is het zover

Cool
. We gaan op pad. Om 12 uur moesten we verzamelen op een grote pakeer plaats in Perth. Ik haalde eerst Julia op en daarna Gabrielle en daarna was het tijd om te vertrekken. Ik had er super veel zin in, maar maakte me zorgen over de bagage. Ik had gister al alles in mijn auto gedaan, maar heb toen alles toch over gepakt in een andere rugzak en dat nam wat minder ruimte in. Ik heb 1 mega tas met eten en een tas met kleren en andere spulletjes die ik nodig heb. Dus ik hoop dat als ik de andere meiden in mijn auto heb dat ik nog iets kan zien door mijn achteruit kijk spiegel
Tongue out
. Toen ik Julia en Gabrielle op had gehaald was de kofferbak al zo goed als gevuld, maar er moesten nog 2 tassen bij. Toen we aan waren gekomen bij de parkeerplaats, waren we zo goed als de eerste die waren gearriveerd, Nathalie zat ergens in het park op een bankje op ons te wachten. Toen we haar hadden gespot liepen we naar haar toe om haar te helpen met haar mega grote tas
Surprised
(Hopen dat die andere meid niet zo een grote tas heeft
Wink
). Toen we Nathalie haar tas in de achterbak hadden gepropt hadden we nog ruimte voor een schooltas. Zo een grote die je altijd vol moest stouwen met boeken toen je een brugger was. Alleen daar hadden we nog ruimte voor dus vingers gekruist. Ik belde Derek om te vragen waar hij was en toen hij na 5 minuten ook was gearriveerd moesten we nog wachten op 2 andere auto's en er moest nog iemand opgehaald worden van het trein station. Die persoon die opgehaald moest worden van het trein station zou bij ons in de auto komen te zitten. Of we zouden een Chinese man in de auto krijgen. We zijn toen met de hele kliek de persoon van het station op gaan halen. Het bleek een Italiaanse meid te zijn en gelukkig had ze maar een kleine schooltas vol met spullen bij zich
Tongue out
. Alles paste dus net aan en ik kon nog zien door mijn achteruit kijk spiegel. Toen we terug kwamen was iedereen gearriveerd en gingen we op pad. Derek ging voorop en de andere 3 auto's (waaronder mijn auto) volgde als makke lammetjes. We hebben een aardige omweg genomen, want we kwamen zo goed als langs mijn huis
Undecided
. Maar na een lange, lange tijd gereden te hebben waren we bijna bij de plaats van bestemming. Het was al donker (word hier altijd donker rond 6 uur, misschien eerder.) dus we hadden al een aardige poos gereden. We reden op een lange weg toen we ineens een horde auto's langs de kant van de weg zagen staan. Dat bleken mensen van onze groep te zijn. Zij hadden 1 auto waarvan de lichten het niet meer deden. We stonden met ongeveer 7 auto's langs de kant en toen alles besproken was gingen we de weg weer op reden voor nog ongeveer 15 minuutjes en waren daarna gearriveerd op onze eerst bestemming ergens in Geralton. Langs de kant van de weg was er ergens een parkeerplaats en daar hebben we met zijn allen onze tent opgezet en hebben we gezellig gekletst en gegeten en lekker wijn gedronken. Mijn host mam had een 4 liter pak wijn voor me gekocht
Tongue out
daar moest ik het weekend wel mee door komen
Wink
. Rond 9 uur hadden we het gevoel dat het al 12 uur was of zo, dat was waarschijnlijk door de lange rit. Niet veel later zijn we gaan slapen. Ik sliep samen met Lexi en Nathalie in een tent.

23-4-2011

Denhem.

Vanochtend werd iedereen vroeg wakker. Dit kwam doordat de zon fel op onze tent scheen. Iedereen werd makkie an wakker. Pakte rustig zijn spulletjes, at wat en daarna vertrokken we naar Denhem. Onderweg hadden we 1 of 2 tussenstops om te kijken of we ergens ons kamp op konden zetten en noen eindelijk bij de derde tussen stop besloten we om daar te blijven. Voor de plaats waar we waren moesten we een nummer bellen om te vragen of we daar mochten kamperen. Filippo belde het nummer en toen hij op hing vertelde hij dat we naar een ander kamp moesten, omdat we hier niet konden blijven. 2 auto's gingen verder op verkenning om te kijken of er ergens anders een plekje was waar we konden overnachten. Ik had dus echt geen zin meer om te rijden en besloot lekker een wijntje te nemen (omdat ik de hele dag had gereden had ik dat meer dan verdient

Cool
). De meiden uit mijn auto keken me raar aan en zeiden dat ik niet mocht rijden als ik een wijntje op had.. Dit was ook mijn bedoeling.. dan hoefde ik niet nog eens een uur in de auto te zitten en konden we gewoon hier blijven!! Uiteindelijk zijn we ook op die plek gebleven. Iedereen pakte zijn spullen en zette een tent op. Sommige mensen van de groep gingen op het kleine strandje slapen en ik sliep deze avond in een tent zonder het regen zeil erover heen. Zo konden ik en Nathalie de hemel zien. Gabrielle en Julia gingen al vroeg naar bed, maar ik en Nathalie hielden het iets langer vol bij al de gezelligheid.

24-4-2011

Monkey mia.

Vandaag zijn we verder Denhem in gereden. Normaal durf ik niet weg te rijden zonder dat er iemand voor me rijd die de weg weet, maar vandaag besloot ik eens om lekker wat eerder weg te gaan. Ik wist welke kant ik op moest en ik had 4 andere meiden in mijn auto die me maar moesten helpen als het echt op niks uit zou lopen. Uiteindelijk kwamen we als eerste aan en besloten we met zijn allen om ergens te gaan picknicken. Ik had mijn auto geparkeerd langs de zee en we besloten om daar te gaan picknicken. Iedereen moest wat kopen en daarna hebben we heerlijk in de zon zitten eten. In de tussentijd arriveerde de anderen ook. Toen de hele groep was gearriveerd spraken we af dat iedereen mocht doen wat hij/zij wilde, maar dat we om 3 uur weer hier zouden verzamelen en dan een plek op zouden zoeken in de boess boess waar we konden kamperen en fikkie konden stoken. Iedereen ging dus zijn eigen weg. Gulia uit mijn auto ging met een andere groep richting monkey mia om de dolfijnen te zien. Ik bleef met Julia, Gabrielle en Nathalie in Denhem om daar even lekker te zwemmen. In de buurt van de stijger waar we zwommen was ook een douche. Ik ging als eerste douchen. Uiteindelijk bleek dit echter niks te helpen, want het was half zout water en half sloot water te zijn dus erg schoon werd je er niet van

Sealed
!! Toen iedereen verder gedouchte had besloten we om ook richting monkey mia te gaan, want Julia en Gabrielle wilde de dolfijnen zien. Richting monkey mia zagen we allemaal borden met pas op Struifvogels of pas op kangeroes. Sinds dien moesten we van elk bord dat we zagen met een beest er op een foto maken
Tongue out
. Echt super grappig.. Als ik geen auto achter me had dan zou ik stoppen en anders moesten ze heel ver van te voren een foto maken dat zorgde voor veel lol in de auto. Aan gekomen bij Monkey Mia moest je 8 dollar per persoon betalen. Dit moest je betalen om de dolfijnen in de ochtend te kunnen voeren. Het was nu alleen al 1 uur in de middag dus de dolfijnen waren allang weg. De vrouw zei ook dat je geluk moest hebben om de dolfijnen te zien. Ze zijn wild dus ze komen alleen maar als ze er zelf zin in hebben. Ik had dus echt geen zin om 8 dollar te betalen om niksen ik had al eens een keer dolfijnen gezien dus besloten we om niet Monkey Mia binnen te gaan. Terug in Denhem hebben de meiden bier gehaald (eens wat anders dan wijn) en daarna zijn we met de hele groep voor een plek gaan zoeken in de boess boess.. Derek had er uiteindelijk ook echt een gevonden ook
Surprised
. Het was echt in de middel of No where en je zag allemaal sporen van struis vogels, dingo's, geiten en nog meer beesten
Tongue out
. In de boess boess zette iedereen zijn/haar tent op en daarna maakte we een vuurtje en hebben daar lekker omheen gezeten en bier/wijn gedronken. Dit was weer een gezellige avond. Nathalie sliep weer bij mij in de tent en zij lag al te slapen toen ik naar mijn bed ging. Toen ik eenmaal lag te slapen werd ik ineens wakker van Nathalie die liep te schelden. Ik vroeg wat er aan de hand was en ze vertelde dat er in de tent naast ons 1 lag te snurken alsof zijn leven er van af hing. Ze ging nog even verder met schelden en draaide zich daarna om en ging weer verder met slapen.

25-4-2011

Kalabarri.

Het was een korte nacht, maar ik heb goed geslapen. We werden al vroeg wakker doordat de zon door onze tent scheen (we hadden het water zeil niet over onze tent heen gedaan zodat we de sterren konden zien). Toen we wakker werden kleden we ons zelf rustig aan, ruimde onze spullen op, aten daarna wat in de tent (er waren super veel vliegen... en ik heb liever een boterham met jam dan met vliegen

Wink
) en toen we klaar waren ruimde we de tent op en vertrokken weer richting een andere bestemming. Vandaag zijn we naar Kalabarri gegaan. Daar hebben we de auto's vol getankt boodschappen gedaan en een paar mensen hebben daar gegeten. Ik en Nathalie besloten om 's avonds te gaan koken en haalde daar het een en ander voor bij de boodschappen winkel. Toen we met een hele groep meiden zaten te wachten vroeg Derek of iemand van ons een plek voor de nacht wilde gaan zoeken. Ik en de meiden uit mijn auto wilde deze taak wel op ons nemen en vertrokken. Eerst gingen we de verkeerde kant op, want we reden terug in de richting waar we gister nacht hadden gekampeerd dus draaide we om en reden de andere kant op. Na wat gereden en gezocht te hebben kwamen we een strandje tegen. We besloten met zijn allen dat dit wel een ideale plek was om te kamperen. Toen we Filippo (Derek nam niet op!!!) hadden ingelicht van de kampeer plek vertelde hij dat Derek ook al naar een plek aan het zoeken was. Dat vind ik wel stom, want hij vroeg of wij er 1 konden zoeken!! Uiteindelijk reed hij langs ons en besloot dat deze kampeerplek goed was en uiteindelijk hebben we dus op dat strand geslapen. Ik zei tegen hem dat hij niet te ver moest rijden met zijn auto, omdat hij anders vast zou komen te zitten. Hier luisterde hij naar, maar toch reed hij te ver het zand in en kwam vast te zitten. Iedere auto die passeerde vertelde ik dit, maar toch was er nog 1 auto die te ver reed en vast kwam te zitten in het zand. Uiteindelijk parkeerde iedereen zijn/haar auto op het zand en toen alles was op gezet ging iedereen bij de zee zitten om daar lekker te bieren/wijnen. Er 2 mannen op het strand die aan het vissen waren en omdat ik de golven toch wel wat hoog vond ging ik naar die mannen toe om te vragen of het een goed idee was om op het strand te slapen vannacht!? Zij adviseerde ons om het wat hoger op te zoeken. Ik bedankte de mannen liep terug naar de groep en vertelde iedereen wat het plan was. Zo goed al iedereen luisterde en parkeerde zijn/haar auto ergens anders. Ook alle tenten werden verhuist naar een hoger stuk. Gister avond hadden er 2 mannen naast ons geslapen die heel hard snurkte en zij hadden hun tent weer naast de mijne neer gezet dus zodra we te horen hadden gekregen dat we onze tent moesten verplaatsen hadden we hem ergens neer geplant, waar niemand anders naast kon. De volgende dag bleek dat een erg goed idee. Het hele strand was onder gelopen. Derek was eigenwijs en had zijn auto laten staan dus die hadden we met moeite uit het waterige zand kunnen krijgen. Ook de mensen die echt op het strand hadden geslapen hadden een natte slaap zak (Oepsie
Tongue out
).

26-4-2011

Terug naar huis..

De mensen die op het strand hadden geslapen hadden een nat pak opgelopen

Tongue out
. Ze sliepen te dicht bij het water en daardoor waren ze nat geworden. Gelukkig had de meerderheid wel naar mij geluisterd en het hoog en droog opgezocht. Derek kwam in de ochtend naar me toe en zei dat ik de volgende keer niet meer naar een kampeer plek mocht zoeken (hij zei dit met een glim lach op zijn gezicht, maar volgende keer mag hij het lekker zelf uitzoeken!!). Iedereen pakte zijn/haar spullen en daarna vertrok iedereen op zijn eigen stekkie richting huis. Ik en iedereen in mijn auto besloten om naar de Piniclles (stenen die uit de grond steken) te gaan. Gulia had hier niet zo een zin in dus haar ruilde we om voor Lexie. Lexie had ik leren kennen op de vergadering en zij zou eerst bij mij in de auto zitten, maar door omstandigheden zat zij in een andere auto. Nu kon Lexie dus bij mij in de auto en gingen we gezellig met zijn allen naar de Piniclles. Ik had een tom tom in mijn auto, maar uiteindelijk reed de tom tom met een hele omweg en kwamen we best laat aan bij de Piniclles. Ook toen we weer terug richting Perth reden gaf de tom tom ons de verkeerde richting. We reden helemaal de verkeerde kant op en toen we een bord zagen Perth ß kant op konden we weer helemaal terug rijden. Uiteindelijk waren we rond 10 uur thuis. Thuis ruimde ik snel mijn spullen op nam vlug een douche en ging daarna vlug mijn bed in.

27-4-2011

Lekker tukke.

Vandaag heerlijk uitgeslapen en dat had ik nodig ook. Mijn bedje slaapt veel lekkerder dan dat stomme joga matje waar ik op had geslapen. Vandaag lekker lang geslapen en de rest van de dag niks gedaan.

28-4-2011

Foto's

Vandaag verschild niet zo veel van gister ik heb uitgeslapen en niks gedaan. Vandaag kwam Gabrielle langs om foto's te wisselen van The easter road trip. We hebben even gezellig gekletst en toen zij weg ging heb ik uit verveling een cake gebakken.

29-4-2011

Gay bar

Laughing

Vandaag kwam ik lekker laat uit bed. Rond 11 uur ofzo. Toen ik mijn bed uit kwam stond er een grote doos in de gang. Dit was Anthony's nieuwe bed. Deze heb ik samen met Helen in elkaar gezet. Dit nam zo een 2 uur in beslag. Ik had daarvoor nog niet eens gegeten dus toen we klaar waren had ik aardig honger. Vandaag was ook de bruiloft van William en Kate op tv. Helen wilde dit niet zien, maar ik heb gewoon de tv aan gezet en Hayley verteld dat er een prins en een prinses gingen trouwen dus nou wilde Hayley het heel graag zien

Tongue out
. 's Avonds ben ik uit geweest. Ik was eerst alleen met Gabrielle en Julia, maar later op de avond kwam zowat iedereen die mee was geweest met de easter road trip ook. We waren in een Gay-club en je kon zien dat sommige jongens hier een beetje moeite mee hadden, maar verder prima vermaakt.

30-4-2011

Footie.

Gister had ik met Joe afgesproken dat ik rond lunch tijd bij hem zou zijn. Vandaag kon ik dus wel uitslapen, maar ook niet al te lang, omdat ik naar Joe ging. Bij Joe aangekomen heb ik gezellig met ze gelunchte en daarna zijn Joe ik en James naar de Footie gegaan. Rond 5 uur gingen we weer terug richting huis om Sarah op te halen. We brachten Sarah thuis en gingen daarna weer terug naar de Footie om nog wat meer Football te zien.

Reacties

Reacties

petra van marrewijk

hoi lieve kuuk,
nog 8weken en dan ben je al weer thuis, wat gaat de tijd toch hard.
wim en ik zijn lekker op vakantie maar de laptop is natuurlijk mee dus lekker gewoon op vakantie van jouw leuke verhalen genieten.
leuk zoals je schrijft. ja en hayley plakken we achter het behang negeren dat monster.
nou zet hem nog even op kuuk en tot hoors. dikke kus vanuit dordrecht.(daar liggen we met de boot)
wim & petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active