Puck naar Estland

Hieper de piep:D

1-5-2011

The Fast and the furiust.

Vandaag een heerlijk hang daggie. Bij Joe blijven slapen en vandaag heb ik helemaal niks gedaan. Ik heb met James The fast and the furiust gekeken en met hem gestoeid maar dat was het wel zo een beetje.

2-5-2011

Oeps foutje..

Vandaag weer een vroege morgen, want ‘'Hayley moest naar school''. Eenmaal aangekomen op school waren we zo goed als de enigste daar. Wat bleek nou Hayley hoefde helemaal niet naar school. Ze begint pas weer op woensdag!! Ik had het thuis nog aan Helen gevraagd, maar zij verzekerde mij dat Hayley echt vandaag naar school moest

Sealed
(oeps foutje). Toen we daar eventjes op het bankje zaten te wachten kwam de vrouw die de plantsoenen doet naar ons toe en zei dat de school pas weer woensdag begon. Ik moest hard lachen, bedankte haar vriendelijk en daarna liepen we weer richting de auto. Vandaag had ik dus een hele dag met Anthony EN Hayley. Hayley wist er weer mooi een boeletje van te maken. Beetje jammer

3-5-2011

In de groei!?

Anthony is volgens mij in de groei, want hij loopt letterlijk tegen alles op en begint ineens van uit het niets te huilen of te gillen en dan stopt die weer en dan zegt die ja ik ben klaar!! Echt raar..

Surprised
. Maar vandaag was een goeie dag. Anthony liep vandaag niet tegen alles op en Hayley was ook gezellig voor de verandering. Een gezellig dagje dus

4-5-2011

Vandaag dan echt naar school.

Vandaag moest Hayley weer echt officieel naar school. Toen ik haar had gebracht hebben ik en Anthony lekker rond gekeuteld in het huis. Dwayne maakte een opmerking naar me dat ik veel tv kijk met de kids. Ik kopieer wat zij doen en altijd als Dwayne of Helen de kinderen heeft dan word de tv aan gezet als er naar gevraagd word. Dus ik doe dat ook. Ik probeer het zo lang mogelijk te rekken door spelletjes te doen of door naar buiten te gaan, maar als ze er om blijven vragen/klagen dan zet ik de tv aan!! Dus ik weet niet of hij het als een grap bedoelde of op een andere manier maar goed

5-5-2011

(Morgen ben ik jarig

Tongue out

Vandaag toen ik de kids naar school had gebracht heb ik een beetje aan mijn verhalen gewerkt. Dwayne is in Hayley der kamer bezig (dat is naast mijn kamer) en op een gegeven moment zei hij ineens en voel je je al een beetje jarig!? Dus ik uhm.. nee hoezo.. Nou je bent toch jarig vandaag!? Het is ook echt een vent haha. Toen verteld eik hem maar dat het morgen is en daarna zei die niet zo veel meer

Tongue out
. Toen het tijd was om de kinderen op te halen ging Dwayne de kinderen op halen. Lekker rustig dus. Morgen is het dan zo ver

6-5-2011

Lang zal ik leven

Lang zal ik leven

Lang zal ik leven in de glo-rie-ja

In de glo-rie-ja

In de glo-rie-jaaaa...

Hieper de piep hoerrraaaaa

Vandaag ben ik jarig en i'm turning 21 and that's a big deal her

Laughing
. Dus tijd voor een feestje. Mijn host mam heeft een hotel voor mij geboekt, vlak naast de plek waar we uit gaan dus dat is helemaal toppie
Wink
En ik heb der super veel zin in. Omdat ik alleen in de ochtend thuis ben vandaag hebben we gister avond mijn verjaardag gevierd. Ik heb die hotel kamer gekregen, een dure fles wijn en een zwitsers zak mes. Echt zo lief
Laughing
. Ik heb ook een hele lekkere taart gekregen
Tongue out
. Was heel lekker. Maar vandaag ben ik dus echt jarig en vandaag is dus het grote feest
Cool
. 's Ochtends hoefde ik alleen Hayley en Anthony naar school te brengen en dat was het. Om 3 uur kon ik in checken in het hotel, maar Julia en Gabrielle zouden met mij mee gaan en ook in dat hotel blijven slapen (in mijn kamer) dus ik moest wachten op hun (beetje jammer). Om 3 uur kon ik EINDELIJK Gabrielle en Julia ophalen
Laughing
. Daarna gingen we eerst naar Morley om te shoppen (uiteindelijk niks gekocht) en daarna zijn we naar het hotel gegaan hebben we in gecheckt en daarna kon het feestje beginnen
Wink
. Ik kreeg een super cool foto boek van Gabrielle en Julia met foto's erin van wat we al samen hadden beleeft en met een klein verhaaltje erin echt super lief
Laughing
. Gabrielle wilde een fles champagne openen, maar dat ging niet helemaal goed. Ze stond naast een spiegel en iemand had waarschijnlijk iets te hard met de fles geschud, want de kurk vloog eruit. En je raad het al
Surprised
. De kurk miste de spiegel op een haar na (ha ha gefopt
Tongue out
). Gabrielle stond daar met een geschrokken hooft en ik kon eigenlijk alleen maar kei hard lachen. Toen ze was bij gekomen van de shock en het idee dat ze bijna de spiegel aan diggelen had geholpen dronken we de champagne en chillde nog wat. We hebben daar gezellig gezeten tot het tijd was om naar beneden te gaan en om te gaan eten. Ik stuurde Vilja een sms (ik vier mijn verjaardag samen met haar) dat Gabrielle, Julia en ik alvast naar het restaurant gingen. Toen we eindelijk binnen waren waren Vilja en haar vrienden nog niet gearriveerd. Gabrielle, Julia en ik gingen alvast lekker eten. Toen we onze eerste bord leeg hadden en we even rustig aan het uitbuiken waren kwam Vilja ineens naar ons toe lopen. Ze was net gearriveerd met haar groep en vroeg of we bij haar wilde komen zitten. We stemde toe en liepen met ze allen achter Vilja aan. Bij hun tafel aan gekomen zag ik 3 andere meiden zitten en 1 jongen. De jongen was Stephan (hem heb ik 1 keer ontmoet tijdens een picknick), Carmen (email ik soms mee), een meisje die ik niet ken en Fransesca. Stephan, Carmen en het andere meisje hadden het fatsoen om mij te feliciteren en om kennis te maken met Gabrielle en Julia, maar Fransesca bleef stug zitten zonder ook maar iets te zeggen. Ik moest er om lachen en ging daarna zitten stond weer op om te vragen aan Gabrielle a.u.b eerst aan de tafel kon gaan zitten, omdat ik niet naast Fransesca wilde zitten. Gabrielle schoof op en daarna nam ik plaats. Zelfs nu Gabrielle naast Fransesca zat stelde ze zich nog niet voor. We aten gezellig met zijn allen en toen Fransesca en Carmen nog een bord met eten gingen halen zorgde Fransesca er voor dat Carmen nu naast Gabrielle kwam te zitten en dat ze de confrontatie niet aan hoefde. Toen Julia, Gabrielle en ik klaar waren met eten verontschuldigde we ons zelf en trokken ons terug in mijn hotel kamer. Daar dronken we gezellig wat meer champagne en wijn. Ik kreeg een telefoontje van Romy met de vraag waar ik was.. Ik legde haar uit dat ik in mijn hotel kamer was en vroeg hun (Romy, Nathalie, Carina en Gabriele) of ze misschien ook een drankje wilde komen drinken. Ik ging met de lift naar beneden om de meiden op te halen en daarna leiden ik hen naar mijn kamer. In mijn kamer kreeg ik mijn kadootje. Ik kreeg een schilderij van een Emoe echt een schattig ding
Laughing
. Nadat ik mijn kadootje had gekregen hebben we nog even in de hotel kamer gezeten. Op een gegeven moment kreeg ik een sms van Vilja dat als je voor 10 uur naar de club EVE ging dat we dan gratis naar binnen konden. Toen ik op mijn telefoon keek hoe laat het was zag ik dat we daar voor nog maar 5 minuten hadden. We besloten toen om rustig ons drankje op te drinken, omdat we het toch niet meer zouden redden. Romy, Nathalie, Carina en Gabriele hadden voor Vilja een fles champagne gekocht, maar omdat ze deze niet mee in de club konden nemen kreeg ik de fles
Tongue out
. Toen iedereen rustig zijn drankje op had gedronken gingen we naar beneden en naar de club. Toen we in de club waren zochten we naar de andere meiden. Toen we die gevonden hadden gingen we de dans vloer op. De avond was erg gezellig. Op een gegeven moment zijn we met een paar meiden naar het casino gegaan. We wilde een spelletje spelen, maar hebben dat uiteindelijk niet gedaan, omdat alles zo duur was. We hebben nog 1 drankje na gedronken en zijn daarna naar de hotel kamer gegaan. Daar hebben we nog een drankje gedronken met Gabrielle, Julia een beetje tv gekeken en daarna zijn we gaan slapen.

7-5-2011

Family dinner.

Gister avond begonnen we met zijn 3en in 1 2 persoons bed. Ik had een klein stukje aan de rechter zijde, Gabrielle lag lekker in het midden en Julia lag aan de linker kant!! Gabrielle had het warm dus ging op de dekens liggen zo bleef ze voor een poosje irritant doen. Op de dekens onder de dekens, op de dekens onder de dekens. Uiteindelijk was ze het zat en maakte ze van kussens een bed en uiteindelijk heeft ze daar op geslapen (had ik wat meer ruimte in bed

Tongue out
). Rond 11 uur moesten we uit checken dus had ik mijn wekker gezet om 10 uur. We kleden ons rustig aan, checkte uit en reden daarna rustig richting huis. Onderweg reden we langs een Mac. Daar hebben we wat gegeten en daarna reden we weer verder. Eerst dropte ik Gabrielle thuis af en daarna Julia. Toen ik thuis was aangekomen pakte ik mijn tas uit en opnieuw in en vertrok daarna weer richting Joe. Ik zou vanavond met hem en zijn familie uit eten gaan voor mijn verjaardag. Toen ik daar aan kwam kreeg ik van Helen gelijk mijn eerste kadootje. Een armband, met Australische dieren. Een koala, een kangaroe en een kakaboeroe. Echt super lief
Laughing
. Toen James en Joe thuis kwamen Feliciteerde ze me en James gaf me als kadootje nog een doos met chocolatjes. Als laatst kwam Sarah thuis en toen die gedouchte was en al konden we vertrekken richting Subiaco. In Subiaco gingen we naar the witch kettel of zo. Het zag er allemaal heel sjiek en netjes uit. Toen we uiteindelijk zaten arriveerde na 5 minuten Brad en zijn vriendin Kristen ook. Van hen kreeg ik nog een schildpad bedeltje voor aan mijn armband (een schildpad, omdat ik duik) en een ketting. Echt super lief allemaal. Daarna bestelde we eten. Toen iedereen klaar was met eten buikte we even rustig uit en als toetje kregen we cheese cake
Cool
. Hele hele lekkere cheese cake. Ook was er choclate fudge cake en ik nam van alle bij een stukje. Dat was alle bij erg lekker
Laughing
. 's avonds ook bij Joe en Helen blijven slapen.

8-5-2011

Volleybal!?

Vandaag heb ik weer heerlijk uitgeslapen. Wat slaapt die bank bed toch lekker bij Joe en Helen thuis. Vandaag is het moeder dag en omdat het Moederdag is bakte Joe bacon and eggs. Normaal ben ik heel preuts over mijn eten en hou ik niet van vlees en al helemaal niet van Bason, maar sinds ik in Australie ben eet ik bijna zo goed als alles. En de bacon en eggs waren ook erg lekker. Toen ik klaar was met eten ruimde ik mijn spullen netjes op en heb nog even een poosje gechild bij Joe en Helen thuis. Rond2 uur vertrok ik richting Cottesloe beatch. Er zou vandaag weer een Volley bal game op het strand zijn, maar toen Gabrielle mij belde vertelde ze dat de palen er niet stonden. We zouden nu afspreken bij het trein station. Daar zou ik wachten op Gabrielle en dan zouden we samen weer terug naar Perth reizen. Toen ik aan het wachten was op Gabrielle hoorde ik ineens twee Nederlandse stemmen. Ik liep een rondje en toen zag ik twee jonge mannen aan de andere kant van het station zitten. Nederlanders was het eerste wat ik zei en daarna begonnen we wat te kletsen terwijl ik op Gabrielle aan het wachten was. Toen hun trein naar Midland arriveerde was Gabrielle er nog niet. Ik zei hun gedag en keek toen om of ik Gabrielle kon zien. Zij kwam aan lopen, maar was net te laat. De trein kwam al aanreiden en daardoor sloot het trein station even tot de trein weer was vertrokken. Nu moesten we 15 minuten wachten. De tijd dat we wachten hebben we gezellig zitten kletsen. Toen de trein kwam reden we richting Perth. In Perth hebben we even wat gedronken en daarna zijn we beide een andere richting op gegaan. Gabrielle ging terug richting Perth en ik ging weer richting Joondaloop. 's Avonds heb ik weer bij Joe en Helen gegeten. Ben erg blij dat ik familie hier in Australie heb.

9-5-2011

Mijn schuld!!?

Vandaag was alles behalve een goeie dag. Anthony die huilde om het minste geringste en Hayley had een grote scheur van hier tot aan Tokio. 's Ochtends heb ik een afspraak dat Anthony de deur naar de garage opent en Hayley de garage deur opent, maar vandaag ging dat niet zo als gepland. Ik was mijn schoenen aan het aan trekken toen Dwayne zei dat Anthony de deur mocht openen en in plaats van het zo te doen zoals ik het altijd doe liet hij Anthony ook de garage deur openen. Nou toen was het huis te klein en in plaats van dit op haar vader af te reageren was ik de pineut. In de auto had ze alleen maar een grote mond. IK was een trut, omdat IK Anthony beide deuren liet openen. Ik probeerde haar uit te leggen hoe het werkelijk was gegaan en dat ik hier dus niks mee te maken had, maar dat wilde ze niet horen. Gelukkig kon ik der gouw op school dumpen en hoefde ik haar geklaag niet meer te horen daarna. 's Avonds vertelde ik dit tegen Helen en Dwayne en toen had ze een probleem.

10-5-2011

Vissen schubben.

Vandaag ging het beter als gister, maar je kan merken dat school weer is begonnen. Hayley reageert alles weer op mijn af. Maakt niet uit wat ik zeg of doe het is allemaal fout

Undecided
. Dwayne is door heel het huis aan het schilderen en vandaag heeft hij de film kamer gedaan. Op 1 muur heeft hij een apart patroontje gedaan in het silver/grijs achtig schubben patroon. Ik vind het er best gaaf uit zien, maar toen Helen thuis kwam had ze er enkeld maar commentaar op. Daar was Dwayne niet zo blij mee, maar trok zich er niks van aan. Gister ben ik begonnen aan het afscheidskadootje van Gabrielle, omdat zij binnen kort vertrekt
Frown
. Vandaag heb ik hem verder af gemaakt (was me het werk wel zeg!!). Heb er aardig mijn best op gedaan.

11-5-2011

Eindelijk!!

Anthony was een top ventje vandaag. Hij luisterde super goed, was beleeft en deed wat ik vroeg. Ben helemaal blij met hem. Hayley daar in tegen kon ik wel schieten!! In de ochtend kon ik haar gelukkig dumpen op school, maar toen ze thuis kwam begon de drama weer. Hayley en Anthony waren aan het vechten om 2 zit zakken en omdat ik dat na een poosje zat was nam ik beide zit zakken af en legde deze in mijn kamer. Ik dacht dat het daarmee was afgelopen, maar mooi niet

Undecided
. Daarna gingen ze verder met de kleden (Hayley en Anthony hebben beide een kleed en daar waren ze nu mee aan het spelen). Ik had zojuist de zit zakken af gepakt en gezegd dat het nu klaar was en dat ze maar beide tv moesten gaan kijken. Ik liep even weg om wat te pakken en ondertussen waren Hayley en Anthony naar de bank gelopen. Hayley sleepte haar kleed achter zich aan en toen ze bij de tv was stopte ze en staarde naar de tv. Anthony volgde Hayley met zijn kleed en liep door tot hij op Hayley der kleed stond (dit had hij waarschijnlijk niet eens door, omdat die naar de tv aan het staren was). Toen ik net terug kwam lopen uit de gang bleef ik even in de deur opening staan kijken naar Hayley en Anthony die voor de bank stonden te staren naar de tv (he he eindelijk rust
Undecided
). Toen draaide Hayley zich om naar Anthony (die nog steeds op het kleed stond) en gaf expres een harde ruk aan het kleed. Anthony knalde achterover. Miste op een haar na de punt van de tafel en stuiterde daarna met zijn hoofd op de tegels (als je iemand observeerd dan kan je niet zeggen of hij/zij het expres deed, maar als die persoon daarna gaat staan lachen dan lijkt het naar mijn ogen expres). Ik stond eerst een beetje versteld, maar liep daarna snel naar Anthony toe om te kijken of hij nog heel was. Hij had een aardige bult op zijn hoofd van de tegels. Daar deed ik wat ijs op en probeerde hem verder rustig te krijgen. Hayley had ik ondertussen naar der kamer gestuurd met de waarschuwing als ze nog 1 overtreding maakte dat haar lievelingsknuffel dan in de prullenbak ging, maar daar had ze lak aan en liep continu der kamer uit (als ze naar der kamer gaat dan moet ze op der bed zitten. Anders gaat ze gewoon spelen in der kamer en is het geen straf). Toen ik daar achter kwam was ik zo klaar met haar dat ik haar lievelingsknuffel pakte en deze in de prullenbak gooide (ik verstopte hem ergens, voor het geval ik hem nog nodig had). Als haar ouders dat doen dan huilt ze daar heel veel om, maar nu huilde ze 5 minuten en toen was het klaar. Toen Dwayne thuis kwam ging hij gelijk aan de slag met koken en trof de knuffel aan in het kastje en vroeg wat die daar deed. Ik zei dat hij in de ‘'prullenbak'' zat, omdat Hayley heel stout was geweest. Gelukkig begreep hij de hint en speelde mee met het spelletje. Toen raakte ze wel in paniek en begon te schreeuwen en te huilen. Toen Helen thuis kwam was Hayley nog steeds aan het snikken. Helen vroeg wat er aan de hand was en toen er was uitgelegd wat er was gebeurt was Helen ook totaal niet blij over wat er was gebeurt. Normaal krijgt ze haar knuffel gelijk terug, maar deze keer hield Helen de knuffel achter en daar was Hayley erg overstuur over. Eindelijk een keer dat iets effect heeft als ik haar straf geef.

12-5-2011

Mick is jarig, hiep hiep hoera.

Ik was dus echt straal vergeten dat Mick jarig was

Surprised
(Oepsie). Later in de middag bedacht ik me ineens ohwja Mick is jarig laat ik hem eens bellen. De kids waren verder voor de verandering eens lief. Dat was ook wel fijn. 's Avonds ter afscheid van Gabrielle naar de film ‘'water for Eliphants'' geweest. Een goeie film. Ze vond me kadootje ook erg leuk (das mooi, want heb er lang aan gewerkt).

13-5-2011

Oeoeo Vrijdag de 13de...

Vandaag is James jarig en daar ga ik vanavond naartoe. Ik heb 2 and a half man seizoen 7 voor hem gekocht. Dit stond op zijn verlang lijstje. Helen bracht Anthony vandaag weer naar het kinderdag verblijf. Dus ik had alleen Hayley om weg te brengen. Toen ik haar op school had gedropt heb ik verder lekker niks gedaan. Toen ik ze weer op ging halen en we op het kinderdag verblijf kwamen vertelde de leidster dat Anthony een ongelukje had gehad. Hij was aan het stoeien met een ander kind en dat andere kind had hem toen een bloed neus gemept. Kan gebeuren toch!! Verder zag je er niks meer van dus dat was goed. 's Avonds naar de verjaardag gegaan en dat was gezellig. Hij vond zijn kadootje leuk. Ben daar 's avonds ook blijven slapen.

pa

ouwe kindervriendt je kan ze nog zes weken knuffelen en dan wordt jij weer geknuffelt.

Bep

Ha Puck,
Je aupairwerk zit erop of nu bijna?! Dan nog een paar weken rondreizen in Australïe. Genieten maar van dat werelddeel!
Ga je samen met een van de andere aupairs? In ieder geval veel plezier nog. Geen kinderen meer om je heen die het bloed onder je nagels vandaan halen.
In september denk je daar misschien weer heel anders over!!!
Goede reis naar huis in augustus en tot ziens.
Hartelijke groet,
Bep