Puck naar Estland

Als ik later kinderen heb!!

14-5-2011

Bye my darling.

Vandaag stond ik (naar mijn zin) redelijk vroeg op, omdat ik met Julia af had gesproken om gedag te zeggen bij Gabrielle. Zij zou vandaag vertrekken en we wilde haar nog even zien voor dat ze naar het vliegtuig zou vertrekken. Uiteindelijk ben ik niet gegaan ik heb Gabrielle der nummer niet en Julia smste niet terug. Joe vroeg me of ik mee ging naar de footie en daar had ik opzich wel oren naar. In de auto kreeg ik toen een telefoontje van Julia dat zij richting Gabrielle aan het fietsen was en of ik daar heen kon komen. Ik legde uit wat de situatie was en hing op. Nog geen seconden later ging mijn telefoon weer. Ik nam op en deze keer was het Gabrielle. Ze wou even dag zeggen over de telefoon aangezien ze dat niet meer face to face kon doen. Ik zat nog steeds bij Joe in de auto en we reden naar een groot stadion in Joondalup om James af te gooien. Tijdens het bellen begon Gabrielle te snikken en ik kon het ook niet veel langer meer droog houden (Heb ik een keer geen waterproef mascara op maakt iemand me aan het huilen!!! Ik weet het bla...bla... vrouwen problemen!!). Na nog wat gepraat en gesnikt te hebben hingen we op en droogde ik me tranen. Aan gekomen bij het veld was de footie game al begonnen. De eerste wedstrijd was lekker agressief veel uitdagingen wat uit liep op knokken. De tweede game was niet zo heel spectaculair. Toen de wedstrijd af was gelopen hoefde we James niet op te halen. Hij was met iemand anders mee gereden. 's Avonds veel gekeken met James en daarna lekker lang zitten praten met Helen.

15-5-2011

Eten met de koala's

Vroeg op vandaag om te eten met de koala's. Joe en Helen hadden me al een tijdje belooft dat we zouden gaan eten met de koala's en dat gingen we vandaag doen (als toerist moet je zo iets doen

Tongue out
). Tijdens het eten kwam de man met de koala langs en dan kon je met hem op de foto. Ik mocht hem helaas niet vast houden (mocht niemand), ik heb lekker pannenkoeken gegeten en James heeft super veel (nutteloze) foto's gemaakt met mijn camera
Surprised
. Toen we klaar waren met eten moesten we op tijd terug, want James moest naar de club, omdat hij een footie game had. Ik bleef thuis met Helen en Sarah. Rond 3 uur ben ik naar kings park gegaan. Daar had Nathalie haar afscheidspicknick. Ik ging er heen om dag te zeggen en om mijn usb stick op te halen. Ik kon helaas niet al te lang blijven, want Helen had 's avonds speciaal voor mij Taco's gemaakt (Jummie
Laughing
)

16-5-2011

Vergeten!!

Ben gister op tijd naar bed gegaan, maar ik ben gewoon moe.. Weet ook niet hoe dat komt. Na de loop van de dag ging dat wel beter. Anthony was erg gezellig en ook Hayley kon zich zelf niet zo ver krijgen om zich te gedragen helaas. Toen ik haar op ging halen had ze weer een lekkere grote waffel na een poosje was ik dat zat en ging ik zoe bellen. We hebben even wat gekletst en vanavond om 8 uur afgesproken om met mam te gaan skypen. Dit werd uiteindelijk kwart voor 9, omdat ze me was vergeten. Ze zat iets wat diep met haar neus in de boeken

Cool
.

17-5-2011

Not in the mude...

Vandaag had ik echt geen zin om me bed uit te gaan, maar het kon niet anders. Nadat ik Hayley naar school had gebracht ging ik naar Anita. Ik ging daar oppassen, omdat zij een sollicitatie gesprek had. Het ging goed met de kids. Ik had Jack Anthony en Ashley. Ashley was ziekjes thuis gebleven dus haar had ik als extra. Toen Anita thuis kwam nam zij het weer over en gingen ik en Anthony naar huis. Daar hebben we even gezellig gespeel tot dat het weer tijd was om Hayley op te halen. Hayley irriteerde me al weer gelijk. Beetje heel erg jammer (Ik geef der wel een kans, maar die weet ze iedere keer weer te verpesten!! Lontje word steeds korter). 's Avonds hadden Helen en Dwayne een gesprek op Hayley der school. Hayley moest daar met mee.. Ik en Anthony hadden 's avonds het rijk voor ons alleen

Laughing
.

18-5-2011

Limetles.

Vandaag was het een goeie dag. Anthony had heel even kort een melt down toen ik tegen hem zei dat hij niet aan zijn schoenen mocht likken, maar daarna ging alles weer prima. Lekker relaxt daggie verder. 's Avonds Limetles gekeken. Steffi zei dat dit een goede film was, maar ik vond hem niet zo spectaculair.

19-5-2011

Kinder leidster.

Vandaag bracht Helen weer Anthony naar school. Weet niet waarom ze dat doet, maar ik vind het lichtelijk irritant. Ik ben hier om voor de kids te zorgen en om ze naar school te brengen en om ze op te halen, maar zij zijn de ouders dus heb er niet zo veel over in te brengen. Toen ik Hayley op school had afgegooid en weer thuis kwam stond de schoonmaakster rustig mijn spulletjes door te kijken. Toen ze door had dat ik in mijn kamer stond deed ze of ze aan het stoffen was (beetje moeilijk zonder stof doek

Undecided
). Ik negeerde het eigenlijk maar een beetje en ging achter mijn computer zitten. 's Middags ging ik eerst Hayley op halen en daarna Anthony. Toen we aankwamen bij Anthonys school waren ze aan het buiten spelen. Anthony was heel hard aan het huilen en toen ik zijn klas in kwam lopen en lina rekta naar buiten liep om te kijken of 1 van de leidsters hem had getroost had 1 van de leidsters hem aan de hand. Ze stond onder het afdakje met Anthony vast aan 1 hand. Anthony stond daar hard te huilen en de leidster stond ongeïnteresseerd voor zich uit te staren (goeie beroeps houding
Sealed
). Ik liep naar hem toe en tilde hem op. Ik vroeg wat er was gebeurt aan hem en hij zei dat hij was gevallen op zijn hoofd. De leidster zei dat hij verder geen complicaties had ofzo, maar toen ik voelde over zijn hoofd voelde ik een hele grote bult zitten. Ik zei hier wat van tegen de leidster en zij vroeg of ze een koud doekje moest halen. Uhm... ja misschien wel een goed idee. Toen zei ze dat ik het anders maar moest halen en dat zij Anthony wel vast zou houden (weet niet wat voor debiel persoon dat is maar goed). Ik keek der met een iets wat boze blik aan en toen liep ze naar binnen om een doekje te halen. Toen ze weer naar buiten kwam had ze ook een formulier in der handen die ik moest tekenen, omdat hij dit ongelukje had gehad. Toen we thuis kwamen vertelde ik dit tegen Helen en Dwayne en die stonden er ook raar van te kijken. Hayley gedroeg zich 's middags opzich wel netjes. Soms alleen een beetje moeite met luisteren (zoals gewoonlijk).

20-5-2011

Nathalie's afscheid.

Vanavond zou ik met Julia naar het afscheidsfeestje van Nathalie gaan en Julia zou rijden, maar zoals gewoonlijk kwam zij weer met een smoes om niet te gaan. Uiteindelijk ben ik dus ook niet gegaan. Vandaag verder een lekker rustig daggie. Ik mocht Anthony weg brengen vanochtend daarna dus weer een lekkere rustige middag gehad.

21-5-2011

Het pannenkoeken huisje

Vandaag afgesproken met Gabriele (Duitsland). Ik zou eigenlijk gister met haar naar Nathalie's afscheidsfeestje gaan, maar dat ging dus niet! Dus vandaag zijn we gezellig wezen shoppen. We hebben Ugg's gekocht. De gene die ik heb gekocht zijn hier een stuk goedkoper dan dat ze in Nederland zijn en omdat Gabriele ook een paar kocht kregen we nog eens 30% korting ook (altijd mooi mee genomen

Laughing
). Rond lunch tijd bij een pannenkoeken huisje wezen eten. Gabriele wist hier van en daar hebben we heerlijk geluncht
Cool
. Jammer dat Gabrielle over een week al weg gaat
Frown
. 's Avonds ben ik naar Joe gegaan, omdat ik op James moest passen. Joe en Brad gingen naar een footie avond en Helen is naar Queensland om kennissen te bezoeken.

22-5-2011

Pirats off the Caribian

Gister avond op James gepast en ben daar ook blijven slapen. Toen ik daar was en tv zat te kijken belde Zoe me ineens op (super leuk). We hebben best een poosie aan de telefoon zitten kletsen. Vandaag werd ik rond 10 uur wakker. Ben met Joe naar James zijn footie wedstrijd gegaan. Toen zijn wedstrijd was afgelopen zijn we naar huis gegaan. Daar heb ik even film gekeken met James en toen vertrok ik naar Subiaco. Daar zou ik Gabriele ontmoeten. We zouden samen naar de film gaan en een hapje eten. Uiteindelijk kwam ik een half uur te laat. Ik verontschuldigde me tegenover Gabriele, maar die vond het niet zo erg. Eerst gingen we de kaartjes halen voor de film en daarna gingen we even snel wat eten. We moesten uiteindelijk onze tafel delen met 2 andere gasten, omdat er geen plek meer was, maar dat was niet zo erg. Toen we klaar waren met eten gingen we snel naar de bioscoop en daar hebben we Pirats off the Caribian gezien en ik vond hem heel goed

Laughing
Kan niet anders met Johnny Depp erin
Tongue out
.

23-5-2011

Kan het even niet opbrengen.

Hayley was vanochtend weer een draak!! Ik had een half uur over mijn haar gedaan (veel werk om er 50 schuifspeldjes in te schuiven

Surprised
) en zij wist er binnen 2 minuten een teringzooi van te maken @$Q#*#%$. Kon het daarna even niet meer opbrengen om lief tegen haar te doen. Gelukkig moest ze naar school dus daarna was het ongeveer lekker rustig. Anthony was ook stront en stront vervelen. Ik weet niet wat er hier in het eten zit, maar hij begint steeds meer op Hayley te lijken en het staat me dus totaal niet aan
Undecided
. Toen ik Hayley op ging halen en we in de auto zaten wist ze haar zonnebril (die ik voor haar gekocht had) om zeep te helpen. Deze heb ik later thuis gefikst (kijken hoe lang die het vol houd)

24-5-2011

Dus niet!!

Vandaag werkte Hayley (het zou eens niet) me weer aardig op de zenuwen. Maar ik kon mezelf zo ver krijgen om haar lekker te laten kletsen. Toen het tijd was om naar school te gaan en ik haar vroeg om de auto in te gaan kwam ze met een smoes om nog niet de auto in te hoeven. Anthony ging heel netjes de auto in, maar Hayley moest eerst de kat nog aaien. Toen was ik er even klaar mee en snauwde dat ze als de sodemieter de auto in moest

Frown
. Toen rende ze naar de auto en ging de auto in. Ik liep naar mijn kamer om mijn spullen te pakken en daarna naar de keuken om Hayley's spullen te pakken toen Hayley me ineens weer voorbij kwam rennen. Ik vroeg wat ze nou weer moest en ze gaf me een snauw terug. Ze moest haar zonnebril hebben zei ze. Dat kon ze uiteindelijk mooi op de buik schrijven, want ik was helemaal klaar met der. Jammerend en snikkend liep ze terug naar de auto. Toen ik alles in de auto had gelegd en Anthony zijn gordel had omgedaan en EINDELIJK zelf in de auto zat moest mevrouw naar de wc (dit gebruikt ze heel vaak als een smoesje). Ik liet haar niet naar de wc gaan en zoals ik al dacht was het een smoes, want toen we later op school kwamen en ik haar er naar vroeg wist ze nergens meer van. Toen ik der eindelijk op school had gedumpt was het lekker rustig. Een lekker relaxt middagje met Anthony gehad. Ik vertrok iets eerder met Anthony om mijn armband (die had ik gekregen van Joe en Helen voor mijn verjaardag
Laughing
) op te halen. Ik had hem laten solderen omdat ik iedere keer mijn bedeltjes kwijt raakte. Toen ik aan kwam bij de winkel hadden ze hem nog niet dus vroeg ze of ik iets later terug kon komen. Dus nu eerst Hayley op halen en daarna terug om mijn armband op te halen. Toen ik dat alles had gedaan en thuis kwam nam Dwayne het gelijk over en had ik het lekker makkie an
Wink
. 's avonds wilde ik een lekkere warme douche nemen, maar dat zat er niet in! Het warme water stond niet aan
Undecided

25-5-2011

Das nooit verkeerd

Tongue out

Vandaag een lekker soepel daggie. Hayley gaf heel even tegen, maar hield dat ook gouw voor gezien. Toen ik Hayley later in de middag op had gehaald en weer thuis kwam nam Dwayne het al gelijk weer over

Cool
. 's Avonds naar Kings park gegaan om te gaan picknicken met Carina en Theresa (Je raad het al 2 au pairs uit Duitsland... ze komen allemaal uit Duitsland
Tongue out
). Voordat ik weg ging vroeg ik aan Helen of zij Anthony morgen ochtend weg zou brengen of dat ik hem weg zou brengen. Eerst discuseerde ze er even met Dwayne over en toen ineens zei ze dat Dwayne Hayley en Anthony wel naar school bracht en dat ik lekker uit kon slapen
Tongue out
. Hihi dat is lekker
Laughing

26-5-2011

Super Anita to the rescue

Cool

Vanochtend heerlijk uitgeslapen. Ik dacht dat de schoonmaakster zou komen, maar ze kwam niet. En maar goed ook, want ik had geen zin om vroeg op te staan zodat zij alles kon schoonmaken. De dag ging snel voorbij en toen was het al weer tijd om Hayley op te halen. Normaal als ik Anthony bij me heb dan ga ik altijd met hem naar de speeltuin op het schoolplein. Anita (die heb ik ooit een keer leren kennen tijdens een BBQ) neemt haar jongste ook altijd mee naar de speeltuin en dan kletsen we altijd gezellig bij en ik vertel haar altijd over Hayley wat zij allemaal uithaalt. Vandaag had ik Anthony niet bij me, omdat die nu op het kinderdag verblijf zit en dat is het zelfde verhaal voor haar jongste zoon Jack. Ik zocht haar op bij de speelplaats en we kletsten wat tot de bel ging. Succes met de kleine heks zei Anita met een lach. Ik lachte terug en liep richting Hayley der klas. Ik haalde haar op uit haar klas, maar ze liet gelijk goed merken dat ze mij niet moest. Ik vroeg (naar mijn gevoel lief) aan haar wat ze had gedaan, maar dat snauwde ze weg. Ik mocht niet tegen haar praten, want ze wilde mij niet. We liepen richting de auto zonder iets te zeggen. In de auto probeerde ik nog een keer te vragen wat ze allemaal voor leuks had gedaan op school, maar dat snauwde ze weer af. Aangekomen bij het kinderdag verblijf wilde ik even wat lipbalsem op doen en toen ik dat deed kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht van Hayley

Surprised
. Het was niet echt hard, maar ik wist even niet wat ik moest zeggen. Toen ik klaar was met verbaasd wezen vroeg ik wat haar in godsnaam bezielde. Nou.. het was maar een tik, duss... Ik zei tegen haar dat ze dat niet nog een keer hoefde te proberen en als ze dat wel deed dat ze dan een heel groot probleem zou hebben. Daar trok ze zich niet zo veel van aan en toen ik klaar gingen we uit de auto en liepen het kinderdagverblijf binnen. Toen we op het speelplein waren schreeuwde Hayley alles bij elkaar. Ze negeerde me toen ik vroeg of het wat zachter kon en ging daarna verder met Anthony rond commanderen en schreeuwen op het klimrek. Anita arriveerde niet veel later ook op het speelplein. Met grote ogen stond ze te kijken hoe Hayley alles bij elkaar stond te schreeuwen. Toen Hayley klaar was op het klimrek pakte ze 1 van de fietsen en ijsde Anthony om achterop te gaan zitten. Hij gehoorzaamde en daarna reden ze me bijna aan. Anita vroeg aan mij hoe het was toen ik haar had opgehaald en ze stond versteld toen ik haar vertelde was ze allemaal had uitgevroten. Hoe doe je het toch in hemelsnaam ik zou het echt niet vol kunnen houden zei Anita. Ik lachte lievelijk naar haar en vroeg toen aan Hayley en Anthony of ze van de fiets af konden komen, want het was tijd om te gaan. Hayley was het daar niet helemaal mee eens en zei dat ze nog niet klaar was met fietsen en trapte vrolijk door. Ik vertelde haar dat ze heel snel van die fiets af moest komen en als ze dat niet deed dan had ze een groot probleem. Ze keek me boos aan, maar kwam wel van de fiets af. Ik glimlachte een pijnlijke glimlach naar Anita en deed daarna het veiligheidshek open richting de speelplaats voor de wat kleinere kinderen. Terwijl ik het hek open deed rukte Hayley het hek uit me hek en gaf het een flinke gooi tegen de muur aan. Deze knalde met een harde knal tegen de muur aan. Weer stond ik versteld. De andere moeders die er waren om hun kind op te halen keken mij aan en ik stond daar met een mond vol tanden. Ik keek naar Hayley die met een sniekie lach op der gezicht naar mij keek. Ik probeerde zo een boos mogelijke blik naar haar te werpen en commandeerde haar om naar binnen te gaan in Anthony's klas lokaal. In Anthony's klas lokaal schreef ik Anthony uit pakte zijn tas en liep de klas uit. Ik vroeg Hayley of ze ook kwam, maar die commandeerde me dat ik op haar moest wachten. Ik was er nu zo onderhand wel een beetje klaar mee, liep de klas uit en deed de deur dicht. Hayley was daar niet zo blij mee en begon op de deur te bonken en te schreeuwen. Ik deed de deur open en zei dat ze dan de volgende keer maar gelijk moest luisteren en moest komen als ik het vroeg. Ze gaf me een stomp op mijn bovenbeen en zei dat het mijn schuld was. Terwijl Hayley dat deed kwam Anita de gang in lopen. Ze stond te kijken hoe Hayley het op mij af reageerde en kwam toen mijn richting op lopen. Ze keek me aan lachte en draaide zich toen om naar Hayley. Hoe durf jij het in je hooft te halen om je zo tegenover een volwassenen te gedragen. Zij probeert altijd lief te doen en jij behandeld haar als een stuk vuil. Je bent gewoon een verwent nest en als je zo door gaat dan zal ik je moeder eens bellen en dan zal ik eens vertellen hoe jij je gedraagt tegenover puck. Ik stond daar met een glimlach te genieten hoe Anita Hayley eens vertelde waar het op stond. Toen Anita klaar was met tegen Hayley te preken gaf Hayley een snauw en zei dat het altijd mijn schuld is. Anita zuchte en gaf nog eens een keer de preek. Deze keer had het wat meer effect, want Hayley werd ineens verlegen en durfde niks meer te zeggen. Ik keek lachend naar Anita en bedankte haar. Ze knipoogte en liep daarna het klas lokaal in om Jack uit te schrijven. Hayley, Anthony en ikliepen naar de auto (Hayley zei niet zo veel meer). Toen we allemaal in de auto zaten en we weg reden deed ik nog even me raam naar beneden om Anita nog een keer te bedanken. Ze knipoogde naar me in ging daarna verder met Jack in zijn kinderstoeltje zetten. We reden het terrein af en toen Anita uit het oog was durfde Hayley der scheur weer open te trekken. Ik hou van Anthony, mama, papa, opa, oma Andrew, Aiden, Katty (kinderen uit haar klas) en ik hou van Melanie (de nieuwe au pair) en jij... jij bent stom. Toen was ik er zo klaar mee dat ik de auto langs de kant zette Hayley der gordel los maakte en zei dat ze uit kon stappen. Eerst keek ze me verbaast aan maar toen ik het nog een keer zei begon ze te snikken. Ik ben helemaal klaar met jou negatieve gedrag. Het is nooit goed maakt niet uit wat ik doe dus ga de auto maar uit. Ik stuur je vader wel hier heen om je op te halen, want ik ben er nu toch echt helemaal klaar mee. Hayley was ondertussen in tranen uitgebarsten en ik bleef zo nog even 5 minuten door preken. Ik was er nu echt klaar mee. Na 5 minuten draaide ik me zonder iets te zeggen om en startte de auto en reed verder. De hele terug reis zei ze verder niks meer. Thuis aan gekomen liep ze als een speer de auto uit pakte haar tas en liep naar binnen. Ik was nog bezig met Anthony en toen Hayley binnen was en de deur dicht deed hoorde ik een klik. Ik liep richting de deur en inderdaad ze had de deur op slot gedaan. Hayley.....!! Jaaaa.. jaaa..... ik kom al.. Met een schuldig gezicht deed ze de deur open. Daarna kon ze gelijk door naar der kamer (niet dat dat veel helpt
Sealed
). Ik heb haar daar een poosje laten zitten. Op een gegeven moment mocht ze van mij haar kamer weer uit. Dwayne was ondertussen thuis gekomen, maar had er verder niet al te veel aandacht aan geschonken. Hij had zijn werk kleren aan getrokken en ging naar buiten om het 1 en ander in de tuin te gaan doen. Op een gegeven moment liep Hayley voorbij en ik vroeg of ze wat te drinken wilde ze zei dat ik me mond moest houden en ze me niet moest. Ik negeerde het en vroeg of ik haar kon helpen. Ik moest op hoepelen, want ze wilde mij niet ze wilde haar vader. Ze rende van me weg, maar ik rende haar achterna met de tekst dat ze weer lekker naar haar kamer kon. Deze keer had het wel effect, want nu begon ze hard te huilen en om haar vader te roepen. Eerst wilde ze niet naar haar kamer dus hielp ik haar een handje. Toen ze in der kamer zat was ze hard aan het huilen en om der vader aan het gillen. Op dat moment kwam Dwayne ook binnen lopen. Ik was net bezig om wat te eten te maken voor Anthony. Dwayne liep naar Hayley der kamer en vroeg wat er aan de hand was met zijn prinsesje (normaal als ik Hayley naar haar kamer stuur dan komt Dwayne haar altijd uit haar kamer halen.... Hoe bedoel je irritant
Undecided
). Ik liep er stampvoetend naar toe en zei (misschien iets te bazig) dat ik helemaal klaar met der was en dat ze in der kamer moest blijven. Dwayne keek me verbaast aan en zei toen tegen Hayley dat hij erg teleur gesteld was en dat ze lekker in der kamer moest blijven!! (
Cool
eindelijk word er geluisterd) 's Avonds toen Helen thuis kwam vroeg ze niet hoe de dag was (normaal doet ze dit wel). Dus zei ik zelf maar dat Anthony lief was, maar dat het vandaag totaal niet Hayley's dag was. Daar deed ze verder niet zo veel mee.

's Avonds ben ik naar een bijeenkomst van de Melting Pot geweest. Dit was erg gezellig. Ik ga een trip organiseren voor 4,5 en 6 juni

Laughing
Even er lekker tussen uit.

27-5-2011

Hangover 2.

Vanochtend kon ik lekker uit slapen. De middag ging weer snel voorbij en toen ik Hayley op ging halen was ik bang dat ze weer net zo zou doen als gister, maar vandaag was ze voor de verandering lief. Anthony was ook gezellig. Dwayne nam het bij thuiskomst weer over. 's Avonds ben ik ben Julia naar de film geweest. Hangover 2. Ik heb me dood gelachen. Echt een leuke film.

28-5-2011

Vandaag wilde ik uitslapen, maar dat kon niet omdat ik moest werken. Ik moest om 9 uur beginnen, want Dwayne en Helen gingen naar een soort kook cursus of zo iets. Ik heb Hayley en Anthony toen mee genomen naar Withman park. Daar hebben ze gezellig in de speeltuin gespeeld. Toen Anthony begon te klagen dat hij naar huis wilde hebben we nog een trein ritje gemaakt en wat snoepjes gekocht in het snoep winkeltje. Deze hebben ze later thuis opgegeten. Rond half 4 kwamen Helen en Dwayne weer thuis en namen de boel weer over. Ik kon me toen klaar maken voor Gabriele's (duitsland) afscheidsfeestje. We zijn 's avonds eerst uit eten gegaan en daarna uit geweest. Dat was niet zo heel spectaculair, maar wel gezellig.

29-5-2011

Lekker varen!?

Gister avond had Brad me een smsje gestuurd of ik vandaag mee wilde op de boot. Ik moest daar rond 9 uur zijn en toen ik bijna bij zijn huis was kreeg ik een smsje dat het waarschijnlijk niet meer door zou gaan in verband met het weer. Uiteindelijk ben ik toch maar door gereden naar zijn huis en toen ik daar aan kwam moesten we wachten op Kristen en dan zouden we wel gaan besluiten wat we zouden gaan doen. Uiteindelijk zijn we naar Swan Valley gegaan en hebben zijn we naar de chocolade fabriek geweest en hebben we ergens gegeten. Was erg gezellig. 's Middags ben ik naar Cottesloe beach gegaan. Daar gingen ze volleybal spelen. Ik heb niet echt Volley bal gespeeld, maar ben er wel gezellig heen geweest. 's Avonds bij Joe wezen eten. Helen kwam weer thuis van haar reis. En toen hebben we even gezellig gekletst. Ik had Brad en Kristen verteld over de reis die ik aan het organiseren was en dat dat allemaal gezeur met zich mee nam. Ze vroegen als ik niet met die reis meer mee zou gaan of ik dan met hun mee wilde. Zij gingen richting Albanie. Kristen heeft daar roeiwedstrijden van het weekend. Dus als het echt niks word ga ik gezellig met hun mee

Laughing

Reacties

Reacties

petra van marrewijk

hoi lieve kuu,
heerlijk om je verhalen weer te lezen.
je vertelt ook wel veel tussen door maar het is gewoon weer leuk om alles even na te lezen.
het gaat opschieten over 4 weken kom je al weer thuis.
je gaat eerst nog even op bezoek bij rien.
doe ze de hartelijke groeten.
ik spreek je snel weer doei lieve kuuk.
xx petra

groote neef

Nou ik moest er ff voor gaan zitten maar weer een leuk verhaal meiden zijn nu op kamp en heb begrepen dat steffie zwanger is nou die heb wat uit te leggen nou meid nog 4weken en dan zie ik je weer

P.s. Of je de oorbel van joe niet wil vergeten en doe rien en fam de groeten van mij en vraag of de jongste nog van limo siroop houd hi hi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active