Puck naar Estland

Een wild zwijn

30-5-2011

Hé Hé

Vandaag was op zich een redelijk goede dag. Hayley luisterde vandaag en Anthony had nergens zin in dus ik had een lekkere rustige maandag

Tongue out
. Dwayne heeft me een paar dagen terug op Facebook toe gevoegd
Undecided
. Echt super irritant, want ik kan nou niks meer neer zetten zonder dat hij het kan lezen
Surprised
. Toen Helen thuis kwam vroeg ze hoe het gegaan was? Ik antwoorden met dat ze vergeleken met donderdag is ze stukken beter. Ze keek me verbaast aan en vroeg wat er donderdag dan was gebeurt. Ik vertelde haar het verhaal en toen ik klaar was keek ze me schuldig aan en zei dat ze zich diep schaamde (goed zo
Cool
).

31-5-2011

De nieuwe au pair.

Vandaag was een goeie dag. Hayley en Anthony waren beide lief en luisterde goed. 's Avonds werd er geskypete met de nieuwe au pair Melanie. Zij komt 1 week nadat ik weer thuis ben. Hayley bleef erg lang over Melanie door ouwehoeren en hoe geweldig ze wel niet was. Dit vond ik aardig irritant, maar trok me er verder vrij weinig van aan.

1-6-2011

Het regent, het regent!!

Vandaag kwam het met bakken het uit de hemel. Het ene moment regende het best hard en op het andere moment rustig. Toen ik Hayley naar school moest brengen kwamen we er achter dat ik haar tas was vergeten dus moest ik weer terug om haar tas thuis te halen. Toen ik weer richting Hayley der school reed regende het echt super hard, maar kwam zonder brokken veilig op haar school aan. Verder waren Anthony en Hayley lief vandaag. Hayley doet haar best (Met moeite).

2-6-2011

9.2 kilo.

Ik en mam hebben het er al een aantal keer over gehad dat ik waarschijnlijk veel te veel tering zooi hier heb gekocht en dat ik toch echt het een en ander naar huis moet sturen in een doos. Dus ben ik vandaag naar het post kantoor gegaan heb een doos gekocht en heb daar allemaal zooi in gedaan en naar huis gestuurd. In totaal zat er 9.2 kilo in dus nou hopen dat alles wel in mijn koffer past

Tongue out
. Anders heb ik toch echt een klein probleempje
Wink
. Verder was het een lekker rustig daggie. Helen heeft 100 euro naar mijn bankrekening over geschreven om winter kleren te kopen (Heel vervelend
Laughing
). Anthony en Hayley waren verder ook lief. Verder vandaag nog met Esther gebeld en even mij gebabbeld over wat er allemaal in het mooie Westland gebeurt.

3-6-2011

Shoppen.

Vandaag zei Anthony dat hij niet naar school wilde, maar daar eenmaal aangekomen had hij het prima naar zijn zin. Ik ben daarna wezen shoppen (heb net een doos naar huis gestuurd dus weer ruimte in de koffer

Tongue out
). Toen ik de kids had opgehaald en we thuis waren keek ik op facebook. Ik heb een weekend georganiseerd om naar Margeret River te gaan, maar iedereen loopt te ouwehoeren er over. Het interesseert me niet waar we heen gaan als we maar gaan!!

4-6-2011

Here we go

Vandaag moest ik vroeg op staan, maar het was het waard, want we gaan naar Margeret River

Laughing
. Rond 9 uur arriveerde ik op de plek waar we hadden af gesproken. Marie was er al. Nadat ik was gearriveerd kwamen er steeds meer mensen. Toen iedereen er was verdeelde we iedereen in auto's en daarna vertrokken we richting Margeret River zonder gezeur of gezanik.

In totaal waren we nu met 15 mensen. In Margeret River zouden er zich nog 2 andere toevoegen. We maakte een tussen stop ergens in de buurt van Bunbery. Daar discussieerde we of we hier voor een nachtje zouden blijven of dat we verder zouden gaan richting Margeret River. Uiteindelijk zijn we door gegaan naar Margeret River. Uiteindelijk daar aangekomen gingen we eerst naar de plaatselijke super markt. Daar kochten een paar mensen wat boodschappen of ze gingen naar de licure store om wijn of bier te halen. Jin moest wachten op een maat van hem. Hij had een vliegtuig accu in zijn auto die hij ergens in Margeret River af moest gooien. Jin zijn vriend kwam naar de super markt waar wij ons allen bevonden. We wisten nog niet waar we gingen slapen, maar uiteindelijk kwam de vriend van Jin met een kampeerplek naast een vliegtuig basis. Dit bleek uiteindelijk een top plek te zijn. Het was ergens achter in het bos waar niemand ons kon vinden en we niet betrapt konden worden door de rangers. Wat ook helemaal top was was dat we een wc (Dixi) hadden en dat er een klein gebouwtje met een overdekt stukje steen was. Daar hebben we gezellig 's avonds met de hele club wat gedronken.

5-6-2011

Een wild zwijn

Tongue out

Ik heb prima geslapen. Ik had helaas wat koude voeten, maar dat was het dan ook. Toen ik 's ochtends wakker werd kwamen Sandra en Carina naar me toen met het verhaal dat ze 's nachts wat gehoord hadden. Ze lagen in hun tent en hoorde een zacht knorrend geluid en iets wat leuk op snuffelen aan een tent. Ze scheten 7 kleuren en Sandra had voor gesteld om in de auto te gaan slapen, omdat ze dacht dat het een dongo of een wild zwijn (Jin had haar bang gemaakt met het verhaal dat er wilde zwijnen en dingo's in dit bos rond liepen *was als grap bedoeld*

Tongue out
) rond liep. Toen Carina uit de tent liep om te kijken/luisteren wat het was luisterde ze ook voor de zekerheid bij onze tent. Wat bleek nou ik was de gene die zachtjes lag te knorren en aangezien ik te groot ben voor de tent lag ik met mijn hoofd en mijn voeten tegen de tent aan. Iedere keer als ik me om draaide hoor je dus een raar geluid dat ik maak met mijn voeten en mijn slaapzak die tegen een deel van de tent aan zit. Toen ze me dit vertelde lag ik helemaal in een deuk. Hoop alleen dat ik Isabelle (die lag ook in mijn tent) niet wakker heb gehouden met mijn liefelijke geknor
Cool
. Halverwege de ochtend ruimde iedereen zijn/haar tent op, at wat en daarna besloten we om naar wat wijnerijen hier in Margeret River te gaan. Uiteindelijk hebben we langer rond gereden dan dat we echt wijn hebben geproefd, maar het was toch redelijk leuk. Uiteindelijk wilde mensen ergens bij een wijnerij gaan eten, maar daar was niet genoeg plaats voor. Daar was in het begin enig trammelant over, maar toen iedereen was gekalmeerd en plaats had genomen aan de tafel nam ik de overige mensen waar geen plaats meer voor was mee om ergens anders te gaan eten. Dit waren alleen de meiden uit mijn auto en in plaats van ergens te gaan eten zijn we naar het strand gegaan. Daar hebben we aardig wat leuke foto's genomen en natuurlijk de heerlijke surfer dudes even bewonderd hoe ze zich ontdeden van hun surf pak
Tongue out
en natuurlijk hoe ze aan het surfen waren
Wink
. Toen we hier klaar mee waren gingen we allemaal weer terug de auto in en reden weer naar het Centrem van Margeret River. Hier zijn we toen op zoek gegaan naar een plek om wat te eten. We hebben ongeveer een half uur rond gezocht naar een redelijke etenstent, maar zijn toen uiteindelijk beland in een plaatselijke afhaal pizza shop. Daar bestelde we wat en dat hebben we uiteindelijk half binnen half buiten opgegeten. Uiteindelijk zijn we weer met de hele groep op de zelfde kampeerplek beland als waar we gister hebben geslapen. Toen het nog licht was zette iedereen zijn/haar tent op en daarna hebben we weer met de hele groep onder het afdak gezeten. Uiteindelijk wilde iemand een spelletje spelen dus stelde ik voor om te gaan Kingsen (Anders moesten we een goor drank mix spelletje doen). Na enige uitleg was iedereen enthousiast en hebben we een top avond gehad met dit geniale spel.

6-6-2011

Geen wilde zwijnen gehoord vannacht

Tongue out

Vannacht heb ik romantisch naast Carina geslapen. Isabelle en Sandra sliepen in de auto (hadden geen zin om een tent op te zetten). Deze nacht had ik geen koude voeten. Had een trui onder in mijn slaapzak gedaan en deze hield mijn poezelige voetjes heerlijk warm

Laughing
. Carina is 's nachts niet wakker van me geworden. 's Ochtends waren wij als 1 van de laatste wakker. We waren op zich vroeg wakker, maar hebben aardig wat liggen kletsen. Dat was best gezellig. Toen iedereen zijn bed uit was en zijn zooi had opgeruimd zijn we begonnen aan onze terug reis. Onderweg namen we nog wel een kijkje bij een plaatselijke snoepwinkel, een kaas boer en hebben we een korte blik genomen op een heel klein iete piete peuterig strandje. Uiteindelijk zijn we rond lunch tijd ergens gaan picknicken waar Jin zijn Fetisj voor voeten en andere dingen los liet (met Carina's camera) en gaf haar uiteindelijk de schuld dat zij de foto's zou hebben genomen en dat ze naar de psycholoog zou moeten voor deze fetisj
Tongue out
. Daarna reden we verder naar huis. Thuis aangekomen zei Hallo tegen Dwayne en Helen, ruimde me zooi op en ging daarna vlug me bed in (was kapot). Ben heerlijk snel in slaap gevallen. Het was een top weekend om niet te vergeten
Laughing

7-6-2011

Moe.

Vandaag was ik nog steeds moe, maar dat was het allemaal waard, want het weekend was top. Hayley en Anthony luisterde toppie dus dat was super. 's Avonds vroeg naar bed gegaan.

8-6-2011

JA Ja ja... Nee

Vanochtend bracht Helen Hayley naar school. Ik moest wel gewoon vroeg opstaan, omdat ik op Anthony moest passen. Dat ging helemaal goed. Anthony luisterde goed en had verder ook geen grote mond. Toen we Hayley op gingen halen ging ook alles goed. Zelfs zo goed dat ze een dollar op mocht schrijven op haar zak geld lijstje. Deze mocht ze later weer schappen. Ze had waarschijnlijk zo iets van ‘'ohw ik heb laten zien dat ik het kan dus dat was het dan weer'' en lapte daarna alles aan haar laars dus kon ze de dollar mooi weer wissen. Dwayne kwam net thuis toen ik haar die preek gaf en waarschijnlijk gaf hij daardoor Hayley 's avonds 2 dollar, omdat ze volgens hem zo goed had geluisterd (Tuurlijk ze heeft al zo een hoge pet van me op laat haar maar zien dat ze niet naar mij hoeft te luisteren en gewoon schijt aan me mag hebben

Undecided
).

9-6-2011

Rood.

Al die tijd heb ik netjes met blauw geschreven in mijn dagboek (klinkt zo kinderachtig dagboek, maar ik wil mijn tijd in Aussie niet vergeten), maar nu kan ik dus echt nergens een pen vinden dus moet ik met rood schrijven. Het ging erg goed met Hayley vandaag ze gedraagt zich, ze luisterd en ze heeft geen grote mond (AFKLOPPEN). Dat vind ik allemaal erg fijn. Het is alleen een beetje jammer dat dit nu pas (aan het eind van mijn tijd hier) begint. 's Avonds naar The Melting Pot geweest. Dit was erg gezellig, veel gelachen in de Unefugial bar. Ik heb geld verzameld voor Marie der verjaardag. Morgen shoppen en eens zien wat voor leuk ik allemaal vind.

10-6-2011

I love Typo.

Ze hebben hier in Perth 1 winkel die helemaal geweldig is hij lijkt op .... Ja geen idee eigenlijk op welke winkel die lijkt, maar ze verkopen daar echt super leuke spulletjes. Daar heb ik ook 2 kadootjes voor Marie gehaald. Ik heb een laptop tas en een leer teken blok voor haar gekocht bij de Typo en voor mezelf 1 notitie blok en toen ik die af wilde rekenen zei ze ‘' ohw maar als je 1 van deze koopt dan mag je er 1 gratis uit kiezen'' Hé wat vervelend

Tongue out
. verder had ik nog een super sexie oma onderbroek gekocht waar iedereen op moest schrijven. Flesjes waar ze zeepjes en dergelijk in kon doen, 2 plastic ragen jasjes, pleisters en uiteindelijk een klein tasje om al haar zooi in te doen. 's Avonds naar Marie der verjaardag gegaan. Het was een verkleed feestje dus ik had me verkleed als een Fee (een paarse). En Julia (dames en heren hou je vast) reed deze avond dus ik kon heerlijk een biertje nemen. Uiteindelijk was het een top avond. Marie vond haar kadootjes super, ik moest van Jin Absind drinken en dat is zeker weten een ding wat wij beide nooit, maar dan ook nooit meer doen (denk ik) en ik had een body gard. Dat was op zich wel chill, maar na een poosje werd het wel rette irritant, omdat hij me werkelijk overal volgde. Het begon, omdat Vikram vroeg of ik lang op me vingers kon fluiten en als ik dat deed dan zou ik 10 dollar krijgen. Dus ik floot zo lang als ik kon op mijn vingers en toen ik klaar was zei hij dat het niet genoeg was, maar ik viste die 10 dollar uit zijn klauwen en nam daarna een sprintje en vroeg voor de grap of hij Vikram tegen kon houden. Dit nam hij waarschijnlijk iets te letterlijk op, want als Vikrem ook maar naar me keek stond meneer de body gard al weer voor zijn neus
Undecided
. Omdat ik als Fee (hihi ik wil iedere keer faye in tikken *ha ha slechte grap * i know
Wink
) was verkleed had ik ook feeën stof gekocht. Niet de echte super dunnen feeën stof, maar iets wat er op leek. Toen ik naar buiten liep en iedereen een beetje besprenkelde met die zooi zei Vikram dat ik het in zijn gezicht moest gooien. Nou best dat moet je mij niet 2 keer vragen, maar toen ik een handje pakte zei die ja kom dan en toen nee grapje doe maar niet, maar toen was het al te laat. Ik had me hand al gestrekt en mijn vingers geopend en het voeder vloog uit mijn handen midden in zijn gezicht. Ik moet zeggen het zag er prachtig uit, maar of hij daarna zo blij met me was is een andere vraag. Later op de avond konden we wel gewoon gezellig met elkaar praten (ik had tegen mijn body gard gezegd dat het veilig was voor mij om met hem te praten). Het was een erg leuke avond en ik heb me kostelijk vermaakt. Julia hield het gelukkig ook aardig lang vol, met 3 bier in der mik
Surprised
!! We gingen als 1 van de laatste weg.

11-6-2011

Op de bank....

Vandaag heb ik lekker lang uitgeslapen en toen ik ongeveer wakker was heb ik een lekkere lange douche genomen. Verder niet veel gedaan. 's Avonds naar Carina gegaan. Sandra zou daar ook heen komen zodat we foto's uit konden wisselen. Zodra we dat hadden gedaan hebben we gezellig veel gekletst en tv gekeken. Sandra en Carina vielen rond 12 uur in slaap, maar American pie was op tv dus die keek ik eerst af voordat ik ook ging slapen. Ik vond het een beetje onbeschoft dat Carina ons niet en bed aan hat geboden. Nu moesten we dus met zijn 3en op de bank slapen. Op een gegeven moment stond Carina op van de bank om iets te pakken of zo. Ik lag al de hele tijd met mijn benen op gekropt gelegen dus ik nam mooi de gelegenheid om nu lekker lang uit te gaan liggen.

12-6-2011
Ziekjes.

Toen ik gister avond mijn benen lang uit op de bank had gelegd was Carina niet meer terug gekomen om haar oude plekkie in te nemen. Ze is uiteindelijk in de speelkamer gaan slapen. 's Ochtends werden we met alle liefde gewekt door de kinderen. Met veel kabaal kwamen ze de ruimte binnen stormen om te laten weten dat ze wakker waren (Om half 6

Surprised
) Uiteindelijk besloten Sandra en ik om ook maar wakker te worden, omdat net doen alsof we sliepen toch voor geen ene meter hielp. Toen we zo goed als wakker waren en hadden gegeten gingen Carina met de kinderen naar het park, ze zouden Sandra daarvoor afzetten bij het trein station en ik ging richting Joe. Iedereen was ziek bij Joe dus nou hopen dat ik niet ziek word. Joe heeft geen baan meer. Ze vertelde hem dat hij moest kiezen of een heel stuk minder geld of hij kon vertrekken. Toen heeft hij uiteindelijk voor dat laatste gekozen. Ik ben gezellig bij Joe en Helen blijven eten en ben daarna weer naar huis gegaan.

13-6-2011

Vuurtje stoken.

Mijn hele duim is kapot. Er zat een scheur in me nagel en omdat ik overal achter bleef hangen met mijn nagel had ik besloten om die nagel er maar af te halen. Dat was niet zo een goed idee want nou heb ik bijna geen nagel meer en het doet verrot pijn!! De vellen hangen er ook aan en als ik die er af trek word ik ook niet echt vrolijk. Vandaag was een goede dag verder. Ik heb aan het eind van de ochtend vikkie gestookt in de openhaard, omdat het koud was. Ik loop hier bijna iedere dag met een vest aan en met pantoffels (gaat wat worden als ik terug ben in Nederland

Tongue out
). 's Avonds de film Paul gekeken. Het is een leuke film, maar best grof. Misschien ga ik volgende week op nog een ander kind passen. Het is nog niet zeker, maar ze wil werken en kinderopvang is best duur dus had ze gevraagd of ik haar kon helpen (kom maar op
Wink
)

14-6-2011

Een lange dag.

Vandaag moet ik wat langer door werken, omdat Dwayne pas laat thuis komt. Geen probleem, want ik krijg dan meer geld

Laughing
. Het was een goeie dag alleen 's middags ergerde ik me dood aan Hayley. Ze was echt een vervelend kreng. Om alles moest ze jammeren en toen ik haar vroeg of ze me even kon helpen deed ze net of ik haar aan het vermoorden was (ze had mazzel dat haar moeder thuis was, want anders
Yell
).

15-6-2011

Straight to the point.

Vandaag had ik een goed dagje met Anthony. Alleen toen we Hayley op gingen halen en (omdat het koud was) we bij Anita in de auto gingen zitten begon hij ineens heel hard te huilen. Na 5 minuten was ik daar klaar mee dus vertelde ik hem even waar het op stond. Anita keek met stilte toe hoe ik dat deed en toen ik klaar was met mijn preek zei ze dat ik dat zo lekker straight to the point doe

Laughing
. Daarna stopte Anthony met huilen en bleef stilletjes op mijn schoot zitten. Wat me weer irriteerde aan Hayley vandaag was dat het niet uit maakt wat ik doet alles is verkeerd. Ze houd er niet van als ik cornflakes eet, ze houd er niet van als ik haar op haar gedrag wijs, hoe ik praat or what ever. Het is nooit goed en dat laat ze goed merken en dat is super irritant, wat ook irritant is is dat als we een spelletje aan het spelen zijn dat ze dan ineens van uit het niets begint te huilen en dat het dan net lijkt alsof ik haar pijn heb gedaan. Ik zie dan vaak gelijk de blikken naar mij kijken en ik heb dan gelijk weer zo een kut gevoel. En de enigste momenten dat ze dit doet is als Dwayne en Helen thuis zijn. Ze zeggen dat ze niet geloven dat ik zo iets doe, maar soms hoor ik aan hun stem dat ze toch denken dat het wel door mij komt. Beetje jammer!! Kan ook zijn dat ik ze zie vliegen, maar het zal wel.

16-6-2011

En toen was ik verdwaald.

Vandaag een lekker makkelijk dagje. Hayley en Anthony moesten naar school dus daar had ik tot kwart over 3 geen last meer van

Laughing
. Thuis lekker achter de computer gezeten. Toen de schoonmaakster kwam ben ik een stukje gaan wandelen. Uiteindelijk was ik verdwaald, maar wist na een paar minuten toch weer de bekende weg te vinden. Heb voor een uur lopen dwalen door The Vines. Best goed van mezelf
Wink
. Daarna een douche genomen en toen was het al weer tijd om Hayley en Anthony op te halen. Toen we thuis kwamen liep Hayley als eerst naar binnen. Toen Anthony en ik binnen kwamen was Hayley gelijk helemaal aan het flippen. Dwayne had waarschijnlijk iets gezegd over dat hij het konijn al een poosje niet had gezien dus Hayley wist daar gelijk haar conclusies bij te trekken en dit in een groot drama te uiten
Sealed
. Hier had ik dus echt totaal geen zin in dus zette al mijn aandacht op Anthony. Dwayne mocht mooi met Hayley afhandelen!! (Ja ja ja... oh wat slecht!!) 's Avonds zou ik eigenlijk naar de melting pot bijeenkomst gaan, maar daar had ik uiteindelijk geen zin in dus ben niet gegaan. In plaats daar van heb ik de film Hot fuss gekeken met Dwayne en Helen.

17-6-2011

Filmpie kijken.

Vandaag nadat ik de kinderen op school had afgegooid ging ik met de kat naar de dieren arts. Bij de dieren arts werden de hechtingen van een week geleden er uit gehaald en daarna (toen we thuis waren) mocht de kat weer lekker naar buiten. Verder niet zo veel gedaan. 's Avonds ben ik met Julia naar Phillipo's huis gegaan om daar film te kijken. Uiteindelijk was er een rete slechten film uit gekozen dus hebben we meer zitten ouwehoeren dan echt film zitten kijken. Julia was van enthousiasme ook in slaap gevallen. Rond 1 uur wekte ik haar en toen zijn we naar huis gegaan om daar verder te slapen.

18-6-2011

Vandaag lekker veel wijn proeven

Laughing

Vandaag had de melting pot een wijn tasting georganiseerd. Helemaal leuk

Laughing
. Met een grote bus en 2 auto's (dus eigenlijk niet zo een grote bus anders had iedereen wel gepast
Wink
) reden we door Swan valley en stopte we bij iedere wijnerij. Daar dronken we met de groep de halve wijn voorraad leeg en gingen dan weer verder naar de volgende. Aan het eind van de dag had ik op een gegeven moment wel genoeg wijn gezien dus ijsde ik dat we naar de duckstijn bier brouwerij zouden gaan en daar een lekker biertje zouden gaan nuttigen. Iedereen was het zo goed als met mij eens dus de beslissing was heel makkelijk. Dit was onze laatste halte en toen besloten we om het feestje voort te zetten in Phillipo's huis. Daar hebben we met zijn allen een groot feestje gemaakt en toen iedereen zo goed als was vertrokken (een uur of 4) ging ik ook maar slapen. Ben uiteindelijk daar blijven slapen op een hele mooie, niet zo comfortabele bank. Jin en Say bleven ook slapen en die wilde nog wat kletsen toen zij in bed lagen, maar ze zeiden dat ik al gelijk vertrokken was toen ik lag.

19-6-2011

Goed feestje.

Het feestje van gister was een goed feestje. Eindelijk eens een biertje mogen drinken (normaal moet ik rijden). Toen ik wakker werd van Jin die aan het opruimen was wilde ik me aankleden, maar toen zag ik ineens Vikram 5 meter van mij vandaag liggen. Hij deed net of hij sliep, maar ik zag hem door zijn ogen piegen hoe ik me aan het aankleden was. Vieze vent

Undecided
uiteindelijk heb ik me onder de dekens weten aan te kleden (erg scouting behendigheid
Tongue out
). Toen ik klaar was met aankleden en naar de wc was geweest ging ik naar beneden om Jin te helpen met opruimen. Jin was al bijna zo goed als klaar. Ik ben toen gaan afwassen. Toen alles echt zo goed als klaar was liep Phillipo ineens langs richting de douch. Na nog geen minuut kwam hij weer terug uit de richting van de douch gewassen en al. Nadat Jin en Say een kopje koffie hadden gedronken vertrokken we naar huis Vikram ging bij Jin in de auto en ik ging bij Say in de auto die mij naar het station bracht. Ik bedankte haar vriendelijk nam de trein naar Giltford en daar haalde Julia mij op om mij naar de chocolade fabriek te brengen waar ik gister mijn auto had geparkeerd. Van uit daar ging ik toen naar huis en thuis nam ik lekker een warme douche. Verders niet veel gedaan vandaag. Lekker uitgerust van het feestje van gister. 's Avonds geskypede en toen we net wilde stoppen kwamen Addie en Faye (die net terug kwamen van een zeil weekendje) de boot aan leggen voor ons huis (in Nederland). Dus toen heb ik ook nog even met Addie, Judith en de kids gekletst (Kan niet wachten tot ik iedereen weer in levende lijven zie
Laughing
)

20-6-2011

Bellen.

Vandaag had ik nergens zin in dus heb ik geen moeite gedaan om Anthony van de tv vandaan te houden en hij bleek dit ook niet echt erg te vinden. 's Avonds wilde ik tante Ada bellen omdat zij vandaag jarig is. Uiteindelijk bleek dat ik het verkeerde nummer had dus belde ik eerst maar even naar huis om het goede nummer te vragen en toen ik deze uiteindelijk had heb ik even met tante Ada gebeld om haar te feliciteren.

21-6-2011

Dag ballon.

Vandaag een prima daggie. Alleen 's middags werd ik een beetje gestoord van Hayley en haar geklaag. Voordat Helen thuis kwam had ik Hayley der ballon afgenomen, omdat ze niet wilde helpen met opruimen. Daar was ze erg over aan het jammeren. Toen Helen thuis kwam rende Hayley gelijk naar haar toe om te klagen over mij dat ik de ballon had afgepakt omdat zij niet wilde opruimen. Helen gaf mij gelijk dat Hayley moest helpen met opruimen en als ze niet luisterde dan zou ze haar ballon niet terug krijgen. Toen we klaar waren met opruimen zag ze dat ik de ballon in mijn handen had en begon ze weer te snikken. Ik hield de ballon daarom nog even wat langer voor mezelf, omdat ze daar mee moest op houden. Toen ze stopte met snikken gaf ik de ballon terug, maar de ballon was niet goed genoeg op 1 of andere manier, want hij was vies ofzo dus begon ze weer te huilen. Ik was er nu ondertussen even helemaal klaar mee en pakte de ballon weer van Hayley af en liep er mee weg. Nu begon ze hard te schreeuwen en te huilen. Ik draaide me weer om en liep terug naar Hayley die nog steeds aan het schreeuwen was. Ik zei haar dat ze moest op houden met klagen en dat ze blij moest zijn dat ze wat had/kreeg en als het niet goed genoeg was dat de ballon dan de prullenbak in kon. Hayley stopte met huilen en nam de ballon zonder commentaar aan. Toen ik daar klaar was liep ik naar mijn kamer. Helen die alles had gezien hoe het was gelopen kwam daarna naar mijn kamer met een glas wijn en gaf deze aan mij. Daarna had ik het lekker rustig en liet het schreeuwen aan Helen over.

22-6-2011

Of ik of niks.

Vandaag weer een redelijke dag. Dwayne kwam eerder thuis dan verwacht en daardoor wilde Hayley alleen maar haar vader. Maar ze weet dat als haar vader aan het werk is dat hij niet gestoord mag woorden. Die regel heb ik al van af het begin en daar houden ze zich altijd netjes aan. Maar vandaag wilde Hayley alles behalve mij. Ze had haar oog gestoten en ik wilde haar helpen, maar hierdoor ging ze alleen maar harder huilen en schreeuwen dus toen kon ze van mijn part de boom in. Of ik kon haar helpen of ze kreeg niks. Ze bleef nog even door jammeren over haar vader en ik legde haar nog een keer uit dat ze kon kiezen en anders kreeg ze niks. Ze werd rustig en liet mij uiteindelijk helpen. Daarna was ze wel lief. 's Middags even gezellig met Zoe gebeld en 's avonds Aliens 2 gekeken.

23-6-2011

Oh Mijn God!!

Helen was net de deur uit toen de telefoon ineens ging. Ik was bezig met spullen in orde maken voor Anthony en Hayley toen ik de telefoon op nam. Toen ik mijn naam had gezegd werd ik met alle liefde de hemel in geprezen. Ik was een engel en het was geweldig dat ik uit Nederland kwam om Helen en Dwayne te helpen met de kinderen en bla bla bla. Toen ze klaar was met mij de hemel in prijzen vertelde ze me dat ze de moeder van Helen was (Daar was ik al achter door al de verhalen van Helen en Dwayne en hoe extreem ze soms kon zijn). Ik moest van haar pen en papier pakken en even gaan zitten want ze ging me iets heel ergs vertellen. Ik moest oppassen voor de nucleaire as wolk en of ik voor haar naar de winkels kon gaan om een heleboel backing soda te kopen en nog andere spulletjes waar ik nog nooit van had gehoord. Dit hadden we nodig, want anders zouden we allemaal dood gaan of ons lichaam zou vol met kanker gaan zitten. Zo ging zo nog even door tot dat ik zei dat ik de kinderen naar school moest brengen. Ze prees me nog even de hemel in en zei toen gedag en tot over 3 daagjes (dan komt ze hier 3 weken logeren

Surprised
). Ik hing op (met een diepe zucht van al dat gebrabbel waar ik naar had moeten luisteren), zei tegen Hayley en Anthony dat ze de auto in moesten en bracht ze toen naar school. De rest van de dag waren de kinderen lief. Morgen komen ze dan echt
Sealed
. De moeder en stief vader van Helen (Trom geroffel
Tongue out
).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active