Puck naar Estland

afscheid.

Laughing
24-6-2011

Ja...

Vandaag op zich een lekker dagje. Hayley zij 's ochtends dat ik niet lief was toen we bij haar school waren. Zij luisterde niet dus ik probeerde haar been te pakken en die slipte weg dus het was meer knijpen dan iets pakken en toen zei ze dat ik niet lief was!! Ik heb haar toen maar even uitgelegd wat ik allemaal niet lief van haar vind (spugen, slaan, schoppen, grote mond, niet luisteren en ga zo maar even door). Toen ik klaar was met preken moest ze er eerst even over denken, maar daarna was ze lief!! 's Middags wezen shoppen met Julia en Marie. Een blouse gekocht. 's Avonds naar sandips huis gegaan en daar film gekeken. Dat was op zich best gezellig.

25-6-2011

Daar zijn ze dan!!

Vandaag heb ik dan officieel Helens moeder (Elisabeth/Dharma) en haar stief vader (Patrick) ontmoet. Patrick is een aardige iets wat stillen man en je kan heel goed merken aan Elisabeth dat zij de heleboel overheerst. Ze is heel vrolijk en enthousiast, maar ze dramt aardig door over kanker en dat we daar allemaal vol mee komen te zitten door de nucliare as wolk

Sealed
Dat is wel iets om gestoord van te worden. 's Middags naar Jin zijn huis gegaan omdat ze daar gingen kajaken. Ik ben alleen wezen kijken en dat was ook best leuk. Daarna hebben we met die groep bij de subway gegeten en nog een drankje gedaan in een cafe. Daarna zijn we allemaal onze eigen richting uit gegaan. Toen ik thuis kwam hebben we film gekeken. Dit was best leuk, maar Elisabeth lulde telkens door de film heen en zij alles voor een 2de keer over wat er in de film gebeurde.

26-6-2011

Schaatsen

Laughing

Vandaag zouden we gaan schaatsen en ik had gister aan Jin gevraagd hoe laat dat schaatsen dan was en hij zij 10 uur dus ik moest vroeg me bed uit om alles in orde te maken en daar naar toe te gaan. Ik kon gister avond niet op de computer kijken (het internet deed het niet op 1 of andere manier

Undecided
) dus ik kon niet kijken, maar toen ik dus vanochtend keek waar het was zag ik dat het om half 12 begon dus voor niks zo vroeg uit me bed. Maar maakt niet uit!! Ik smste Julia of zij ook ging en iets later belde zij mij dat ze niet echt zin had om naar het schaatsen te gaan. Toen ik had opgezocht hoe lang het rijden was had ik er ondertussen ook geen zin meer in dus besloten we samen om naar Midland te gaan. Daar zijn we naar de film geweest. We hebben de film Bridesmates gezien. Ik dacht dat die film echt saai zou zijn, maar hij was best leuk. Daarna hebben we nog een beetje rond gekeken in het winkelcentrum. Ik heb een mooie zonnebril gekocht (stiekem is deze voor Julia als ze weg gaat).

27-6-2011

VLUCHTEN!!

Vandaag ben ik van huis weg gevlucht.. Ik word onderhand zo kriegel van de moeder van helen dat ik naar Joe en Helen ben gevlucht. Ik moest daar toch nog wat spullen langs brengen dus was een goede reden

Tongue out
Ik zei gedag tegen Dwayneen toen die vroeg waar ik heen ging vertelde ik hem dat ik even naar mijn neef zijn huis gind, want ik moest wat spulletjes af gooien en ophalen. Hij keek me lached aan en zij leugenaar jij probeert gewoon te vluchten. Ik moest toen ook lachen en gaf hem inderdaad gelijk en liep met deze toestemming en een lach de deur uit.Samen met Anthony ben ik daar naar toe gegaan en hebben we daar 1 a 2 uurtjes door gebracht. Ik vertelde Helen alles over Elisabeth en zij moest er hard om lachen. Sarah hield ondertussen Anthony bezig in het huis. Rond etenstijd wilde Anthony weer terug naar huis. Dat had hij goed getimed, want toen wij thuis kwamen maakte Patrick en Elisabeth aanstalte om naar de markt te gaan. Lekker rustig dus
Wink
. 's Avonds even gezellig met paps gebeld
Laughing

28-6-2011

En wie krijgt weer de schuld!!

Vandaag een natte kouwe dag. Het bleef maar regenen. Met Anthony lekker binnen gebleven. Ben vandaag nergens heen gegaan (helaas ). Heb de hele tijd weer naar Elisabeth der gebrabbel moeten luisteren. Over alles wat ik met Anthony doe heeft ze wat te zeggen. Niet als commentaar of zo, maar het is zo rete irritant. Ze praat veel te veel. Tegen het eind van de ochtend nam Dwayne Patrick en Dharma mee naar het winkelcentrum in Ellenbrook om te shoppen. Lekker rustig dus

Tongue out
. Toen ik Hayley op had gehaald was ze knorrig en wilde ze nergens antwoord op geven. Thuis liep ze gelijk naar Dharma toe dus ik was van der af. Toen ik in de keuken iets aan het doen was pakte Hayley de thee doek. Ik pakte hem af en vroeg wat ze hier mee ging doen. Ze wilde er de trampolien mee droog maken ofzo dus ik gaf hem weer terug en deed hem over haar arm. Vanuit het niets begon ze ineens te huilen en te schreeuwen dat ik haar pijn had gedaan. Ze liep gelijk naar Dharma toe en die gaf me er niet voor op me kop of iets, maar ik had al gelijk weer een kut gevoel. Ik nam Hayley apart en vertelde haar dat ze kon stoppen met dat soort leugens en dat ik er een beetje een minder prettig gevoel door kreeg. Ze zei dat ze het niet meer zou doen, maar toen haar vader thuis kwam vertelde ze het hele verhaal gewoon weer opnieuw. Ik zei weer dat ze daar mee moest stoppen en Dwayne keek me toen raar aan. Ik vertelde hem hoe of wat en hij nam haar toen ook apart. Toen rende ze ineens gillend van hem weg naar Dharma en Dwayne liep er achter aan dat hij een knuffel wilde dus ze weet de boel mooi op stelten te zetten. 's Avonds had ik WEER een koude douche!! Word ondertussen wel een beetje irritant
Yell

29-6-2011

Oeps..

Vandaag weer veel geklets van Dharma.. word er een beetje kippig van!! Ben met Anthony naar de shops gevlucht. Daar hebben we wat leuks gekocht voor hem en Hayley. Het is een doorzichtig ei met een dier er in en als je er water in gooit dan groeit het dier. Toen we thuis kwamen en ik haar het kadootje gaf vond Hayley dat erg leuk. Ze wist het enkel binnen een paar minuten te slopen. Hier maakte ze gelijk een drama van en ze eiste een nieuwe!! Ik vertik het om een nieuwe te kopen, maar heb het scherpe plastic van het dier af gehaald en hem in een bak water gedaan en nu staat hij nog steeds in het water en kan die nog steeds groeien!! Toen Hayley hem had laten vallen probeerde ik haar te redeneren, maar toen kwam Dharma gewoon door me heen praten. Ik kan niks zeggen of zij komt met haar geklets alles op lossen. Word er een beetje kriegel van!! 's Avonds met Julia naar de Mustang geweest. Daar doen ze op woensdag altijd een biertje en aangezien Julia bijna weg gaat vond ik het wel gezellig om met haar daar heen te gaan. Bij de Mustang was het echter niet zo boeiend. Er was bijna niemand en iedereen vertrok best vroeg. Marie kwam wat laat binnen en Julia en ik wilde net vertrekken. Uiteindelijk zijn we nog wat langer gebleven. Marie had ons de dansvloer op getrokken en dat was op zich dikke pret

Wink
. Er was een dikke bruine vrouw de vloer op gekomen die waarschijnlijk een aardig bakkie op had en die begon met ons te dansen. We hebben ons dood gelachen. Na een poosje zijn ik en Julia toch uiteindelijk weg gegaan. Toen we in de trein zaten te wachten tot dat die zou vertrekken kwam er een vrouw binnen lopen die heel diep aan het ademen was door haar neus. Denk maar aan iets wat klinkt als een dolle stier die ademt voor het moment dat hij de man met de rode doek aan wil vallen. Of dat nog niet genoeg was begon ze daarna ook te schelden en te tieren geen idee over wat maar ze was flink boos en ze wilde dat iedereen daar van kon mee genieten. Toen de deuren wilde sluiten wilde er nog snel een man binnen dringen. Hij kwam dus tussen de deur te zitten en daar was hij niet al te blij mee. Scheldend en tierend duwde hij de deur open en liep nog meer scheldend naar binnen en nam plaats tegen over mij en Julia. Hij stopte al vrij snel met schelden maar de vrouw met de stier adem was nog niet klaar met schelden. Iedereen om haar heen begon langzaam weg te gaan en nam ergens anders plaats. Ik en Julia hadden best een saaie avond, maar dit maakte onze avond dus we moesten er een beetje om lachen en toen begon de vrouw op ons te schelden!! OEPSS... Hier hield ze al snel mee op en ging verder met schreeuwen en tieren. Op een gegeven moment begon ze met ‘'Cunt'' (dit scheld word gebruik je als laatste optie) te schelden en dat werd in te trein niet getolereerd. Toen werd ze uit de trein gezet en was het weer lekker rustig. De man die klem kwam te zitten tussen de deur ging 2 haltes verder ook de tram uit. Ik weet niet wat hij aan het doen was toen hij uit de tram liep, maar het leek op tram knuffelen. Zo liep hij met zijn gezicht en alles tegen de tram aan tot de tram weer begon te rijden. Het was een rare maar toch op zich wel leuke avond.

30-6-2011

Op naar school.

Vandaag een lekker rustig daggie. Anthony en Hayley moesten naar school dus dat was lekker rustig. Toen ik hen weer op moest halen had ik een lichtelijke hoofd pijn en een klein beetje last van mijn keel. Gelukkig nam Dwayne het al snel over. Toen Dwayne het over had genomen nam ik wat imbruprofen en ging even lekker slapen en toen ik weer wakker werd was de hoofdpijn lekker verdwenen

Cool

1-7-2011

Weer naar de dokter.

Ben vandaag toch maar even voor de zekerheid naar de dokter gegaan. Mijn keel deed gister zeer en vandaag doet die nog steeds zeer dus voor de zekerheid naar de dokter om te kijken of ik geen amandel ontsteking heb. Nadat ik Hayley en Anthony op school had afgegooid was ik vrij. Dwayne zou de kids 's middags ophalen van school. Toen ik ze naar school had gebracht ging ik naar de dokter en die vertelde mij dat ik geen amandel ontsteking of iets had (Mooi

Laughing
). Toen ik weer thuis was belde ik Julia of ik langs kom komen om haar gedag te zeggen. Ze vertrekt vandaag naar huis na 10 maanden in australie te zijn geweest. Ik heb voor haar het zelfde kadootje gemaakt als dat ik voor Gabrielle had gemaakt en ze vond hem erg mooi. Ik kreeg van haar een tas met een sjaal die ik super veel heb gedragen tijdens de trip naar Monkey Mia. Echt super lief
Laughing
. Daarna zijn we met haar super duper grote tas naar mijn huis gegaan om haar tas te wegen (de weegschaal bij haar thuis was kapot) en om haar ticket uit te printen (hebben geen printer). Uiteindelijk moest ze haar tas nog een beetje bijstellen en rangschikken en toen paste alles wel en woog het het goede aantal kilo's dat het moet wegen (Hoop dat dat bij mij ook zo makkelijk gaat met alles in mijn koffer passen
Surprised
)

2-7-2011

Karaoke

Vandaag de hele dag niet veel spectaculairs gedaan. Maar 's avonds met een grote groep naar de karaoke bar gegaan. Ik had nog steeds een beetje last van me keel dus ik dacht niet dat ik zou gaan zingen, maar uiteindelijk heb ik wel een paar keer een liedje mee gezongen en het was echt super grappig

Laughing
. Toen iedereen zo ongeveer klaar was bij de karaoke bar gingen we naar de Court. Daar hebben we het feestje even gezellig voort gezet. Dit was Marie der laatste avond. Ze vertrekt. Was een goede laatste avond voor haar al zeg ik het zelf.

3-7-2011

Bye bye Marie.

Vandaag heb ik lekker lang uitgeslapen. Toen ik wakker werd om half 1 had ik een smsje van Marie gehad met de vraag of ik naar Perth wilde komen om nog 1 laatste keer wat te drinken. Dat vond ik wel gezellig dus kleede ik me aan en vertrok naar Perth. Daar aangekomen vond ik Marie met tranen in der ogen. Ik vroeg wat er was en zij zei dat ze nu eindelijk besefte dat ze vandaag echt zou vertrekken. Ik gaf der een knuffel en daarna liepen we door de winkel straat richting een boeken winkel. In deze boeken winkel was Jin. Hij was daar om 3 boeken kasten te kopen. Toen Jin klaar was met zijn boeken kasten hebben we ergens met zijn 3en wat gedronken. Dat was erg gezellig. Toen Marie en ik ook ons drankje op hadden liepen we nog even door Perth en daarna vertrokken we ieder ons eigen weg richting huis. 's Avonds met Esther gebeld en met Mams geskyped dat was even gezellig.

4-7-2011

Ijs!!

Vannacht heeft het gevroren, want er zat een dun laagje uit op de ruit van de auto. Vandaag verder een goede dag. Elisabeth en Patrick gingen 2 daagjes weg (lekker rustig

Tongue out
)

5-7-2011

Drama.

Het is een partij lekker rustig in huis zonder Elisabeth. Patrick is niet zo erg, maar zonder het gebrabbel van Elisabeth is het heerlijk rustig. Ondanks dat Elisabeth weg was was het een aardige prut dag!! Toen we aan waren gekomen op Hayley der school wilde Anthony zijn Jacket niet aan doen. Hij moest hem van mij aan trekken, want het is veel te koud buiten. Maakte niet uit wat ik zei of deed hij wilde niet zijn Jacket aan doen. Uiteindelijk zijn ik en Hayley uit de auto gestapt en hebben Anthony in de auto gelaten. Hij huilde tranen met tuiten, maar wilde nog steeds zijn vest niet aan doen. Uiteindelijk heb ik hem uit de auto gehaald en mee genomen naar Hayley der klas huilend of niet. Anthony bleef maar huilen dus ben ik niet met Hayley naar binnen in haar klas gegaan. Nog steeds huilend liepen we terug naar de auto. In de auto stopte Anthony eindelijk met huilen.

6-7-2011

Withman park.

Vandaag met Anthony naar whitman park geweest. Ik vond dat erg leuk

Laughing
. Anthony wilde liever naar de speeltuin dan naar het park om de dieren te zien, maar uiteindelijk heeft hij het toch nog best lang vol gehouden. We hebben de kangaroes geaaid en we hebben een cowboy show gezien. Dat was ook erg leuk. Toen de man met de zweep ging zwaaien hield Anthony zijn oren dicht. Dat was toch net even een iets te hard geluid. Toen Anthony het echt niet meer leuk vond hebben we een ijsje gehaald en zijn we naar Hayleys school gereden om haar op te halen. Toen we thuis waren gingen we gezellig buiten spelen. Hayley ging in de speelhuisje spelen en ik blies bellen voor Anthony. Op een gegeven moment kwam Hayley gillend en krijsend aan stormen. Ze was boos omdat zij geen grote bellen kreeg
Undecided
. Ten eerste was zij ergens anders aan het spelen en ten tweede als zij lief had gevraagd of zij ook grote bellen mocht hebben dan zou ik die haar geven, maar nu stopte ik met bellen blazen. Ik legde haar uit dat ze dat op een gewone manier moest vragen, omdat ze anders verwent over zou komen. Toen ik haar dit uitlegde liepen we naar binnen en toen ik binnen was (nog steeds pratend tegen Hayley) kwam Elisabeth ineens aan lopen en begon ineens over me heen te praten
Surprised
. Ik stond letterlijk versteld. Hayley luistert al zo goed naar me en NU ze WEL een keer luistert Elisabeth over me heen te praten!! Ze ging gewoon door met praten (mij negerend en nam Hayley mee) met de tekst ‘'Ja maakt niet uit lief kind kom maar''.

Een half uur lang heb ik me hier boos om staan maken en moed staan te verzamelen en toen ben ik naar Elisabeth toe gestapt en heb gezegd dat ik er niet blij mee was dat zij zomaar door mij heen praat. Ik probeer die kinderen wat te leren en als zij zo even door mij heen komt praten laat dat zien dat Anthony en Hayley ook niet naar mij hoeven te luisteren. Ze keek me verbaast aan maar zij daarna ‘' ja ja... ok sorry het zal niet meer gebeuren. Jij bent een engel en het is jou werk natuurlijk''. Daarna liep ik weg met een trots gevoel. Dat heb ik toch maar even gedaan

Laughing

7-7-2011

Good bye Fillipo.

Er werd mij gister verteld dat ik kon uitslapen, maar om 6 uur 's ochtends werd er op de deur geklopt met de vraag of ik a.u.b op Anthony kon passen, want hij was ziek en ging daarom dus niet naar school. 's Avonds ben ik naar de melting pot bijeenkomst gegaan en dat was best gezellig. Iedereen nam afscheid van Fillipo, omdat hij op vakantie gaat naar Bali en daarna terug naar Italie om te trouwen

Surprised
. (Dit werd tegen iedereen verteld als grap
Tongue out
). Morgen moet ik shoppen voor Jin's afscheidsfeestje. Snap niet dat ik iedere keer de taak op me neem om de feestjes te organiseren!!

8-7-2011

Vrij.

Vandaag de hele dag vrij gekregen omdat ik gister moest werken. Dwayne was weer thuis van zijn trip dus hij kon mooi op Anthony passen die voor de zekerheid nog maar een dagje thuis bleef. Ben dus voor Jin wezen shoppen. Heb 2 t-shirts gekocht, handboeien, een boek met weetjes en een foto lijstje. In die foto lijst heb ik allemaal foto's gedaan van jin en dingen die hij gedaan heeft. In de avond toen ik hem aan Jin gaf werd hij er stil van. Hij moest er een traantje om laten dus de rugpijn was het waard

Tongue out
. We hebben voor gedronken at Leo's place. En daarna zijn we uit gegaan. Amir was tijdens het uitgaan super irritant dus hem heb ik gezegd dat die heel gouw op moest houden en dat ik hem anders wat aan zou doen. Een vriend van Jin kwam toen naar me toe om te vragen of alles OK was. Ik legde alles uit en hij zei dat als er wat was dat ik hem dan maar moest roepen. Dat was uiteindelijk niet meer nodig, omdat Amir na mijn verhaaltje zijn jas pakte en naar huis is gegaan. Daarna was het wel weer gezellig. Iets voor sluitingstijd wilde Jin nog ergens anders heen, maar alles ging sluiten dus is uiteindelijk iedereen naar huis gegaan.

9-7-2011

Oppassen bij Jenny

Vandaag lekker uitgeslapen en verder niks gedaan. 's Avonds moest ik op Hayley, Anthony en Katie passen. Helen en Dwayne gingen samen met Jenny en haar man en nog 2 andere mannen naar een funraser voor een sport club dus toen moest ik op de kinderen passen. Anthony was gelijk weg, maar Hayley en Katie niet!! Hayley werd wakker gehouden door Katie die niet kon slapen. Ik zei tegen haar dat ze gewoon moest gaan slapen anders zouden haar ouders niet thuis komen. En toen uiteindelijk ben ik 15 minuten in de deur opening blijven staan tot dat Hayley en Katie eindelijk sliepen. Daarna heb ik lekker rustig film gekeken totdat iedereen weer thuis kwam. Jenny haar man had een pet gewonnen en die gaf die aan mij als bedankje voor het oppassen

Tongue out
. Dwayne bracht Anthony ondertussen naar de auto. Hayley bleef een nachtje slapen. Ik zou 's avonds nog naar een feestje gaan, maar aangezien we pas om 11 uur thuis kwamen ben ik uiteindelijk niet meer gegaan.

10-7-2011

4 Wheel drive.

Het is maar goed dat ik niet naar dat feestje ben gegaan, want ik moest er vroeg uit

Frown
. Vandaag ben ik met Kristen en (ik dacht) een vriendin van haar wezen 4 wheel driven. Ik dacht dat het een meid zou zijn, maar ik kwam er dus achter (toen ik bij Kristen thuis arriveerde) dat het een gozer was. Nog een appetijtelijke gozer ook
Tongue out
. Adam (dat is zijn naam) zijn oom en tante zitten bij een off road club en die gingen een tochtje maken door een bos waar je goed off road kon. Alleen het waren allemaal oude mensen dus het was niet echt officieel off road, maar Adam nam alle kansen die hij kon vinden om off road te gaan. Ik en Kristen vermaakte ons prima in de auto
Laughing
. Toen het eenmaal was afgelopen en we weer bij Kristen der huis arriveerde maakte ik en Kristen de afspraak om naar de laatste Harry potter film te gaan. Adam komt misschien ook wel.

11-7-2011

Vakantie.

Vandaag de eerste dag van mijn vakantie en het is echt rete saai. Er valt echt letterlijk niks te doen. Maar dat geeft niet, want voor dit niks doen krijg ik wel betaald

Tongue out

En vandaag is het dan zo ver ik vlieg naar huis

Laughing
. Ik ga in het vliegtuig proberen om al mijn verhalen af te maken en ze dan zo snel mogelijk te posten
Wink
Ik gaat mijn best is even doen
Tongue out

TOT SNEL

Laughing

Reacties

Reacties

Floor

Tot morgen Purkie!

pa

dat is je geraden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active