Puck naar Estland

Estland.

Hallo daar ben ikweer,

Het is iets langer dan 5 maanden geleden dat ik terug kwam uit Australie. In die 5 maanden ben ik opnieuw een studie gaan volgen die PBGZ (Persoonlijk Begeleider Gehandicapten Zorg) heet. Dat is helemaal super (soms wat moeilijk), want ik hoef maar 1 dag in de week naar school voor de rest kan ik lekker werken

Laughing
.

Nu kwam school met een tripje naar Estland. Dat was nog spannend, want er moest geloot worden. Uiteindelijk kwamen 1 klasgenootje ...............We gaan daar kijken op een instelling en dan gaan we zien hoe zij daar de zorg aan de clienten bieden. Uiteindelijk gaan WE (4 leerling, 1 lerares en ik) eerst een korte periode observeren en daarna gaan we een verbeterplan maken voor de instelling en deze dan met de vaste begeleiding verder uitwerken in de praktijk.

Een erg leuk, spannend, maar vooral ook leerzaam tripje. Ik heb er zin in.

Tot het volgende berichtje

Wink

Reacties

Reacties

Sandra

Wauw, leuk Puck maar vooral denk ik ook leerzaam.
Ben benieuwd wat je bevindingen daar zullen zijn.
Groetjes San

Iris

Wat super Puck!
Ga je berichtjes in de gaten houden...

Groetjes Iris

Ada Groenewgen

Wat leuk voor je Puck en mooi voor jou om zo te groeien in je toekomstige beroep.En ook om een indruk te krijgen hoe het in zo een land er aan toe gaat.
Wij wensen je er heel veel succes mee zeer leerzaam en ook genieten.
Toevallig is er bij ons in oostvoorne op 21 maart een Literaire avond over Estland Letland Litouwen en en Oostelijk Pruisen.
Ik zal het uit knippen en het .aan je geven als papa jarig is.
Puck het ga je goed en de Hartelijke Groeten van ome nico en Tante Ada.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active