Puck naar Estland

jong hertje!?

Zo eerst is even paps bellen.. Die is jarig vandaag. Of hij het zo leuk vond om zes uur 's ochtends i dont know, maar ik wel. Margrit zei dat ik stond te springen als een jong hertje:p (geloof me dat is niet iets wat ik vaak doe). Pap vond het ook erg leuk het kwam er wat moe en nog niet wakker uit, maar hij vond het leuk. Moeders nam de telefoon op en schok zich het huppes kallupes toen ik begon te zingen door de telefoon, maar ik deed het als een jong hertje;p hihi. Daarna aangekleed en naar beneden gegaan voor het ontbeit. Dit smaakte weer erg goed. Daarna spulletjes bij elkaar rappen en op naar de instelling. Daar ben ik rond etens tijd met Margrit en Christine bij het eten van de clienten gaan observeren. De begeleiding had in het begin verteld dat ze soms niet begrijpen wat hij bedoeld en nu maakte hij 2 verschillende handgebaren die ik niet helemaal snapte. Later ging ik er over nadenken en ik denk dat hij met de ene bedoelde of hij een stukje brood mocht en met de andere zagen... Maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben. Later ben ik met hem gaan zagen, omdat ik dacht dat hij dat bedoelde en toen we die activiteit gingen doen kon ik aan zijn gezicht zien dat hij het leuk vond. Dus nog een picto die ik bij kan maken. Daarna mocht hij een andere activiteit uitkiezen. Hij koos schoonmaken als activiteit. Dat kwam mooi uit, want we moesten het zaagzel opruimen. Dit deed M heel netjes. Daarna koos hij voor poetsen. Hij wilde de computer tafels schrobben. Toen hij dit had gedaan ( en nog netjes ook) mocht hij weer een andere activiteit kiezen nu deed ik alleen net of ik bezig was en dan durft hij toch niet zo goed aan te geven wat hij wil. Dit heb ik zo een aantal keer geprobeerd en toch vond hij het iedere keer wel moeilijk. Maandag gaan we dit nog een keer proberen en dan krijgt hij een nieuwe activiteit er bij limonade maken en rond delen. Ze drinken hier veel te weinig dus kijken of dit aanslaat. Eenmaal thuis hebben we weer lekker gechild. En optijd naar bed gegaan, want morgen gaan we een weekendje weg naar een oude boerderij.

Reacties

Reacties

pa

pa vondt het hartstikke leuk dat je hem wakker zong als een jong hertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active