Puck naar Estland

zo moet je dat niet gebruiken!!

Vandaag weer een nieuwe dag na het leuke weekend. Toen ik binnen kwam bij de dagbesteding zag ik dat de begeleiding zijn pec's map gebruikt als een picto bord. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.. Ik heb toen maar een picto bord gaan maken en deze heb ik 's middags mee gewerkt. Van het weekend hebben we bekers en een schenk kan gekocht zodat de clienten 's middags wat te drinken krijgen. Deze taak besteden we uit aan M. Dit heb ik in de middag op zijn picto bord geplakt en toen we activiteit wilde gaan doen kwamen we er achter dat er geen limonade was. Deze zijn we dus eerst gaan kopen. Uiteindelijk ging Peter-paul samen met zijn client T ook mee. Samen zijn we toen naar de supermarkt gelopen en hebben we limonade gekocht. M vond het leuk. Hij had een grote glimlach op zijn gezicht en liep aardig door. Peter-paul zijn client kon ik niet zo goed polsen, maar soms kwam daar ook wel een lachje vanaf. Eenmaal terug op de instelling hebben we de activiteit limonade uitdelen gestart. M gaf de bekertjes aan iedereen en ik schonk de limonade in. Aan zijn gezicht kon je zien dat hij deze activiteit wel erg leuk vond. Het afwassen en afdrogen ging iets minder flotjes, maar dit kwam ook een beetje doordat hij zat te flirten met een van de downertjes die bij de muziek les zat. Toen alles was afgewassen en in de kast was neergezet hebben we de activiteit weer beindigd en mocht M terug naar boven. Toen was het voor ons al weer tijd om terug naar het hotel te gaan. Daar hebben we voor het eten lekker kunnen chillen. We hebben toen met Peter-paul, margit en ik jochem meijer afgekeken. Janine kwam er uiteindelijk ook bij zitten. Toen dit af was gelopen hebben we nog even gechild op onze eigen kamer en toen was het al weer tijd om te eten. Daarna weer lekker optijd naar bed gegaan. Morgen nog 1 echte werk dag en dan lopen we tegen het eind aan.

Reacties

Reacties

Es

Leuk Puckie! Klinkt allemaal prima daar!

Ouwe verhalenvertelster, wanneer komt je bundel uit!? :)
Zien je snel weer! Bijna vrijdag!!!!

XXXXX

Carla Copier

Leuk om je verslag te lezen Puck.
Ik heb genoten, nog een paar fijne dag.
En een goede terug reis.
groetjes van je ouwe juf
HW

Carina

Jeeeetje Puck, wat kun jij schrijven! Leuk zeg!
Echt gaaf dat je weer zo'n ervaring rijker bent! :)

Komende zondag wijntjes doen bij de lunch, dan horen we alles in levende lijve!

Heel veel plezier nog, kuskus!
xx

Petra

Hoi lieve kuuk,
Zo nog een dagje en het is weer gedaan met de rust in huis. Het was weer leuk om al je verhalen te lezen. Kunnen we toch van je genieten ook al ben je niet thuis. Geniet nog van je laatste dag en tot morgen. Xx Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active